Prusk Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 Har de sagt at det ikke er verdi i markedet? Moyes har sagt at vi ikke må forvente forsterkninger i januar. Han liker visst å kjøpe dyrt om sommeren... Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 Chelsea ligger 9p foran oss, men har likevel forsterket laget med en SM i verdensklasse. Moyes og Woodward står bare der som to klovner og lirer av seg piss om at det er "no value in the marked". Hva i helvete er det de venter på? Guarin? Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 14 Januar gutter, full action på gang, stallone style. Gøyere å telle grusen på gårdsplassen enn å følge Utd i overgangsvinduer. Og da mener jeg ikke telle-telle, men fysisik plukke opp hver eneste nedfrossene steinbit og sortere dem i bøtter. Må gjerne snø også, -7 og frisk bris. Glad denne debbie down perioden ikke kom når jeg var i min hayday som United fanboy, da hadde jeg vært på stålet og sikkert på lukka avdeling. 1 Lenke til kommentar
G27 Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 Forventer ingen i Januar, så blir ikke skuffet. Tar det som en stor bonus om noen skulle komme inn. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 https://twitter.com/JanAageFjortoft/status/423470172327124992 Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 (endret) Real har jo et monster av en midtbane allerede, aldri i livet at han får spille fast. Uansett, sikkert mye mer fristende for han å spille med spillere som Ronaldo, Bale, Modric enn Cleverley, Welbeck, Young osv. Endret 15. januar 2014 av Roger Roger Lenke til kommentar
ChFN Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 (endret) Fjørtoft følger vel Bundesliga ganske tett, og har vel en ganske høy treffprøsent på ryktene sine. Selv ser jeg fortsatt på et mulig Gundogan-kjøp som svært urealistisk, da han er et typisk Real-kjøp, og vil ta et solid steg ned om han skulle finne på å forlate Dortmund til fordel for oss. Men er lov å håpe! Pogba og Vidal er også bare å glemme. Endret 15. januar 2014 av unitedmann_CFN Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Chelsea ligger 9p foran oss, men har likevel forsterket laget med en SM i verdensklasse. Moyes og Woodward står bare der som to klovner og lirer av seg piss om at det er "no value in the marked". Hva i helvete er det de venter på? Velkommen til vår verden. Akkurat sånn vi har hatt det i mange, mange år Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2014 Velkommen til vår verden. Akkurat sånn vi har hatt det i mange, mange år Vi har da vært der i en god stund allerede. Forrige midtbanespiller ble signert i 2007, og det var to spillere som aldri levde opp til forventningene (Anderson og Hargreaves). Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2014 Prøver å glemme den overgangen. Sånn helt ærlig vet jeg ikke hvilken posisjon han er engang. Er han SDM? Foretrekker han 10'er? I så fall har vi ikke noe særlig behov for han. Har allerede Rooney, Januzaj og Kagawa som kan spille der. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2014 Moyes skal visst på Napoli-Atalanta i kveld. Hamsik? Lenke til kommentar
PSV Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Usannsynlig. Med mindre han bare skal se hvor god han er. Koster vel fort £40m og spiller AM, noe vi ikke har bruk for. Signerte også kontrakt til 2018 på høsten. Dzemaili eller Cigarini derimot, hadde vært herlig. Kontrakt kun ut 2014/15-sesongen, så begge de to burde kunne fåes for en helt grei sum. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2014 Kilder? Har ingen sikker kilde på det. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Jeg vil ikke ha Hamsik, ene og alene på grunn av det helvetes håret. Samme gjelder El Sharaawy. Hadde ikke tålt å se noe sånt iført United-drakt. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Ifølge Bild har vi levert inn bud på Gundogan. Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Hvis Real kjøper Gundogan må de jo selge Modric eller Illaramendi. Ja takk til en av de to. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Jeg vil ikke ha Hamsik, ene og alene på grunn av det helvetes håret. Samme gjelder El Sharaawy. Hadde ikke tålt å se noe sånt iført United-drakt. Apropos hår. 6 Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Gundogan hadde vært en våt drøm, men om budet på 20 millioner pund stemmer så tror jeg det ihvertfall må dobles. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå