Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I følge seriøs britisk presse, så det må jo være sant.

Da burde isåfall noen forklare det til Rooney. :p

Det er jo sant det da, Kaggis og Persie skal spille på topp neste sesong. Rooney skal slite benken om han blir i klubben.

Det er ikke relevant. Det idiotisk å si noe sånt uansett om det hadde vært Chicharito. Og Rooney er i tillegg kapabel til å konkurrere med RvP og Kagawa som offensiv midt slik jeg forstår det. Folk klager på at Rooney er umotivert, men jeg forstår han godt om dette er standarden.

 

Om sitatet er tatt ut av kontekst vet jeg ikke og kan godt være.

Lenke til kommentar

Moyes har vel bare sagt at han trenger Rooney om RvP blir skadet? Det kan jo tolkes på alle måter herfra og til månen..

 

Jeg tolker det heller til noe mer negativt for Welbs og Hernandez, Rooney har spillt mye sammen med RvP og jeg regner med han kommer til å fortsette med det i en eller annen posisjon..

Lenke til kommentar

Klarer ikke å finne ut hvor moyes har sagt de greiene om Rooney, heller ingenting offisielt fra Wayne om reaksjonen. Virker som om det skal ha vært sagt før han ble skadet og reiste hjem fra asiaturen.

 

Jeg tror som vanlig på null og niks.

 

Ang chelsea som byr oss mata pluss millioner for Rooney... Hvorfor i alle skulle Chelsea ville kvitte seg med Mata? Han er jo helt vill!

 

Og et slikt bytte vil forsterke oss mer enn de. Så det er rett og slett for urimelig til å ha noen rot i virkeligheten.

 

Husk, engelsk presse meldte at Thiago var klar for en eller annen spansk klubb samme dag som han ble bekreftet klar for Bayern.

 

Det er så mye oppspinn at en eller annen gang så treffer man :)

Endret av Alastor
Lenke til kommentar
Chelsea bekrefter i en pressemelding at klubben har fått et bud på Wayne Rooney (27) avslått.Chelsea bekrefter i en pressemelding, gjengitt av Sky Sports, at de har lagt inn et skriftlig bud engelskmannen. Men at Manchester-klubben skulle få Juan Mata eller David Luiz som en del av overgangen, blir avvist.

 

http://www.vg.no/spo...?artid=10105385

Endret av IcedInsanity
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Dette har vært et trist vindu. Moyes erkjenner at han trenger forsterkninger (og da spesielt på midtbanen), men lite har blitt gjort idet det er igjen to uker av vinduet. Vi har en bred nok stall til å ta ligaen, men der stopper det. Kommer til å bli slaktoffer i Europa med mindre spillere som Cleverley/Anderson får sine gjennombrudd i løpet av sesongen (regner med at begge tilbringer brorparten av sesongen på sykesengen).

 

At Giggs på snart 40 har startet begge kampene så langt burde ringe noen bjeller. Det fungerer kanskje mot Wigan og Swansea, men utover våren når Dortmund/Bayern/Real står på motsatt halvdel, da er vi avhengige av skikkelig kvalitet i alle ledd.

Lenke til kommentar

Enig. Veldig rart at det ikke har blitt noen overganger så langt i år. Hva skjer med speideravdelingen til United egentlig? De har stort sett bare være linket til kjente spillere (Thiago, Fabregas, Fellaini, etc.), når det finnes en hel haug av "rising stars" der ute. Tottenham av alle har jo klart å få tak i mye spennende, er de mer attraktive som klubb enn United?

 

Håper på en sentral midbane og en venstrebeint ving. Liker ikke Baines-ryktene i det hele tatt, Fellaini er jeg litt "meh" til. Hadde håpet på en bedre ballspiller, ikke bare et mannebeist.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...