Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082

Cabaye har tidligare utalt at han vil til United men han har ein desverre tvilsom skadehistorikk.

Har han?

 

Edit: Skadehistorikken.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Hva baserer du prosentregningen og spådommene dine på, jonas?

 

Har forøvrig ingen tro på det selv. I mine øyne er det en litt dårlig deal for alle parter (Chelsea, Man Utd og Mata). Chelsea gir fra seg en av sine aller beste spillere til en åpenbar konkurrent (ha-ha-ha, joda. United og Chelsea er fortsatt konkurrenter, et dårlig halvår forandrer lite). United bruker haugevis av penger på en spiller som er best i den posisjonen på banen som klubben er best stilt på i utgangspunktet. For Mata sin del er jeg usikker på hvor sterke meninger han har om hvor han skal spille på banen og hvorvidt dette påvirker han i større eller mindre grad. Litt stygt å si, men jeg tror han fort kan bli "ødelagt" under Moyes.

 

Når det er sagt så håper jeg veldig at han signerer for klubben. Kremspiller.

Endret av niko.
Lenke til kommentar

Det er alltid ein heil masse som tyder på at det ikkje er feil, MEN...

 

Manchester United have made a £40million bid for Chelsea's Juan Mata through a third party, ifølge "SSN sine kjelder".

 

Er Woody så slapp at han ikkje ein gong klarar å fikse eit bud på eiga hand? Third party? Det høres ut som ei søramerikansk smørje, eller agenttull.

 

All parties are keen for the transfer to go through, according to Sky Sports' Spanish football expert Guilleme Balague, and there has been speculation that a medical will take place before the weekend.

Altså blir det ingenting av det.

Endret av archanios
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...