Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United

Latias

Anbefalte innlegg

Gundogan hadde vært en våt drøm, men om budet på 20 millioner pund stemmer så tror jeg det ihvertfall må dobles.

Hvorfor? Om 12 måneder kan han fritt forhandle med hvem som helst. Dortmund tar nok heller £20m i stedet for å oppleve en ny situasjon ala Lewandowski.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg synes i grunn litt synd på klubber som Dortmund. De har jobbet hardt, med begrenset økonomi, for å bygge en bærekraftig klubb med unge, lokale spillere, samt et par billige kjøp, som Klopp har satt sammen til å bli en av verdens beste klubber, med to ligagull og én CL-finale på 3 år. Deretter blir alle deres beste spillere snappet opp av gigantene. Og enda verre er det at de to beste spillerne blir kjøpt av storebror i samme liga. Jeg har enormt mye mer respekt for klubber som Dortmund, enn storlagene som bruker gigantiske summer. Det er et tap for fotballen at de nå mister halvparten av startelleveren de vant Bundesliga med. Dortmund burde være et forbilde for enhver underdog i fotballen.

• Liker 7
Lenke til kommentar

Jeg synes i grunn litt synd på klubber som Dortmund. De har jobbet hardt, med begrenset økonomi, for å bygge en bærekraftig klubb med unge, lokale spillere, samt et par billige kjøp, som Klopp har satt sammen til å bli en av verdens beste klubber, med to ligagull og én CL-finale på 3 år. Deretter blir alle deres beste spillere snappet opp av gigantene. Og enda verre er det at de to beste spillerne blir kjøpt av storebror i samme liga. Jeg har enormt mye mer respekt for klubber som Dortmund, enn storlagene som bruker gigantiske summer. Det er et tap for fotballen at de nå mister halvparten av startelleveren de vant Bundesliga med. Dortmund burde være et forbilde for enhver underdog i fotballen.

Den moderne fotballen er stygg.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hamsik skjer ikke. Ikke Gundogan heller..

Lallana er vel en type spiller som kommer inn, om noen.

Hva er det med United? Har en tendens til å hente greie spillere iforhold til laget de spiller på, men middelmådig på et lag som united skal være,.

Lenke til kommentar

Mata er helt ute i kulden, og Chelsea ser sikkert poenget med å forsterke United nå. Vi har ikke sjanse til å ta gullet, men vi kan ta poeng fra andre som kjemper om gullet.

Mata passer fint inn hos oss - en venstrekant som dunker inn innlegg til Fellaini på topp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...