Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Orker ikke tro på noen rykter om mer etablerte spillere lengre, blir skuffet hver eneste gang, minus Van Persie.

 

Noe må gjøres på midtbanen i alle fall, og en opprydning i stallen må gjøres. Noen må ut, men for mange utskiftninger på en gang er ikke ideelt. Håper Vidic blir et år eller to til. Ferdinand og Evra bør ut i sommer fra forsvaret. Anderson bør ut, samme bør Young og muligens Nani og Valencia.

 

Har vært rykter om Garay lenge, og har egentlig aldri sett behovet for han inn før, men nå i sommer ville ikke det vært dumt. Ikke nødvendig i januar, med mindre man må for å unngå konkurranse med andre klubber.

 

Noen endringer i angrepet ser jeg ingen behov for, annet enn at muligens en ving til dersom noen av vingene våre forsvinner.

Lenke til kommentar

Jeg mener Evra er vårt svakeste ledd etter sentral. Han er bra med offensivt, men sluntrer mye unna defensivt, noe som har resultert i farlige sjanser og mål imot gjennom store deler av både denne sesongen og forrige sesong. Coentrao ville i mine øyne vært en fantastisk signering. Siste jeg leser er at Coentrao vil bli offentliggjort som lånespiller til United ila de kommende dagene (twitterstatus dog).

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Orker ikke tro på noen rykter om mer etablerte spillere lengre, blir skuffet hver eneste gang, minus Van Persie.

 

 

Jeg ble i hvertfall kjempehappy når vi signerte Kagawa og mener det er/var et godt kjøp. Problemet er jo at han har blitt brukt for lite, og når han har blitt brukt har han som regel spilt på kant der han er dårligst. Et eksempel er jo kampen i dag, se bare hvordan andreomgangen forandret seg i det han kom inn i CAM rollen!

Lenke til kommentar

Ikke si det. Noen spillere trenger rett og slett bare å skifte beite for å blomstre. Serie A er dessuten en svakere liga, og kanskje han passer bedre i spillestilen til Fiorentina. Sikkert ikke snakk om store kjøpesummen heller, og Ando vil jo selvfølgelig måtte gå ned i lønn om han skulle bli kjøpt.

 

Tror faktisk det samme kan skje med Nani om han selges. At han kan finne tilbake til litt gammel storhet i en ny klubb i en ny liga.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...