Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg også, han kunne gitt united et skikkelig løft!

 

Litt uenig. Ser heller ikke helt at vi har plass til han i stallen pdd. Rooney, Berba, M.Owen, Macheda, Welbeck og Diouf. Med litt flaks slår en av ungguttene igjennom neste sesong.

 

Midtbanespillere! Scholes har vært enten fantatisk, eller helt borte. Giggs har mye de samme trekkene. Gibson mangler en hel del for å være selvskreven i starteleveren (det samme synes jeg lenge om Fletcher, og se hvor feil jeg tok. Håper på det samme her..).

Lenke til kommentar

Balotelli tror jeg hadde vært ett veldig godt kjøp, som kunne godt det kjempe bra allerede no.. Få vekk Owen og Macheda/Welback, jeg tror nok ikke de vil slå igjennom, dessverre.. Balotelli er ung, og han vil heller ikke bli for dyr å kjøpe fra Inter no. Slå til :thumbup:

Lenke til kommentar

Balotelli tror jeg hadde vært ett veldig godt kjøp, som kunne godt det kjempe bra allerede no.. Få vekk Owen og Macheda/Welback, jeg tror nok ikke de vil slå igjennom, dessverre.. Balotelli er ung, og han vil heller ikke bli for dyr å kjøpe fra Inter no. Slå til :thumbup:

Bhwaha! Fyren er en jævla idiot, men Moratti elsker han fordeom.

Dessuten er fyren et av de største talentene i Europa, og om han utvikler seg riktig, en fremtidig Ballon d'Or vinner.

 

Vis han blir solgt blir det neppe under £20 mill. Mest sannsynligvis mer, Inter har nok av penger.

 

http://www.football-italia.net/apr21n.html <- Moratti utaler seg om Balotelli.

Lenke til kommentar

Det kommer til et punkt hvor Balo må se seg om etter ny klubb. Slik ståa er nå er det umulig for han å utvikle seg i Inter, han trenger noe nytt å prøve seg på. Mou og Moratti & Co sier de har prøvd alt, jeg har ikke sett annet enn klaging og sutring fra dem vedrørende Balo (...Det siste året, halvannet). Dog, dette er Italia, hvor tillit er langvarig og spilletid i ung alder ofte er fraværende. Jeg blir ikke overasket om han ender opp som en Giovinco 2, ingen av dem har noe særlig forhold til klubben(e) rent praktisk, men føler allikevel at de må gi noe tilbake til dem.

 

Tror neppe han i nåværende stund blir så dyr som £20 millioner, han har bevist nada dette året, har kommet på kant med både styre og fansen, itilegg til at han pålangt nær er førstevalget. Men han blir ingen billig mann, og han kommer garantert ikke til å akseptere en bi-rolle i en evt ny klubb, så United er nok uaktuelt, selv om jeg tror Fergie kunne fått igang karrieren til Mario.

Endret av Giallorossi
Lenke til kommentar

Giovinco 2? Det er vel ikke Gio sin feil at han ikke har utviklet seg, det er Juve. Men den diskusjonen kan taes en annen gang.

 

Jeg tror han blir omtrent så dyr, med tanke på at han er i Inter, og du ser prisen på andre talenter rundt om i Europa. Greit, fyren har helt klart problemer, men han hadde aldri disse under Mancini.

Balotelli hadde vært et ganske så ok førstevalg i Serie A for Inter vis de ikke hadde vært for disiplin problemene sine + ankommsten av Pandev i Januar.

Dessuten er ikke akkurat angrepet til Inter ungt, noe som også faller i favør for Super Mario. Håper forøvrig han holder seg i Inter, ser ut til å skape ganske så mye problemer i den leiren.

Lenke til kommentar

Giovinco 2? Det er vel ikke Gio sin feil at han ikke har utviklet seg, det er Juve. Men den diskusjonen kan taes en annen gang.

Det er jo akkurat det jeg prøver å hinte til med Balo og Inter også. Moratti og Mou legger skylda på Balo, men hvor mye rein tillit har han fått? Det er lite, veldig lite.

 

Jeg tror han blir omtrent så dyr, med tanke på at han er i Inter.

Uenig. Men det får så være, ikke så nøye. Inter har ikke akkruat et rykte på seg å være dyre når det gjelder salg.

 

Balotelli hadde vært et ganske så ok førstevalg i Serie A for Inter vis de ikke hadde vært for disiplin problemene sine + ankommsten av Pandev i Januar. Dessuten er ikke akkurat angrepet til Inter ungt, noe som også faller i favør for Super Mario. Håper forøvrig han holder seg i Inter, ser ut til å skape ganske så mye problemer i den leiren.

Skal Balo vente 2-3 år før han får tillit? For meg høres det helt bak mål.

 

Håper forøvrig han holder seg i Inter, ser ut til å skape ganske så mye problemer i den leiren.

Det gjør ikke jeg. Håper han drar ut, så langt vekk fra Italia som overhode mulig, mens Italienske myndigheter surrer til det Italienske passet hans. Drømmescenarioet :)

Lenke til kommentar

Prisen for vi bli uenige om :p Balotelli er gull ungen til Moratti, selv om han nå innser at det ikke går an å ha en slik spiller innad i stallen så tror jeg det blir vanskelig for han å selge Balo. Men nå er vel neppe Moratti Inter president så veldig mye lengre.

 

Ser paralellene dine mellom Gio og Balo, jeg tenkte mer på spilletid, der Giovinco som for 3 år siden var unektelig et av verdens største talent, og enda er et av Italias talenter ikke slipper til på dagens Juve lag. Mens den eneste som halvveis ligner på en Regista på midtbanen opptar venstrevingen.

 

Vis Balo ikke hadde hatt disiplin problemene sine(Altså, hvis man bare ser på prestasjoner på banen) så hadde ikke Balo trengt å vente 2-3 år til, da han hadde vært en relativt fast del av Inters trident oppe på topp.

 

Hehe :p Drittsekk er han, men det går mer utover Inter enn noen annen klubb, og alt som ikke går i favør for dem i Serie A liker jeg.

Lenke til kommentar

Der Giovinco som for 3 år siden var unektelig et av verdens største talent.

Forsåvidt enig, men jeg leste det fra første stund at han ville få spilletids-problemer. Rent talentmessig synes jeg han har altfor få strenger å spille på, litt som Walcott i Arsenal; Uten farten så er de ingenting.

 

Vis Balo ikke hadde hatt disiplin problemene sine(Altså, hvis man bare ser på prestasjoner på banen) så hadde ikke Balo trengt å vente 2-3 år til, da han hadde vært en relativt fast del av Inters trident oppe på topp.

Ingen kan argumentere imot det, men nå er ikke det realiteten. Per dags dato er faktum at Mou og Moratti ikke klarer å få ut potensialet til Balo. Ikke i nærheten. Han blir mer ødelagt enn bygd opp i skrivende stund.

 

Som nevnt tidligere så har ikke Mou & Co gjort annet enn å klage det siste året. Usikker på hvor mange metoder de faktisk har prøvd.

 

Hehe :p Drittsekk er han, men det går mer utover Inter enn noen annen klubb, og alt som ikke går i favør for dem i Serie A liker jeg.

Alltid herlig å høre noen bitre Juventini's utsagn :p

Lenke til kommentar

Balotelli tror jeg hadde vært ett veldig godt kjøp, som kunne godt det kjempe bra allerede no.. Få vekk Owen og Macheda/Welback, jeg tror nok ikke de vil slå igjennom, dessverre.. Balotelli er ung, og han vil heller ikke bli for dyr å kjøpe fra Inter no. Slå til :thumbup:

 

Macheda kommer til å bli klassespiller. I følge Wikipedia har han 3 mål på 7 kamper for United, hvor mange mål han har per minutt vet jeg ikke, men jeg vil anta at han så langt i karrieren ligger foran Balo på dette punktet. Når man i tillegg vet at Balo ikke er av typen som liker å trene hardt (i følge Mourinho).

 

Holder Owen seg skadefri, så vet han fortsatt hvor målet står. Welbeck bør få en sesong til å vise seg frem. Det jeg ser på som hovedproblem med dem du vil ha ut, er at de har vært mye skadet denne sesongen. Owen har vært mye skadet gjennom hele karrieren, og lite tyder på en endring så langt. Macheda har vel vært ute mer eller mindre hele sesongen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...