Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-w7DZlO15

Håper han går til Chelsea og vinner PL hvis det står mellom Man Utd/Chelsea/City, men sannsynligheten for det er vel relativt liten. Og hvorfor skulle Rooney dra til Arsenal? Hvilke ting taler for det? Merkelig å ta et steg ned karrieremessig når han kun er 27 år…

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Rooney har et ønske om å være "størst i klubben". City har Yaya, Agüero og Silva (kunne sikker nevnt flere..) og jeg ser ikke helt at Rooney i sist sesongs form blir en viktigere spiller enn dem.

Chelsea har Mata, Hazard og Torres (haha?) - ikke sikkert Rooney blir bestemann her heller gitt.

Arsenal har Cazorla, Wilshere (alltid skadet) og kanskje Higuain? Kunne sikkert tatt med flere her også, men veien til "best i klubben" er kortere i Arsenal enn United, Chelsea og City.

Lenke til kommentar

Hadde Rooney hatt et ordentlig ønske om å være best hadde han holdt seg i form i sommermånedene. Hadde han hatt de rutinene inne hadde han vært klart bedre enn van Persie hvert jævla år.

 

Å flyte gjennom sesongen etter en sommer med hamburger og pils fordi man har talent vitner om manglende vilje, og det vises egentlig på prestasjonene. Talentet alene gjør jo at han fortsatt er en av de beste i ligaen, men tenk om han hadde giddet litt mer.

Lenke til kommentar

Fryktelig mange andre i samme alder har gjort det samme. Se på "vår egen" Carew. Han, som mange andre, ser ikke på lek med ball på løkka som trening når de er 10-16-17-18 år gamle. Når de plutselig er best i landet og leken blir definert som trening, blir det et jævla ork. Typisk sier man at det er talentet som har gjort dem så god, derfor ser de ikke poenget med å trene.

 

Jeg har mer sansen for spillere som innser at talent can only get you so far, but hard work will get you til the top.

Lenke til kommentar

Om Rooney går til tja Arsenal, hvor høyt på sviker-skala'n kommer Rooney hos dere da?

Eller er det greit?

 

For Arsenal-supportere er United en av de første klubbene på blokka om man snakker hatlag, men ikke motsatt. Faktisk tror jeg de fleste United-supportere liker Arsenal.

 

Og det er jo ikke akkurat som om han hadde gått til en konkurrent :whistle: . Bryr meg egentlig ikke hva som skjer med Rooney, det er Kagawa/Persie vi alle vil se.

Lenke til kommentar

Siste nå er at Rooney skal ha forlatt Carrington etter samtalene med Moyes og ikke deltatt på treningen med de andre spillerne.

 

BOPweavCQAAELU6.jpg

 

Var bare BS fra en Twitter konto hvor noen hadde fått tilgang, lagt seg langflat etterpå han som har den.

 

@MUFCBulletin

 

Bildet er på vei inn på Carrington

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Eh, det er ikke jo ikke snakk om førstelaget, og så vidt jeg vet har han ennå ikke fått debuten sin i PL. Vil ikke si at en overgang til Molde fra akademiet til Man Utd er så "nedsig".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...