Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil først og fremst ha midtbanespillere. Coentrao er god men hvis United henter ham så ser vi at det eneste Moyes har tenkt å gjøre er å kjøre kjedelig defensiv fotball hvor alt skjer på kanten..

Kjeder ikke han seg? Han blir jo tvunget til å følge med hele kampen..

 

Ingen vits å hastekjøpe sentral om de beste ikke er tilgjengelig i januar. Coentrao ville vært en flott tilvekst.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

For Arsenal-supportere er United en av de første klubbene på blokka om man snakker hatlag, men ikke motsatt. Faktisk tror jeg de fleste United-supportere liker Arsenal.

 

Og det er jo ikke akkurat som om han hadde gått til en konkurrent whistle.gif . Bryr meg egentlig ikke hva som skjer med Rooney, det er Kagawa/Persie vi alle vil se.

 

Du traff godt på den.

Endret av Slettet-w7DZlO15
Lenke til kommentar

 

Ingen vits å hastekjøpe sentral om de beste ikke er tilgjengelig i januar. Coentrao ville vært en flott tilvekst.

 

Nei selvfølgelig ikke, men jeg er mer redd på hva prisen kan bli ettersom det antakeligvis vil påvirke hvor mye som vil brukt på overganger i sommer.

 

Men når vi er så elendige på dødballer som vi er så burde Moyes likevel revurdere taktikken.

Kanskje Rooney som fremskutt spiss? Welbeck havner sikkert i offside hvis han hele tiden skulle stå der oppe og vente på lange baller, men hvis han startet løpene sine bak forsvarene som en dyptliggende spiss samtidig som innleggene kom tidligere så kunne jo han gjort en større trussel i lufta pga. en ikke så aller verst høyde + fart.

RvP er enda høyere og enda bedre i lufa (men treg) og han går nok rett inn på laget når han er tilbake fra skade. Forventer flere dødball mål da. Kanskje Rooney burde ta cornere isteden.

Endret av RollsReus
Lenke til kommentar

 

Du traff godt på den.

Han har jo rett. Arsenal er ikke en stor konkurrent for tiden. Crystal Palace er jo nesten nærmere...

Det har kommet som en overraskelse for alle hvordan Rooney har spilt denne sesongen.

 

Uansett, hvilket lag man hater mest av de som ikke er erkerivaler så er miljøet og folk rundt en stor faktor. Sprer de piss, kaster man piss tilbake. Så enkelt er det. Ville ikke vært spesielt overraskende om noen skulle her skulle hate Arsenal litt mer enn de ellers har gjort fordi Brightside.

At United blir hatet så mye er pga. dominans (genuint svar) og det er ikke noe vits i å motsi det fordi hvis det ikke var det så hadde ikke folk konsentrert seg så mye om oss selv når vi ligger så langt bak.

Lenke til kommentar

 

Nei selvfølgelig ikke, men jeg er mer redd på hva prisen kan bli ettersom det antakeligvis vil påvirke hvor mye som vil brukt på overganger i sommer.

 

 

Må også huske på at det er VM til sommeren, så prisene på de beste vil nok ikke bli noe lavere da (om de ikke gjør et jævlig dårlig VM da). United har generelt kjøpt svært lite ila VM-år under SAF.

Lenke til kommentar

Han er vel verdens dyreste venstreback, og Mourinho brukte han istedenfor Marcelo mot de største/beste lagene. Mange har tidligere derfor sett på Coentrao som bedre defensivt enn hans konkurrent. Personlig er jeg ikke så sikker, da jeg ikke har sett nok av han til å bedømme noe, men har mye mer sansen for Marcelo, da han er så utrolig god offensivt. Han er selvfølgelig uaktuell.

Lenke til kommentar

Nei? Det sikreste for tiden er å snuse på hva andre klubber har snust på slik at vi ikke ender opp med en Fellaini V2.

Var ment som en spøk da vi har fått mye pepper for kjøpet av Lamela, selv om det selvfølgelig er alt for tidlig å kalle han noe i nærheten av en "flopp".

 

Edit: Ja og Soldado.

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...