SpencerReid Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Vil fremdeles ha Cabaye, jeg.. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Cabaye går mest sannsynlig til PSG til sommeren. Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Sikkert, men det hindrer meg ikke i å ville ha han! Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Prøver så hardt jeg kan å ikke tro på noen av ryktene, men er litt vanskelig nå. Fortsatt skeptisk dog. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Apropos: https://twitter.com/franskfotball/status/426057469191024640 Zlatan är kung, Zlatan bestemmer. Flott avatar forresten! Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Takk. Zlatan som spillende DoF. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2014 Nyt de siste øyeblikkene før Moyes avkrefter all interesse i pre-match intervjuet. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2014 All parties are keen for the transfer to go through, according to Sky Sports' Spanish football expert Guilleme Balague, and there has been speculation that a medical will take place before the weekend. [/size] Altså blir det ingenting av det. [/size] Speaking of the devil. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Fanken ta deg, Mouriniho. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 (endret) All parties are keen for the transfer to go through, according to Sky Sports' Spanish football expert Guilleme Balague, and there has been speculation that a medical will take place before the weekend. [/size] Altså blir det ingenting av det. [/size] Speaking of the devil. Er vel han som er third party då. Endå ein bekreftelse på at det ikkje blir noko av? Sånn t.d: Endret 22. januar 2014 av archanios Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2014 Balague har peiling når man han prater om spansk fotball på Sky, men straks han nevner noe som helst om overganger så mister han all kredibilitet. Kommer så mye tull fra den kanten. Eneste overgangen jeg kan huske som han har truffet på er DDG til United. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Det kan hende han tek sjansen på å hive ut informasjon, sjølv om at det er frå dårlege kjelder, slik at han skal kunne vere blant dei første om han skulle vere heldig å treffe, men at det blir mykje tull er sikkert. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 All parties are keen for the transfer to go through, according to Sky Sports' Spanish football expert Guilleme Balague, and there has been speculation that a medical will take place before the weekend. [/size] Altså blir det ingenting av det. [/size] Speaking of the devil. Er vel han som er third party då. Endå ein bekreftelse på at det ikkje blir noko av? Sånn t.d: Finnes den tweeten der fra Balague sin twitter da? Han har gått ut før å avkreftet ting som andre påstår at han har sagt. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2014 Finnes den tweeten der fra Balague sin twitter da? Han har gått ut før å avkreftet ting som andre påstår at han har sagt. Ligger fortsatt ute. Både på engelsk og spansk: https://twitter.com/GuillemBalague Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Finnes den tweeten der fra Balague sin twitter da? Han har gått ut før å avkreftet ting som andre påstår at han har sagt. Ligger fortsatt ute. Både på engelsk og spansk: https://twitter.com/GuillemBalague Fanken, glemte å fjerne deg fra quoten. Mente selvfølgelig den tweeten ang. Falcao. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2014 Fanken, glemte å fjerne deg fra quoten. Mente selvfølgelig den tweeten ang. Falcao. Åh, jeg fikk sitatvarsel så jeg antok at du pratet til meg. Moyes ble forresten ikke spurt om Mata i pre-match intervjuet. Jaja, får vente i spenning litt til. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Hvem er han er Balague fyren? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå