Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Denne pressekonferansen har vært et enormt "Gjesp".

Nekter til og med å snakke om eventuelle transferer inn og ut.

Nekter svare på hva han og Rooney har snakket om.

Ble spurt om hva han kan tilføye laget i forhold til europa, svarte: Jeg ble veldig glad når SAF spurte om jeg ville ha jobben.

 

Lawl?

Lenke til kommentar

Denne pressekonferansen har vært et enormt "Gjesp".

Nekter til og med å snakke om eventuelle transferer inn og ut.

Nekter svare på hva han og Rooney har snakket om.

Ble spurt om hva han kan tilføye laget i forhold til europa, svarte: Jeg ble veldig glad når SAF spurte om jeg ville ha jobben.

 

Lawl?

 

Haha, ingen som unngår spørsmålene her nei. Kunne like greit sendt Kermit.

Lenke til kommentar

Syns Moyes burde klart og lokket Leighton Baines til United, han sier selv han trives i Everton. Hadde nok ikke vært feil å byttet han ut med Evra, de har satt et krav på £20 mill for backen.

 

Syns du ærlig talt at £20 mill for en aldrende venstreback er en god deal?

Han blir 29 (?) senere i år, og vi har Fabio, Büttner og Evra/Jones.

Hvorfor pøken skal vi da betale 200 mill for en plass vi har sånn ok dekning?

 

Edit: Kjapp på avtrekkeren der ja. Leste det som at du synes £20 mill var en god deal.

Jeg kan godt tenke meg Baines i rød drakt, men jeg synes allerede prisen vi har bydt på £12 mill er altfor mye.

Endret av Corey
Lenke til kommentar

Fullstendig enig. Dette begynner å bli litt småpinlig.

Var det en ting jeg var sikker på når vi eventuelt fikk en ny manager etter SAF, var at signeringene ville komme kjapt og midler være disponibelt!

Jeg tviler ikke på at forhandlinger er underveis, det burde bare vært avklart før laget, med Moyes, reiste til Asia.

Lenke til kommentar

Enig i at dette tar tid, men har fått et inntrykk over at Moyes er flink med penger, og han vil nok være sikker på at kjøpene han gjør er de rette for klubben. Tenk over hvor lite midler Moyes fikk i Everton, og se på hvor høyt han holdt det laget. Nå har han langt mer penger, men det betyr ikke at han vil gjøre forhastede kjøp. Det er like lett for oss hver eneste sommer å si hvilke kjøp som vil gi suksess til United, right? Har troen på at Thiago er lysten på å oppfylle noen drømmer på drømmenes teater, og at han i løpet av kort tid skriver under på kontrakt.

 

Når det kommer til andre spillere, så må vi rett og slett innse at alt ikke er tilgjengelig. Blir en spiller Moyes tror kan gjøre United godt tilgjengelig, så er han nok raskt inne med et bud, men slik det er nå må vi vente.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Håper på at Rooney blir, at han får gnisten tilbake og at vi får Thiago. CR7 og Bale er bare drømmer noen av United fansen har, selv om det hadde vært bra å fått dem. Jeg personlig håper at Anderson slår ordentlig til denne sesongen, for har en liten "man crush" på han. Leser også noen rykter om at Nani skal få ny kontrakt, noe jeg ikke er enig i at han fortjener. På sitt beste er han en av PL's beste spillere, men han er alt for ustabil. Uansett hvordan overgangsmarkedet blir har jeg trua på at David Moyes kan få til noe bra med den troppen vi har fra og med 1 september.

Lenke til kommentar

Nå blir det meldt at Thiago er klar for Bayern (noe som i mine ører høres helt merkelig ut med tanke på spilletid).

Kan noen forklare meg hvorfor vi blir så jævla lite attraktive hver sommer?

Lucas, Hazard, Ronaldinho, Sneijder, er vel bare noen av spillerne vi har gått glipp av!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...