Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syns alle her inne bør roe seg og vente til silly season er over før de synger ut om hvor dårlig vi kommer til å gjøre det. Er samme sangen hvert år med den gjengen her inne, klaging på saf og alt som har med united og overganger her inne. Se på midtbanen til chelsea, så ser dere på hvor langt foran dem vi havnet i år.

 

Vi trenger midtbanespillere, og vi kommer til å signere noen, men det er ikke sikkert at spanske kunstnere er det united trenger i midten. Kanskje carrick, fellaini og kagawa kan være like effektivt for troppen vår?

 

Jeg setter det litt på spissen. Poenget er vi kanskje er et like godt lag med en annen type midtbanespiller.

Lenke til kommentar

Litt flaut å lese hvor paniske enkelte her inne kan bli, og hvor lett de dømmer før det hele har startet.

Greit å være frustrerte, men det får da være måte på (for å bruke bestefarsuttrykk).

 

Håper vi failer momentalt om vi ikke kjøper ordentlig i sommer.

 

Jeg gir meg over...

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Uansett om vi signerer folk før sesongen starter har det gått altfor tregt. Moyes har vært manager offisielt siden 5. juli og burde hatt signeringene sine klare da, men han har ikke gjort en dritt på overgangsmarkedet til nå, og i mellomtiden går toppspiller etter toppspiller til andre klubber som faktisk har klart å få ut fingeren. Nå har laget allerede dratt på turné i Asia og nye signeringer får dermed ingen kamperfaring før kampene faktisk betyr noe, og får mindre tid til å bli en del av laget.

 

For hvert år som går uten at vi signerer en midtbanespiller blir jeg mer og mer rastløs. En toppkeeper og spisser som scorer på bestilling holder bare så lenge. Nå har i hvert fall Moyes sagt at vi mangler folk på midtbanen, men han må "walk the walk like he talks the talk":

 

Gleder meg til Moyes eventuelt motbeviser meg. Hvis ikke blir det månelyst her. Laget er inn i en mer kritisk fase enn jeg kan huske at de har vært i siden jeg begynte å følge United.

Lenke til kommentar

Kritisk? Neppe. Vi har en tropp som kan vinne premier league slik den er nå. scholes ifjor va ikke noe must for at vi skulle vinne kamper, og han er den eneste forskjellen fra fjordårets tropp. Greit nok at vi trenger forsterkninger, men dere skriker jo "krise! Krise!" Viss united ikke kjøper etter deres behov.

Lenke til kommentar

At Moyes kan få til noe med den troppen vi har nå tviler jeg ikke på, men mener fremdeles vi trenger en ny midtbanespiller inn. Ser flere her inne som allerede klager på vår nye manager, men la oss nå vente med det. Det er kjedelig at en eventuelt ny midtbanespiller ikke får spilt seg ordentlig inn på laget under pre-season, men får vi inn en ny mann på midten må vi være fornøyd!

 

Når det kommer til Rooney får vi bare vente å se. Legger meg ikke ned å griner om han blir solgt, men håper selvfølgelig at han blir. Men som sagt, får bare vente å se.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...