Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

@InsiderMUFC

As I have been saying, and mentioned this morning, a medical has indeed been booked at Bridgewater Hospital: It is #Thiago. #MUFC #FCB

 

 

EDIT: Den ble visst slettet fort.

 

EDIT2: Og endret til

 

@InsiderMUFC

As I mentioned this morning, a medical has indeed been booked at the Bridgewater Hospital- It is very likely to be #Thiago's. #MUFC #FCB

Endret av DJ_Dark
Lenke til kommentar

Er ikke medisinsk sjekk på Carrington før til neste år? Mener sånt fortsatt foregår på Bridgewater enn så lenge.

 

I så fall er det omvisning, om den tweeten skulle vise seg å stemme.

 

@InsiderMUFC

As I mentioned this morning, a medical has indeed been booked at the Bridgewater Hospital- It is very likely to be #Thiago's. #MUFC #FCB

Lenke til kommentar

Bare putter litt ved bensin på bålet

 

 

Shamoon Hafez ‏@ShamoonHafez 29m

Thiago Alcantara agrees deal to join #MUFC in principle but still negotiating certain details of his contract (PA)

 

Adetunji Emmanuel ‏@AEO_Emmanuel 4m

Manchester United Agree Five-Year Deal with Barcelona Star Thiago Alcantara: £17m Move Within 48 Hours

 

ManUtd Stuff ‏@ManUtdStuff 4h

Mazinho, Thiago's father, has sold his restaurant 'Campechano' in Barcelona. [as]

 

 

 

EDIT: Bensin brenner bedre enn ved.

Endret av banansplitt™
Lenke til kommentar

Ah - jeg er bipolar med Rooney. Om han virkelig ønsker å bli, og viser at han er motivert - vil jeg da beholde ham? JA!

Om han ønsker å dra, og vi får inn et ok bud fra hvem som helst - vil jeg da selge ham? Ja, men vi må samtidig hente Thiago + en eller annen offensiv spiller...

Endret av Sovehest
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...