Ed Hunter Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 (endret) Spanish newspaper Sport is reporting Barcelona are ready to make a move for Wayne Rooney and offer €25million (£21m) plus David Villa if the England international tells Manchester United that he is intent on leaving this summer. Kilde: http://www1.skysports.com/transfer-centre/clockwatch Endret 4. juli 2013 av Ed Hunter Lenke til kommentar
Corey Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Jeg sier LETT ja til den dealen! Har sansen for Villa selv om han er blitt eldre og er litt skadeutsatt! Samt, så kan vi le av Rooney når han snakker scouser-spansk ! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Samt, så kan vi le av Rooney når han snakker scouser-spansk ! Eller når han løper rundt solbrent som en liten tomat. 2 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Bortsett fra én langtidsskade har Villa faktisk ikke hatt store skadeproblemer i det hele tatt. Han har faktisk spilt 40+ kamper totalt i elleve av de siste tolv sesongene. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Sier lett ja til den avtalen. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 A scouser can simply not be a legend in United. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 (endret) @InsiderMUFC As I have been saying, and mentioned this morning, a medical has indeed been booked at Bridgewater Hospital: It is #Thiago. #MUFC #FCB EDIT: Den ble visst slettet fort. EDIT2: Og endret til @InsiderMUFC As I mentioned this morning, a medical has indeed been booked at the Bridgewater Hospital- It is very likely to be #Thiago's. #MUFC #FCB Endret 4. juli 2013 av DJ_Dark Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Er ikke medisinsk sjekk på Carrington før til neste år? Mener sånt fortsatt foregår på Bridgewater enn så lenge. I så fall er det omvisning, om den tweeten skulle vise seg å stemme. @InsiderMUFC As I mentioned this morning, a medical has indeed been booked at the Bridgewater Hospital- It is very likely to be #Thiago's. #MUFC #FCB Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 (endret) ------------ DDG --------------- Rafael - Rio - Vidic - Baines ----- Carrick - Thiago -------- ---------- Kagawa ------------- --- Nani --- Rvp --- Villa ----- Endret 4. juli 2013 av banansplitt™ Lenke til kommentar
Corey Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Nani er vel i forhandlinger med Galatasaray og Roma? Men ja, konge XI ! Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Hadde smakt godt med en slik førsteellever ja! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 (endret) Bare putter litt ved bensin på bålet Shamoon Hafez @ShamoonHafez 29m Thiago Alcantara agrees deal to join #MUFC in principle but still negotiating certain details of his contract (PA) Adetunji Emmanuel @AEO_Emmanuel 4m Manchester United Agree Five-Year Deal with Barcelona Star Thiago Alcantara: £17m Move Within 48 Hours ManUtd Stuff @ManUtdStuff 4h Mazinho, Thiago's father, has sold his restaurant 'Campechano' in Barcelona. [as] EDIT: Bensin brenner bedre enn ved. Endret 4. juli 2013 av banansplitt™ Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Urutinerte fjols, Thiago-sagaen varer til sent i Juli, da signerer han ny kontrakt med Barca. Same old story. Gitt opp for år siden Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Jeg må le hver eneste gang jeg ser dette bildet. Klarer ikke kontrollere meg. Hvis ryktene er sanne, så kan han bare ta den sykkelen og kjøre ned til Spania med en gang ^^. 5 Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Da får vi se hva dagen bringer? Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Vi får vel svar når Moyes møter pressen i dag. Håper det er Thiago inn og "dessverre ønsker Rooney og forlate klubben. Vi har takket ja til alt for mye penger + Villa/Sanchez fra Barcelona for Rooney". Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 (endret) Ah - jeg er bipolar med Rooney. Om han virkelig ønsker å bli, og viser at han er motivert - vil jeg da beholde ham? JA! Om han ønsker å dra, og vi får inn et ok bud fra hvem som helst - vil jeg da selge ham? Ja, men vi må samtidig hente Thiago + en eller annen offensiv spiller... Endret 5. juli 2013 av Sovehest Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Teknikken til denne karen er jo konge http://www.youtube.com/watch?v=pZEtXuclS6s Tror vi står flere morsomme mål i vente om han signerer Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Tactical Newspaper @TacticNewspaper 3m David Moyes' first United press conference on Sky Sports News from 4pm today. Should be interesting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå