Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Skal visstnok ha blitt lovet spille tid av Pep på telefon fordi han hadde planer om å Omskolere Martinez(?) til forsvarer om jeg husker riktig fra noe oversetting jeg så..

 

Overrasker meg ikke ett sekund mtp tidligere forhold med Pep og at en av agentene hans er Pep's bror..

 

Gitt opp hele fyren jeg nå, kommer han så jubler jeg men nå.. Meh..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå blir det meldt at Thiago er klar for Bayern (noe som i mine ører høres helt merkelig ut med tanke på spilletid).

Kan noen forklare meg hvorfor vi blir så jævla lite attraktive hver sommer?

 

Lucas, Hazard <-- For opptatt av penger

Ronaldinho, Sneijder <-- Her var vel Manchester United for opptatt av penger

 

Når det gjelder Ronaldinho var det vel snakk om et beløp som tilsvarte en halv mill (!) United absolutt skulle kverulere på før avtalen ble signert og gjennomført. I mellomtiden signerte Ronaldinho for Barcelona.

 

I Thiago-casen kan det se ut som vi er for opptatt av prinsipper. Dette gjør at vi har en lang vei å gå før vi er verdens mektigste klubb igjen.

Lenke til kommentar

I Thiago-casen kan det se ut som vi er for opptatt av prinsipper. Dette gjør at vi har en lang vei å gå før vi er verdens mektigste klubb igjen.

 

QFT!

 

Er på grensen til utrolig at folkene som jobber med dette aldri lærer!

 

Glemmer ikke når jeg satt på Clowns å leste om Ronaldinho og hans sitater:" Jeg er stolt over å bli den første brasilianeren i MUFC! Jeg kommer til å bli en søt liten djevel!"

 

Så kom FCB å ødela alt.

Lenke til kommentar

Herre, om vi IKKE får Thiago etter alt maset nå. Ser Moyes angivelig gjør hva han kan for å holde Rooney i klubben. Om Rooney ikke er motivert for videre spill i United, høres det ut som feil fokus. Antar Moyes vet best. Vi ender vel opp med en Baines til £20M og en Fellaini til £30M, samt en umotivert Rooney på benken. Kan bli bra dette!

Lenke til kommentar
. Kan noen forklare meg hvorfor vi blir så jævla lite attraktive hver sommer? Lucas, Hazard, Ronaldinho, Sneijder, er vel bare noen av spillerne vi har gått glipp av!

 

Spilletid, Fergie benket jo toppspillere når han ikke likte trynet på de lenger.

Penger.

Resultatet internasjonalt.

Og nå har dere en "umerritert" trener (vet han er god, men har ikke vunnet noe).

Tyskland har mer eller mindre tatt over hegemoniet i Europa. Fulle stadioner, god atmosefære, bra lønninger, gode resultater etc.

Endret av AllFather
Lenke til kommentar

Og nå har dere en "umerritert" trener (vet han er god, men har ikke vunnet noe).

 

Vet vi det? Det er to vidt forskjellige ting å komme fra Everton, som er kjempe fornøyd med topp 6-7 og til United som forventer klassespillere, resultater og medaljer? Han kan selvfølgelig være rett trener for klubben, men hvordan Moyes er i en toppklubb vet vi veldig lite om. Itillegg så er ressursene han har på spillemarkedet større enn i Everton og da må han hente spillere som plutselig krever langt mer osv. Spennende blir det iallefall å se Moyes.

Lenke til kommentar

For en tragisk klubb vi er, tror vi er så jævla mye bedre enn alle andre og at vårt akademi skal klare å ordne klassespillere når relaliteten er at det har vi ikke klart på en mannsalder. Forbanna gjerrige sleggetryner, blir en ny drittsesong med britisk spark og løp fotball.

 

ALDRI SKAL JEG FÅ EN MIDTBANESPILLER NOJVPEOJTKENMKLENGPPIENG

Lenke til kommentar

Ser ut som dette er en done deal ja.

Jeg klarer ikke på noen måte å skjule hvor intenst skuffet jeg er nå.

For en episk jævla drittklubb vi er når det kommer til å signere spennende spillere (med unntak av RvP).

 

Jeg leeeeer når folk sier vi er verdens beste klubb, for helt ærlig, vi er ikke topp 5 en gang.

 

Bruk heller energien på å beholde en feit, umotivert scouser i klubben. BRAVO!

 

Fuck Thiago!

Fuck Moyes!

Lenke til kommentar

Å signere Thiago er så jævlig elementært som det overhodet går an å få det.

 

1. Midtbanen til United ser ut som et svart hull for øyeblikket. Skader, middelmådighet og semi-pensjonister i skjønn forening.

 

2. Thiago er ung og har sine beste år foran seg. Har kanskje 15 år igjen som klassespiller.

 

3. Thiago kommer til å gå for ca. halvparten av det har vært, fordi Barca har klart å fitte det til for seg selv.

 

Hvor jævla åpenbart går det an å få det? Fyren passer som hånd i hanske for oss, også skal vi pisse det vekk? Bedritent... Burde vært signert for to uker siden, minst.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...