Mr.SS Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Hvis Nani forsvinner i januar vil jeg at United prøver seg på Ashley Young. Dere kan si hva dere vil, men etter min mening er han balløyas definitivt beste venstreving. Han har det aller meste. Han har fart, kirurgisk presisjon, kreativitet og kan lett finte av sin mann. Etter min mening Villas beste spiller. Når jeg ser på Aston Villa spille, og Agbonlahor og Young herjer sammen, så blir jeg litt retorisk lei meg. Det er skremmende likt hvordan Ron & Roon lekte seg.. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Når eg har sett Villa, så er eg ikkje alltid like imponert. Syns Young fortsatt er for varierande i prestasjonane og til tider enten usynlig eller ikkje god nok. Samtidig så kunne han nok heilt sikkert gjort store ting for oss om han hadde blitt kjøpt, men eg er ikkje heilt overbevist enda. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 * Mine innlegg etter at jeg postet Neuer ryktet feil plass og mange timer etter Arch. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2009 Scholes på vei bort ved sesongslutt? 1 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Jeg kan ikke tenke meg United uten Scholes, men jeg skjønner hva han mener. Det er ikke den samme Scholes som spiller der ute lenger selvom han fortsatt er ganske fantastisk. Det vil være en trist dag når The Ginger Prince legger opp. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Even Hovland til United på prøvespill Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Even Hovland til United på prøvespill Spennende, får håpe han lykkes da. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Even Hovland til United på prøvespill Spennende, får håpe han lykkes da. Utvilsomt en av de største talentene i Norge Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Even Hovland til United på prøvespill Spennende, får håpe han lykkes da. Utvilsomt en av de største talentene i Norge Han burde vel helst vært i United før han ble 20 da, hvis han skulle lykkes i United. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Spennende, men tror neppe han imponerer nok når vi allerede har bred dekning bak og Cathcart og Chester som virker lovende. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Hm, her må eg leite fram igjen FM09 forstår eg. Trur eg har kjøpt Hovland i alle gamane eg har spelt, og han har overbevist på sågodt som alle nivå. Spennande å sjå kva han kan få til på Carrington, men etter ein sesong som hovudsakleg har blitt øydelagt av skader, så er det vel ikkje så veldig truleg at han gjer nok til at United ender opp med å gjere noko med han. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Spennende, men tror neppe han imponerer nok når vi allerede har bred dekning bak Den brede dekningen bak kom vitterlig til syne i kampen mot WestHam :!: Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Haha, ja, men vi kan vel ikke akkurat ha 15 forsvarsspillere i stallen, bare i tilfelle :!: Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 The United way. Bred stall Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2009 Dzeko til United? 1 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Jeg ser det som VELDIG sannsynlig at vi ser Dzeko i United trøye i Januar... Når Mike Phelan går ut i pressen og erklærer interesse, så må jo det bety at han SKAL hentes! Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Jeg liker ikke helt at det blir utalt slik i media. Det kan fort hende at det drar prisen opp på en spiller. Dzeko er absolutt en spennende spiller, og jeg tror han hadde passet inn i laget. Gleder meg litt til transfervinduet åpner, det virker som om det kommer til å være mer action enn normalt sett. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) Dzeko hadde vært konge! Jeg vil mye heller se han i United enn Villa. Han kommer til å bli billigere enn Villa, han er noen år yngre, og jeg tror faktisk han vil gjøre det bedre i England grunnet fysikken hans. Dzeko er en komplett spiller som scorer både med høyrebeinet, venstrebeinet og hodet. Han er (relativt) rask, sterk og en god avslutter. Endret 6. desember 2009 av Geir M Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2009 I tillegg er klimaet i Tyskland ganske likt det i England, så hadde ikke gjort meg noe med en slik spiller til klubben. 1 Lenke til kommentar
HCG Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Ser spennende ut, han der, Dzeko: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå