Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Hva med straight swap? Det burde vel være fair?

 

Tja, tingen er at Rooney er viktigere for United enn Mata er for Chelsea. Dette spiller jo godt inn på hva man selger en spiller for. Tror nok at i dagens situasjon så måtte Chelsea ha lagt i litt penger i en byttehandel med Mata for Rooney, uavhengig av hvem som er den beste spilleren.

 

Ingenting hadde vært bedre enn å tilbudt Snipes og penger for Mata, da hadde United plutselig blitt et spennende lag igjen, og Chelsea hadde fått bambi på glattisen som spiss :p

Endret av Apox
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

han drar ikke i januar. Ihvertfall ikke uten at en erstatter hentes. Så dere får sitte å vente på det.

 

Aaah. Du vasser i knallharde faktas Aleks. Hvor henter du det fra? ;)
Ved å tenke logisk. Tror du vi kommer til angripe resten av sesongen med Schurrle som eneste backup? Nei, dere er nok stuck med Young og co for nå.
Lenke til kommentar

@Latias

 

Mener også Jones er klart best som midtstopper. Grunnen til at jeg satt han der er rett og slett fordi at det ikke finnes bedre alternativer der per nå.

 

Samtidig tror jeg det er positivt at han spiller såpass mye på midten, slik at han kan bli en spillende stopper i fremtiden.

Lenke til kommentar

 

Det burde være det minste vi kan forlange for Mata også. Bedre enn Øzil.

 

Av og til lurer jeg på om du bare troller. Mata bedre enn Øzil!? Øzil hadde gått rett inn på Chelsea uten å møte opp på trening først.

 

Ikke om de konkurrerte om kant. Altså, Özil er sannsynligvis verdens beste sentrale offensive midtbanespilleren, men som Kagawa, så blir han langt dårligere på kanten. Mata har bevist at han fungerer, om ikke optimalt, på kanten også. Ikke uenig i at Özil hadde tatt CAM plassen hos Chelsea. Men Mata kommer nok til sitt sanne "jeg" når han spiller i CAM posisjonen han også. Så noen optimal løsning er ikke Mata

Lenke til kommentar

Mens Mata har ikke vært tilstede i årets storkamper.


Mata er en fantastisk fotballspiller, og jeg sier ikke nei takk til han i United. Ikke fordi jeg tror vi trenger han i dagens system, men fordi jeg håper at om vi får han så vil Moyes kutte ut med den forbanna innleggsfotballen vi driver med nå som åpenbart ikke fungerer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

 

Det burde være det minste vi kan forlange for Mata også. Bedre enn Øzil.

Av og til lurer jeg på om du bare troller.

Han har vel bare rare meninger....

 

Akkurat denne var ikke den rareste...

Rare meninger? Er det en rar mening å mene at en spiller er bedre enn den andre? Det blir ikke automatisk en rar mening, eller trolling(...), for at man er uenig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...