Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om han er skadet så er det et merkelig tidspunkt igrunn. Han har vel vært linket bort lenge og i dag så kom det rykter om at Rooney så og si er klar for Chelsea. Nå som han er på vei hjem så lurer jeg veldig på om han er skadet eller om det er for å komme til England og forhandle om en kontrakt.

Lenke til kommentar

Skal banne på at enkelte her inne hadde sagt om han hadde blitt skutt og reist hjem pga det også hadde sagt det var ett merkelig tidspunkt å bli skutt på..

 

Likesågreit å bare forholde seg til det offisielle fra United, og Rooney selv. Han skrev senest for noen minutter siden på Facebook at de tidlige tegnene på skaden ikke tyder på noe å være veldig bekymret over, og at han var skuffet over å har blitt skadet.

 

 

Men selvsagt, da kommer det en eller annen fjompenisse med en eller annen kommentar om at han "må" si slik for å roe ned ting og what not..

 

Vent å se, og reager der etter..

Lenke til kommentar

Rooney på sitt beste er den beste angriperen i Premier League, men det betyr fremdeles ikke at jeg ønsker å se han i Chelsea. Det er liksom noe uspiselig med fyren.

 

Håper selvfølgelig ikke at han går til en annen PL klubb, men at vi kan klare oss uten han vist vi nå får inn en annen stjerne, det tviler jeg ikke på.

Lenke til kommentar

Hva nøyaktig mener du Moyes har med dette å gjøre fra eller til om Thiago velger Bayern over United?

 

Som nevnt i mitt opprinnelige innlegg er jeg bare veldig skuffet akkurat nå.

Jeg antok vel at det skinner igjennom at jeg måtte lufte frustrasjon.

 

Moyes er ikke direkte skyld i at dette går i dass, dog greier jeg ikke legge fra meg tanken at Moyes sin kjipe transferpolicy og karisma til en gråstein kan være en del av grunnen til at dette gikk i dass.

 

Edit: Og Rooney "skadet".

Signerer for chelsea iløpet av helgen. Book it!

Hvorfor skal han bli sendt hjem med første fly fra freakin Asia for en strekkskade som man ikke kan gjøre noe med uansett?

Endret av Corey
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...