Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fabregas hadde vært helt fantastisk. Tror han hadde passet glimrende til Carrick. Dog tror jeg dette er helt urealistiske, som tidligere nevnt, ihvertfall med tanke på at Thiago nettopp forsvant. Føler det er noe spesielt med katalanerene, det er ikke bare fotball, og tror det ville skapt store reaksjoner om Barca lot Cesc gå rett etter Thiago. Men skulle det bli noe av dette så hadde det vært nydelig i mine øyne!

Lenke til kommentar

"Cesc Fabregas is willing to leave Barcelona and join Manchester United after the English champions made a £26m bid for him."

- The Sun

 

"Arsenal will not go head-to-head with Manchester United for the signature of former skipper Cesc Fabregas."

-Daily Star

 

"Manchester United have made a £25million opening bid to bring Cesc Fabregas back to the Premier League - but are braced to increase that by at least £10m."

-Express

 

Mest sannsynlig bare en skrivefeil hos express, da budet som er "confirmed" er på 26 mill.

Endret av Sending!
Lenke til kommentar

Express har jeg aldri hørt om, men hvorfor quoter du 2 av di mest utroverdige avisene i england?

Egentlig bare fordi jeg kjeder meg på jobb :p

 

 

"Premier League-mesterne skal ha kommet med et bud på i underkant av 230 millioner kroner for Cesc Fabregas, noe som er både langt under det Barcelona kjøpte ham for, men mer enn prisen Arsenal må betale dersom de vil bruke førsteretten sin på å kjøpe ham. Problemet til Manchester United er at Fabregas ifølge El Deportivo Mundo ikke vil til klubben. Mens velinformerte Guillem Balague skriver i AS at Barcelona ikke har planer om å selge Fabregas etter salget av Alcantara. I så fall må Manchester United trigge utkjøpsklausulen i kontrakten hans som er på 1,5 milliarder kroner."

 

Hentet fra altomfotball.no

Endret av Sending!
Lenke til kommentar

Begynner å bli alvorlig bekymret nå. Det er kun én mann som kan lede nåværende tropp til PL-gull, og den mannen har lagt opp. Vi slenger ut tøysebud som om det skulle vært FM og stjernespillerne avslår United i kjent stil. Våre tøffeste rivaler har gjort jobben med å forsterke tidlig denne sommeren, ny optimisme med nye managere og nå skal de bare spille inn sine nye lag nå i pre-season. Vi må derimot nøye oss med å spille inn en ubrukelig Fresh Prince-lookalike.

 

Eneste positive jeg tar ut av det hele er at Moyes faktisk innser at en sentral midtbanespiller inn, det gjorde aldri Ferguson.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Begynner å kaldsvette sjæl, denne sommeren har jeg skrevet om bl.a her på d.no i årevis. Sommeren etter Ferguson, med DEN midtbanen. Det er nå ting må skje. Plager meg å erkjenne det, men har begynt å få avsmak på arrogansen i United. Tror vi virkelig av vi er "verdensklasse" ? Er så mye rusk i troppen vår atte hjelp.

 

Håper vi failer momentalt om vi ikke kjøper ordentlig i sommer. Og det er ikke "Garay" som ingen andre vil ha. Nå har jeg ventet på midtbanespiller(e) i et halvt tiår og Anderson blir bare feitere og feitere, men ingenting skjer. Er Moyes like tafatt (noe jeg ikke tror han er) som Ferguson var på markedet med 1% av de samme managerferdighetene så lukter det regelrett Liverpool av oss neste sesong.

 

Det er faktisk ikke svartmaling, for vi kommer til å tryne så jævlig neste seong. Gruer meg til å tape på Anfield i tredje serieomgang :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...