Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

umpalumpa

 

:!:

 

Edit:

 

Sitter å ser på Youtubeklippet som er linket på United.no av han. Har de ikke linjedommere i Mexico? Jeg ser 3 klare offside.

 

Så det er der Mike Dean og linjedommerne hans har vært og trent...

Endret av Manx
Lenke til kommentar

Obertan bør få sjanser nå mot slutten av sesongen. Jeg er meget skuffet over hvor få muligheter han har fått, men satser på at han enten lånes ut eller får sjanser neste sesong. Nani, Val, ny spiller ala Di Maria og Obertan er god dekning på kanten. Mye driblestyrke, fart og matchvinneregenskaper. Vi bør selge en 2-3 stk, hente inn en sentralmidtbanespiller ala Van der Vaart type, en ny kant og muligens en erstatter for Berbatov eller Owen.

 

Det er egentlig irriterende at vi har så mange talenter, for jeg vet ikke helt hvem jeg ønsker at skal forsvinne når noen kommer inn. Tosic herjer i Tyskland, men blir han god nok for United? Obertan ser ekstremt talentfull ut, men får sjeldent spille, noe som er en indikasjon på at han ikke leverer godt nok på trening.

 

Får vi inn et par riktige typer til sommeren tror jeg vi kan ta tilbake verdenstoppen relativt fort. Grunnmuren er der, det mangler bare piffen.

Lenke til kommentar

Owen kan jo faktisk se ned på'n.

 

Men spøk->revolver, Javier er en god spiller.

Hehe, han er 1.80 og veier 70kg da, så noen smågutt er han ikke, ompalumpa utseende tiltross.

 

Messi er heller ikke noe fyrtårn...

 

http://www.funnyordie.com/videos/74/the-landlord-from-will-ferrell-and-adam-ghost-panther-mckay

 

http://www.funnyordie.com/videos/33f2687080/good-cop-baby-cop-from-will-ferrell-and-adam-ghost-panther-mckay?rel=prog_related&rel_pos=1

 

Will Farrel er faen meg en legende. Hahahaha

Endret av Game
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...