PSV Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Nei, men basert på Youtube-videoen ser det ut som han trumfer Berbatov på headinger iallefall. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 (endret) Spillertråd for Javier Endret 8. april 2010 av Game Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Hva faen, vi har jo kjøpt en umpalumpa. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Owen kan jo faktisk se ned på'n. Men spøk->revolver, Javier er en god spiller. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Sitter å ser på Youtubeklippet som er linket på United.no av han. Har de ikke linjedommere i Mexico? Jeg ser 3 klare offside. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 (endret) umpalumpa :!: Edit: Sitter å ser på Youtubeklippet som er linket på United.no av han. Har de ikke linjedommere i Mexico? Jeg ser 3 klare offside. Så det er der Mike Dean og linjedommerne hans har vært og trent... Endret 8. april 2010 av Manx Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. april 2010 Forfatter Del Skrevet 8. april 2010 Sitter å ser på Youtubeklippet som er linket på United.no av han. Har de ikke linjedommere i Mexico? Jeg ser 3 klare offside. Sikkert Dean og assistenten hans som tilfeldigvis har tatt turen ned dit. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Sikkert Dean og assistenten hans som tilfeldigvis har tatt turen ned dit. Too late! Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Obertan bør få sjanser nå mot slutten av sesongen. Jeg er meget skuffet over hvor få muligheter han har fått, men satser på at han enten lånes ut eller får sjanser neste sesong. Nani, Val, ny spiller ala Di Maria og Obertan er god dekning på kanten. Mye driblestyrke, fart og matchvinneregenskaper. Vi bør selge en 2-3 stk, hente inn en sentralmidtbanespiller ala Van der Vaart type, en ny kant og muligens en erstatter for Berbatov eller Owen. Det er egentlig irriterende at vi har så mange talenter, for jeg vet ikke helt hvem jeg ønsker at skal forsvinne når noen kommer inn. Tosic herjer i Tyskland, men blir han god nok for United? Obertan ser ekstremt talentfull ut, men får sjeldent spille, noe som er en indikasjon på at han ikke leverer godt nok på trening. Får vi inn et par riktige typer til sommeren tror jeg vi kan ta tilbake verdenstoppen relativt fort. Grunnmuren er der, det mangler bare piffen. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 (endret) Owen kan jo faktisk se ned på'n. Men spøk->revolver, Javier er en god spiller. Hehe, han er 1.80 og veier 70kg da, så noen smågutt er han ikke, ompalumpa utseende tiltross. Messi er heller ikke noe fyrtårn... http://www.funnyordie.com/videos/74/the-landlord-from-will-ferrell-and-adam-ghost-panther-mckay http://www.funnyordie.com/videos/33f2687080/good-cop-baby-cop-from-will-ferrell-and-adam-ghost-panther-mckay?rel=prog_related&rel_pos=1 Will Farrel er faen meg en legende. Hahahaha Endret 8. april 2010 av Game Lenke til kommentar
wûst Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 70kg fordelt på 1.80 er da særdeles lite? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Wiki sier 173, ikke 180. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Hmm, de opplysningene har fått sier 1.80, det samme står også forumet til united.no, uten at det er noen garanti. Skal sjekke opp kildene mine og komme tilbake med info Lenke til kommentar
surtei Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Vår nye spiller er dessverre en bimbo Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Hysterisk morsomt, jeg sliter med å få igjen pusten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå