Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Edit: Og Rooney "skadet".

Signerer for chelsea iløpet av helgen. Book it!

Hvorfor skal han bli sendt hjem med første fly fra freakin Asia for en strekkskade som man ikke kan gjøre noe med uansett?

 

Vel, kanskje fordi behandling og øvrig restitusjonstrening er bedre på Uniteds anlegg i Manchester? Mye han kan gjøre. Løfte vekter for eksempel. Synes ikke det er noe rart at han returnerer til Manchester. Mye bedre at han benytter tiden i vektrommet enn at han sitter og ser på i Asia.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Leste gjennom denne tråden fra mai til nå, reaksjonene til noen av folkene her til rykter osv.... hahahahaha. Silly Season er silly, en del her må skjønne det. olehenri sier det best. vent på noe offisielt, også kan vi heller reagere og gråte. Rykter er gøy å diskutere men ikke å reagere på og starte å snakke dritt om folk basert på de!

 

Rooney er "fittest he's been for years" og å miste han nå ville vært krise for oss. Spesielt siden Thiago ikke ser så likely ut nå. Da går vi fra 2 klassespillere potensielt til 0. Det andre er at vi ikke har hørt noe fra Rooney en gang, vi må bare vente og se hva det hele handler om. Moyes har sagt at han trener godt og er i utrolig god form det gjorde Vidic også) og at MUFC ikke skal selge han,. Og bildene viser også at han ser veldig fit ut. Let's be positive.

 

Moyes:

http://www.manutd.co...ney-injury.aspx

 

Speaking of rykter:

http://www.101greatgoals.com/blog/benfica-united-need-to-stump-up-e20m-record/#.Ud_K9cqJ6tA.twitter

 

Noen som vet noe om ham?

Endret av tc47
  • Liker 2
Lenke til kommentar

vent på noe offisielt, også kan vi heller reagere og gråte.

 

Speaking of rykter:

http://www.101greatg...9cqJ6tA.twitter

 

Noen som vet noe om ham?

 

Enig i at det er best å vente på noe offisielt før man hyler av enten glede eller skuffelse, men det er så vanskelig! Faen ta Silly season!

 

Når det gjelder Garay så skjønner jeg absolutt ikke hva vi skal med han. Vi har for øyeblikket fem midtstoppere. Vidic, Ferdinand, Evans, Smalling og Jones. De to førstnevnte trekker på årene, men i dette sommervinduet ser jeg ingen grunn til at vi skal kjøpe enda en midtstopper.

 

Skal vi kjøpe en defensiv spiller fra Benfica, ville jeg mye heller hatt tidligere Chelsea spiller, Nemanja Matic. En solid ballvinnende midtbanespiller som i mange kamper kunne bidratt sterkt med å vinne midtbanen for United, dessuten vet vi jo alle hva serbere er gode for ;) Føler de fleste klubber har slike spillere i troppen, utenom oss. City har Javi García. Chelsea har Mikel. Real Madrid har Khedira. Barcelona har Busquets. Bayern har Javi Martinez. De jeg kommer på i farten. Noen av de er viktigere for klubbene sine enn andre, men poenget er at slike spillere er viktige å ha i troppen.

 

Jeg lyger vel litt når jeg sier at vi ikke har en slik spiller. Vi har Jones og han har gjort en utmerket jobb når han har fått defensive oppdrag på midtbanen. Som f.eks. å stoppe Fellaini, eller Ronaldo. Men jeg håper han blir satset på som midtstopper.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...