Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

14 Januar gutter, full action på gang, stallone style. Gøyere å telle grusen på gårdsplassen enn å følge Utd i overgangsvinduer. Og da mener jeg ikke telle-telle, men fysisik plukke opp hver eneste nedfrossene steinbit og sortere dem i bøtter. Må gjerne snø også, -7 og frisk bris.

 

Glad denne debbie down perioden ikke kom når jeg var i min hayday som United fanboy, da hadde jeg vært på stålet og sikkert på lukka avdeling.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fjørtoft følger vel Bundesliga ganske tett, og har vel en ganske høy treffprøsent på ryktene sine. Selv ser jeg fortsatt på et mulig Gundogan-kjøp som svært urealistisk, da han er et typisk Real-kjøp, og vil ta et solid steg ned om han skulle finne på å forlate Dortmund til fordel for oss. Men er lov å håpe! Pogba og Vidal er også bare å glemme.

Endret av unitedmann_CFN
Lenke til kommentar

Chelsea ligger 9p foran oss, men har likevel forsterket laget med en SM i verdensklasse. Moyes og Woodward står bare der som to klovner og lirer av seg piss om at det er "no value in the marked". Hva i helvete er det de venter på?

 

Velkommen til vår verden. Akkurat sånn vi har hatt det i mange, mange år

Lenke til kommentar

Usannsynlig. Med mindre han bare skal se hvor god han er. Koster vel fort £40m og spiller AM, noe vi ikke har bruk for. Signerte også kontrakt til 2018 på høsten. Dzemaili eller Cigarini derimot, hadde vært herlig. Kontrakt kun ut 2014/15-sesongen, så begge de to burde kunne fåes for en helt grei sum.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...