Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mens Mata har ikke vært tilstede i årets storkamper.

 

 

Mata er en fantastisk fotballspiller, og jeg sier ikke nei takk til han i United. Ikke fordi jeg tror vi trenger han i dagens system, men fordi jeg håper at om vi får han så vil Moyes kutte ut med den forbanna innleggsfotballen vi driver med nå som åpenbart ikke fungerer.

 

Mata kan slå gode innlegg han, og per i dag har vi ingen som slår gode innlegg fra venstekanten med venstrefoten (Evra er den beste?).

Lenke til kommentar

 

 

 

Mata kan slå gode innlegg han, og per i dag har vi ingen som slår gode innlegg fra venstekanten med venstrefoten (Evra er den beste?).

 

 

Jeg vet at han kan slå innlegg, men han er ikke en typisk løpetildødlinjeåleggeinn type ving. Januzaj har forøvrig også en meget kompetent venstrefot.

 

Poenget var uansett at jeg jeg er drita lei alt det fokus på ball til ving så prøve å legge inn til spiss. Med Mata på laget så ville vi hatt litt mer fleksibilitet i leddet bak RvP med Januzaj, Rooney, Kagawa & Mata til disposisjon.

Lenke til kommentar

@Latias

 

Mener også Jones er klart best som midtstopper. Grunnen til at jeg satt han der er rett og slett fordi at det ikke finnes bedre alternativer der per nå.

 

Samtidig tror jeg det er positivt at han spiller såpass mye på midten, slik at han kan bli en spillende stopper i fremtiden.

Gitt opp Fellaini? Skal være tilbake innen et par uker, og jeg håper han kan bidra litt mer enn det han har gjort hittil utover våren.

De Gea

Rafael - Evans - Jones - Coentrao

Carrick - Fellaini

Mata - Rooney - Januzaj

Persie

 

Dette bør være mer enn nok til å cruise inn til CL-plass. Gundogan og Garay inn til sommeren og ting ser bra ut før neste sesong.

 

/muppet mode

Lenke til kommentar

Nå har det knapt vært en eneste midtbane som har fungert på Etihad denne sesongen, så akkurat det er ikke overraskende. Sier ikke at krølltoppen plutselig skal begynne å dominere, men noen få gode kamper i innspurten bør ikke være for mye å forlange. Når vi først har brukt £27m på fyren, så skal han få resten av sesongen før jeg eventuelt dømmer han nord og ned.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor Chelsea skulle styrke en konkurrent, som i tillegg nektet å selge en spiller til de.

De vil styrke Uniteds sjanser til å ta poeng mot samtlige tittelutfordrere bortsett fra dem selv, i og med at Chelsea er eneste vinnerkandidat som har spilt sine to kamper mot United. I tillegg får de inn masse penger som de kan bruke på noe de trenger, som en spiss som leverer mål i hver kamp.

Lenke til kommentar

Tror ikke Mourinho tenker "Vi styrker United i å ta poeng fra de andre", men er nok heller de £40m for en spiller som sitter mye på benken som frister. Allikevel ønsker jeg ikke at Mata går. Er en utrolig populær spiller hos fansen og er umulig å mislike fyren. En av de beste profilene i Engelsk fotball.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...