Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det har vært noe snakk rundt Koke i det siste, hva synes dere om han? Har sett AM regelmessig de siste par årene og det er ikke til å stikke under stol at det er spissene deres som alltid stjeler oppmerksomheten, men for meg har Koke vært en frontfigur. Han kan spille overalt på midtbanen, er kreativ, tar dødballer og er kjernen bak mye av det laget skaper. Nå som Xavi og Iniesta begynner å dra på alderen så er det neppe lenge til vi ser denne karen fast på den spanske midtbanen.

Og siden det tilsynelatende er folk i denne tråden som mener det er enkelt å overtale sine landsmenn:

r8jck.jpg

Lenke til kommentar

Fra United.no's ryktespalte, lørdag 9 november.

 

Andy Mitten, som skriver for United.no, har for FourFourTwo gjort et intervju med midtbanespilleren Koke i forbindelse med en lengre sak om Atletico Madrid. Koke har blitt linket til United i høst, og Sport Witness gjengir sitater frå intervjuet som kan være av interesse for United-fans.

 

- En vet aldri i fotballen, men det jeg vet er at jeg har fornyet kontrakten min [det står ingenting om når det skjedde, så hva det har å si for eventuelle klausuler er vanskelig å si, journ.anm.], jeg føler meg hjemme her i en klubb jeg alltid har vært supporter av, på et godt lag. Jeg er veldig fornøyd her.

Han snakker også om spillere som har forlatt Atletico, og nevner United-keeper De Gea som en mann han savner.

- Det er trist, og ikke bare fra et fotballperspektiv. Jeg er venn med David De Gea. Vi har vokst opp sammen i Atletico Madrid og for Spania. Så reiste han, men slik er fotballen.

---

Så, vi kan jo håpe på at Koke savner sin venn, David de Gea, nok til å ønske en overgang til United. Han er uansett en veldig viktig spiller for Atletico Madrid, og selv om de har fått som vane å selge sine største spillere, så er jeg usikker på om Koke får gå. Personlig vil jeg heller ha han enn Herrera, som ikke har imponert i det hele tatt denne sesongen.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Dersom det ikke blir skikkelige forsterkninger i januar, da kan Moyes dra dit pepperen gror. Var lenge positiv til fyren, men etter den udugelige sommeren der han nektet å handle så har jeg ikke all verdens av tålmodighet igjen. Grå manager som stiller med vrakspillere kamp etter kamp. Giggs. Young. Snipes. Fellaini. Anderson. Cleverley. Søppel fra ende til annen. Faen meg på tide å rydde opp i elendigheten.

 

DDG

Rafael - Vidic - Evans - X

Carrick - X

X - Rooney - X

Persie

 

Mangler kvalitet i nærmest alle ledd. Gjør ikke saken noe enklere når to av Rafael, Carrick og Persie aldri greier å være på banen samtidig.

 

Sesongen er allerede ødelagt takket være Moyes og Ed, men nå gjelder det å begrense skaden i juleperioden. Jævlig spent på hvordan de har tenkt å løse det i januar.

Lenke til kommentar

Etter min mening bør vi hente Cabaye og Shaw i januarvinduet. Shaw fordi han er ung, god og i en posisjon vi trenger. Cabaye som en midlertidig løsning frem til sommeren, og deretter i rullering sammen med Carrick og en eller to etablerte stjernespillere. Cabaye kan spille CL, og er en glimrende tilvekst til den dårlige sentrale midtbanen vår.

Lenke til kommentar

Eneste realistiske ønske jeg har for januar er at vi rensker opp i stallen, og kvitter oss med dødkjøttet.

 

Greit nok at man er local lad, men det bør være andre kvalifikasjoner som ligger i bunn.

 

Man bør også ta en vurdering på hvorvidt det er vits å ha folk i klubben hvis de ikke blir brukt skikkelig eller brukt i det hele tatt.

 

Håper også at noen andre enn de som var i førersetet sist vindu får ansvaret denne gangen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...