Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Håper han går til Chelsea og vinner PL hvis det står mellom Man Utd/Chelsea/City, men sannsynligheten for det er vel relativt liten. Og hvorfor skulle Rooney dra til Arsenal? Hvilke ting taler for det? Merkelig å ta et steg ned karrieremessig når han kun er 27 år… Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Rooney har et ønske om å være "størst i klubben". City har Yaya, Agüero og Silva (kunne sikker nevnt flere..) og jeg ser ikke helt at Rooney i sist sesongs form blir en viktigere spiller enn dem. Chelsea har Mata, Hazard og Torres (haha?) - ikke sikkert Rooney blir bestemann her heller gitt. Arsenal har Cazorla, Wilshere (alltid skadet) og kanskje Higuain? Kunne sikkert tatt med flere her også, men veien til "best i klubben" er kortere i Arsenal enn United, Chelsea og City. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Hadde Rooney hatt et ordentlig ønske om å være best hadde han holdt seg i form i sommermånedene. Hadde han hatt de rutinene inne hadde han vært klart bedre enn van Persie hvert jævla år. Å flyte gjennom sesongen etter en sommer med hamburger og pils fordi man har talent vitner om manglende vilje, og det vises egentlig på prestasjonene. Talentet alene gjør jo at han fortsatt er en av de beste i ligaen, men tenk om han hadde giddet litt mer. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Når han blir sett på som Xavis arvtager sier det seg selv at han er ræva. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Fryktelig mange andre i samme alder har gjort det samme. Se på "vår egen" Carew. Han, som mange andre, ser ikke på lek med ball på løkka som trening når de er 10-16-17-18 år gamle. Når de plutselig er best i landet og leken blir definert som trening, blir det et jævla ork. Typisk sier man at det er talentet som har gjort dem så god, derfor ser de ikke poenget med å trene. Jeg har mer sansen for spillere som innser at talent can only get you so far, but hard work will get you til the top. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Rooney har sett på en viss Cristiano Ronaldo jobbe ræva av seg på treningsfeltet i fem år. Skal være ganske dum om han tror at Ronaldo har blitt så god på talentet alene. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Om Rooney går til tja Arsenal, hvor høyt på sviker-skala'n kommer Rooney hos dere da? Eller er det greit? For Arsenal-supportere er United en av de første klubbene på blokka om man snakker hatlag, men ikke motsatt. Faktisk tror jeg de fleste United-supportere liker Arsenal. Og det er jo ikke akkurat som om han hadde gått til en konkurrent . Bryr meg egentlig ikke hva som skjer med Rooney, det er Kagawa/Persie vi alle vil se. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 (endret) Siste nå er at Rooney skal ha forlatt Carrington etter samtalene med Moyes og ikke deltatt på treningen med de andre spillerne. Endret 3. juli 2013 av banansplitt™ Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Arsenal havner bak Liverpool, Leeds, City, Chelsea, QPR og Stoke for min del. Mulig Stoke greier å reise kjerringa med ny manager. Jeg har egentlig ingenting imot Arsenal. I hvert fall ikke i forhold til årene med Keown, Vieira og gjengen. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Ah - ja, tiden da de vant noe - da var de irriterende... Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Ah - ja, tiden da de vant noe - da var de irriterende... Er kanskje en sammenheng der, men at spesielt Keown var en noe usmakelig personlighet er det vel ingen som sier noe på. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Likte ikke Viera heller. Samtidig hadde vi Keano på samme tid. Sånn i ettertid ser jeg at han var relativt uspiselig for motstanderne. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Nå ser det ut til at Mats Møller Dæhlie får en permanent overgang til Molde. Er det ikke rart at United velger å selge spilleren som ble kåret til årets akademispiller i 2012? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Kan jo være at det er en klausul i kontrakten som sier at United kan kjøpe han tilbake for vekslepenger. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Siste nå er at Rooney skal ha forlatt Carrington etter samtalene med Moyes og ikke deltatt på treningen med de andre spillerne. Var bare BS fra en Twitter konto hvor noen hadde fått tilgang, lagt seg langflat etterpå han som har den. @MUFCBulletin Bildet er på vei inn på Carrington Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Nå ser det ut til at Mats Møller Dæhlie får en permanent overgang til Molde. Er det ikke rart at United velger å selge spilleren som ble kåret til årets akademispiller i 2012? Snakk om nedsig. Fra United i PL til Molde i Adeccoligaen .... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Eh, det er ikke jo ikke snakk om førstelaget, og så vidt jeg vet har han ennå ikke fått debuten sin i PL. Vil ikke si at en overgang til Molde fra akademiet til Man Utd er så "nedsig". Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Tanken på å miste Rooney gjør meg faktisk ikke så mye som jeg hadde forventet. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Samme her. Hans lille stunt fra 2010 ligger fortsatt sterkt i minnet. Heller selge han og kjøpe inn en som faktisk vil være i klubben. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå