gaamst Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Pompey må selge for å overleve - United bør snarest hente Nadir Belhadj som vi nå kan få for en veldig billig krone. Har vært PL klart beste backspiller i år og det eneste lyspunktet for sør-kyst laget. Hva i grønneste skoger? det var vel en tad overdrevet mr. Ashley har jo vært gnistrende god =S Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Ashley>Belhadj any day. Evra har jo også vært jevnt frisk. Hvorfor bruker du den der skriften, Gaamst? Den er stygg Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 det er som jeg alltid har sagt,en liten sannhet i alle rykter å denne har jeg oxo sagt tidligere at jeg tror blir realitet innen 2 år, jeg hater Personligheten, men elsker spilleren Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Jeg tror både Sir Alex og Ronaldo (etterhvert) hadde likt en reunion, men jeg tror ikke RM er villige til å slippe sin beste spiller nå som de endelig har fått tak i ham etter flere år med fisking. For å være helt ærlig tror jeg ikke det vil gagne United å hente ham tilbake heller, i alle fall ikke langsiktig. Som den stolte klubben vi er bør vi anse Ronaldo som et herlig, men lukket kapitel. Et vi skapte og som RM forsøker å gjenskape. Håper klubben gjør som den alltid har gjort, nemlig å se fremover. Med det sagt, jeg syntes Ronaldo har oppført seg eksemplarisk etter overgangen til RM. Absolutt en spiller som fansen (inkludert meg selv) kunne tatt tilbake inn i varmen. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 (endret) Ronaldo tilbake i United om kort tid ser jeg på som totalt urealistisk. For det første, Madrid jobbet hardt for å få han og betalte svimlende summer. Om vi skulle hatt en sjans måtte vi tilbudt noe tilsvarende, det kommer aldri til å skje, heldigvis. For det andre ønsket Ronaldo å dra til Madrid av hele sitt hjerte, heller tvilsomt at én "fiaskosesong" som allikevel kan ende med ligamesterskap får han til å ønske seg tilbake. For det tredje, Ferguson har ikke akkurat for vane å kjøpe tilbake spillere han har solgt, i hvert fall ikke profilerte spillere. Har det skjedd noen gang? Unntaket kunne vel vært Ronaldo, ja. Det er mulig han kommer tilbake, men jeg tipper Ferguson er long-gone innen den tid, dessverre. Og som Game sier, det er usikkert om det ville vært bra for United å få han tilbake. Vi trenger heller ingen høyreving (Ronaldo er merkbart bedre på høyrekanten enn venstre, i hvert fall var han det for oss). Edit: Om Ronaldo skulle komme tilbake til oss innen det har gått fire-fem år, minst. Kommer jeg til å bli sjokkert. Endret 14. mars 2010 av Alt-Ctrl Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2010 16-årig keepertalent til United Hadde ikke brydd meg til vanlig, men han her høres god ut. Arsenal, Chelsea, Wolverhampton, Newcastle, Tottenham, Manchester City og Celtic var visst alle interesserte. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. april 2010 Forfatter Del Skrevet 2. april 2010 Fabio forlenger kontrakten til 2014 Flott. Det blir vel ikke så mye spillertid med Evra skadefri, men mtp. at han er den beste av brødrene så er det positivt at han får forlenget kontrakten. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 (endret) Spørsmålet er om Rafael kommer til å gå forbi Fabio. Det er jo liten tvil om at det er lettere å presse seg inn på høyrebacken for Rafael enn det er på venstrebacken for Fabio. Det virker dessuten som Fabio kan være ørlite skadeutsatt, noe som selvsagt hadde vært trist. Rafael har vel også kontrakt til 2014? Skrev under tidligere i år hvis jeg ikke husker feil. Endret 2. april 2010 av Wisbatov Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Nå er det jo i så fall snakk om at bare Rafael blir verdensstjerne, mens Fabio ender opp som "bare" veldig god... Det er ingen tvil om at de gutta har potensialet til å bli ekstremt gode, og det som kommer til å utgjøre forskjellen er matchingen. For å ende opp blant verdenstoppen bør du matches mest mulig, så tidlig som mulig (innenfor visse grenser, selvfølgelig. Unge spillere er skadeutsatte). Så spørsmålet er vel sånn sett ikke om Rafael kommer til å bli bedre enn Fabio, men når. (sett at Evra fortsetter å være skadefri) Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. april 2010 Forfatter Del Skrevet 8. april 2010 Ny spiss til United Ligger også en YT-video på den siden. Noen som kjenner til denne Chicharito? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 United henter Javier Hernández. Ser god ut på det lille klippet som ligger der ihvertfall. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 (endret) Vi har vist vert på handel: http://en.wikipedia.org/wiki/Javier_Hern%C3%A1ndez_%28footballer%29 Javier Hernandez skal vist komme i sommer. 21 år spiss. Vet ingenting om han. kan få problem med arbeidstillatelse edit... ahhhhh so close Endret 8. april 2010 av Limbeck Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 (endret) Ser ut som den spisstypen dagens stall mangler da, en liten kjapp jævel med øye for mål! EDIT: Ser at han tar nummer 7 fra Owen også. Endret 8. april 2010 av Sameboe Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Ser ut som den spisstypen dagens stall mangler da, en liten kjapp jævel med øye for mål! Har herjet på landskampene han har fått. Blir spennende å se i vm. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 (endret) Ser ut som den spisstypen dagens stall mangler da, en liten kjapp jævel med øye for mål! Har herjet på landskampene han har fått. Blir spennende å se i vm. Hvis statistikken på Wikipedia er riktig, er han helt ram på å score mål Chivas - 68 kamper, 99 mål Mexico - 4 kamper, 9 mål Glem det, er en hacker som har skrevet masse bullshit der nå på to sek. Endret 8. april 2010 av Sameboe Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 (endret) Hernandez har 4 mål på 4 landskamper og 21 mål på 28 kamper for klubblaget denne sesongen Endret 8. april 2010 av Limbeck Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 *Riste på hodet* Hva er dette? Vi har et helt juniorlag av fantastiske talentfulle spisser, også kommer det enda en? Skal innrømme at jeg har hørt lite om denne "Chicharito" , men det lukter bomkjøp av dette. 21 år, ingen guttunge lenger. En helt grei og anstendig målrate i det Meksikansk ligasystemet, ikke noe å hoppe i taket for. Merkverdig kjøp, på alle mulige måter slik jeg ser det. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Han kan floppe, han kan bli et røverkjøp. Vi får se hva det blir til. Merkelig å riste på hodet mtp. den målraten han har å vise til. Det finnes ikke så mange 21-åringer som scorer masse mål. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 (endret) 12 Millioner Euro er veldig mye penger. Spesielt for en såpass ukjent spiller som kun har skåret mål i den Mexikanske ligaen. Gambling uten like slik jeg ser det. Angående målraten så er jeg veldig usikker på hva jeg skal forholde meg til, den ene Wiki siden viser 21 mål på 68 kamper, mens den andre viser 122 mål på 68 kamper. Sistnevnte kan umulig stemme. Ser nå at det er 26 mål på 68 kamper som er det "riktige". 21 mål på 27 kamper inneværende sesong er godt. Men det faktum at han er hele 21 år og at det er først nå han viser seg frem får meg til å riste på hodet, dessuten virker det hodeløst iforhold til de talentfulle spissene vi allerede har i klubben. Endret 8. april 2010 av Giallorossi Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Han har scoret 4 mål på 4 landslagskamper også. Jeg er utelukkende positiv til mexicaneren, som jeg syntes har de egenskaper United sårt har manglet i år. Gleder meg stort dette her. Om en spiller som scorer 21 kasser i Serie A eller den mexicanske ligaen bryr meg ikke. Sålenge han har teften og ferdighetene scorer han i PL også, men det får vi ikke vite før han kommer i sommer. 21 år er ingen alder, herrejesus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå