Prusk Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Rooney på vei bort til Real? Da tipper jeg Woody gjør det store. Han selger Rooney og kaster rundt seg med bud til vinduet stenges. *win* Lenke til kommentar
archanios Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Vi starter med Valencia og/eller Young i alle kamper. No brainer for min del. Ville det ikkje då vore betre med ein rein ving? Om det er dei to ein helst skal avlaste? Ellers blir det berre Kagawa ein gong til. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Vi må ha en etablert ving, talenter bruker vi ikke om de ikke slår gjennom fra første dag på trening (Januzaj vs Zaha). Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Er vel ikke bare en ving dere trenger, trenger vel en ny VB/HB, bruker dere Phil Jones som midtstopper, trenger dere også en ny def.midtbanespiller.. Draxler, Reus, Pogba, Vidal, Gundogan, Mata, Coentrao, Shaw, Cabaye og Cavani er spiller dere blir linka mest til, hvem er mest sannsynlig? Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Shaw og Cabaye. Cabaye har tidligare utalt at han vil til United men han har ein desverre tvilsom skadehistorikk. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 (endret) Cabaye har tidligare utalt at han vil til United men han har ein desverre tvilsom skadehistorikk. Har han? Edit: Skadehistorikken. Endret 22. januar 2014 av medlem-105082 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 David, broren til James? 5 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Lurer på hvor Moyes har tenkt å misbruke Mata? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2014 Kan ikke si at jeg er særlig optimistisk riktig enda. Lukter en ny Alcantara/Cesc. Sheriff Woody vet å kødde med fansen. Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Nice. Mata blir nok United-spiller nå. Deilig! Lenke til kommentar
archanios Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 To timar seinare: How I rang up Chelsea, posing as United, to make a bid for Mata. 2 Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Er nok ikke tilfellet denne gangen nei. Mata er så godt som klar! OGS ser ut til å få Zaha på lån også. Lenke til kommentar
Bergen93 Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Hadde vært digg å sett Mata på tribunen idag Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 (endret) Hva baserer du prosentregningen og spådommene dine på, jonas? Har forøvrig ingen tro på det selv. I mine øyne er det en litt dårlig deal for alle parter (Chelsea, Man Utd og Mata). Chelsea gir fra seg en av sine aller beste spillere til en åpenbar konkurrent (ha-ha-ha, joda. United og Chelsea er fortsatt konkurrenter, et dårlig halvår forandrer lite). United bruker haugevis av penger på en spiller som er best i den posisjonen på banen som klubben er best stilt på i utgangspunktet. For Mata sin del er jeg usikker på hvor sterke meninger han har om hvor han skal spille på banen og hvorvidt dette påvirker han i større eller mindre grad. Litt stygt å si, men jeg tror han fort kan bli "ødelagt" under Moyes. Når det er sagt så håper jeg veldig at han signerer for klubben. Kremspiller. Endret 22. januar 2014 av niko. Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Alt som tikker inn av rykter slått sammen i ett. Både SkySports og BBC er med på karusellen, samt journos derfra. Mye som tyder på at dette ikke slår feil synes jeg, men for all del, sikkert sunnere og smartere å fortsatt ikke bite på som jeg har gjort. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 (endret) Det er alltid ein heil masse som tyder på at det ikkje er feil, MEN... Manchester United have made a £40million bid for Chelsea's Juan Mata through a third party, ifølge "SSN sine kjelder". Er Woody så slapp at han ikkje ein gong klarar å fikse eit bud på eiga hand? Third party? Det høres ut som ei søramerikansk smørje, eller agenttull. All parties are keen for the transfer to go through, according to Sky Sports' Spanish football expert Guilleme Balague, and there has been speculation that a medical will take place before the weekend. Altså blir det ingenting av det. Endret 22. januar 2014 av archanios Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Jeg tror også det hjelper at Mata vil ha spilletid før VM. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Kan ikke skjønne hva dere skal med Mata, dere har jo Rooney og Kagawa i den rollen, blir vel noe sånt da Januzaj-Mata-Rooney.. Bare håper JM har en ertsatter klar.. Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Før sommeren: Mata - Rooney - Januzaj Welbz Etter sommeren: Mata - Kagawa - Januzaj Welbz Fløte som niko ville sagt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå