Latias Skrevet 15. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2014 Gundogan hadde vært en våt drøm, men om budet på 20 millioner pund stemmer så tror jeg det ihvertfall må dobles. Hvorfor? Om 12 måneder kan han fritt forhandle med hvem som helst. Dortmund tar nok heller £20m i stedet for å oppleve en ny situasjon ala Lewandowski. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Jeg synes i grunn litt synd på klubber som Dortmund. De har jobbet hardt, med begrenset økonomi, for å bygge en bærekraftig klubb med unge, lokale spillere, samt et par billige kjøp, som Klopp har satt sammen til å bli en av verdens beste klubber, med to ligagull og én CL-finale på 3 år. Deretter blir alle deres beste spillere snappet opp av gigantene. Og enda verre er det at de to beste spillerne blir kjøpt av storebror i samme liga. Jeg har enormt mye mer respekt for klubber som Dortmund, enn storlagene som bruker gigantiske summer. Det er et tap for fotballen at de nå mister halvparten av startelleveren de vant Bundesliga med. Dortmund burde være et forbilde for enhver underdog i fotballen. 7 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2014 Fabio Coentrao tok en Fabio da Silva og fikk seg selv utvist i kveldens cupkamp. Forhåpentligvis var dette et siste stikk mot Ancelotti før han tar flyet til Manchester. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Jeg synes i grunn litt synd på klubber som Dortmund. De har jobbet hardt, med begrenset økonomi, for å bygge en bærekraftig klubb med unge, lokale spillere, samt et par billige kjøp, som Klopp har satt sammen til å bli en av verdens beste klubber, med to ligagull og én CL-finale på 3 år. Deretter blir alle deres beste spillere snappet opp av gigantene. Og enda verre er det at de to beste spillerne blir kjøpt av storebror i samme liga. Jeg har enormt mye mer respekt for klubber som Dortmund, enn storlagene som bruker gigantiske summer. Det er et tap for fotballen at de nå mister halvparten av startelleveren de vant Bundesliga med. Dortmund burde være et forbilde for enhver underdog i fotballen. Den moderne fotballen er stygg. 1 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 BREAKING: Manchester United have agreed a deal to sign midfielder Marek Hamšík. [Daily Mirror]World wide transfer på Twitter. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Favourites #MUFC have been trimmed to 6/4 to sign Adam Lallana following a string of bets over the past 24 hours: sky.me/1eODpki Æsj... Absolutt ikke den klassespilleren vi trenger på midten... Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Tror ikke på noen rykter før Twitteren min eksplodere med samme rykte fra forskjellige sider, og det skjer jævlig sjeldent. Finner forøvrig ingen om Marek heller. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Hamsik, Lallana og Gundogan? Trenger dere så mange midtbanespillere? Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Hamsik skjer ikke. Ikke Gundogan heller.. Lallana er vel en type spiller som kommer inn, om noen. Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Hamsik skjer ikke. Ikke Gundogan heller.. Lallana er vel en type spiller som kommer inn, om noen. Hva er det med United? Har en tendens til å hente greie spillere iforhold til laget de spiller på, men middelmådig på et lag som united skal være,. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Hva er det med United? Har en tendens til å hente greie spillere iforhold til laget de spiller på, men middelmådig på et lag som united skal være,. Transferpolitikk.. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Selvfølgelig går ikke Koke nå. Ingen Atletico Madrid-gutt i hele verden drar fra klubben i januarvinduet når de kjemper om La liga-gull og er godt med i CL. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Selv om Koke aldri i verden ville byttet klubb nå... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2014 Atletico-Sevilla kl. 21 for de som vil se en skikkelig midtbanespiller. Litt andre boller enn Phil Jones. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Atletico-Sevilla kl. 21 for de som vil se en skikkelig midtbanespiller. Litt andre boller enn Phil Jones. Møkkakamp. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Ser ikke for meg at Mourinho selger Mata til United. I tillegg er KdB solgt. Så om vi selger Mata også vil vi få plutselig en tynnere stall offensivt. Ser ikke for meg at dette skjer. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Mata er helt ute i kulden, og Chelsea ser sikkert poenget med å forsterke United nå. Vi har ikke sjanse til å ta gullet, men vi kan ta poeng fra andre som kjemper om gullet. Mata passer fint inn hos oss - en venstrekant som dunker inn innlegg til Fellaini på topp. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Siden når er Mata helt ute i kulden? Og vi fortsetter ikke sesongen med Schürrle som eneste backup. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå