Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som Sveern sier er det prinsippet det handler om. Men akkurat i dette tilfellet blir det bare for dumt om vi skulle miste ham pga det. Hvorfor han absolutt skal ha denne klausulen forstår jeg ingenting av da det er åpenbart at han vil være bankers i 11eren uansett.

 

Jeg vet, helt utrolig at noen spillere foretrekker å bli husket fremfor en stor lønningspose.

Lenke til kommentar

@CheGiaevara

The Spanish newspaper AS writes on their page that Barcelona have absolutely no idea what Thiago's going to choose.They are waiting. Like us

 

They do say, however, that Thiago is "looking fondly" at the offers he has received, especially the one from Manchester United.

Lenke til kommentar

Spillere skal gjøre seg fortjent til spilletid gjennom hardt arbeid på treningsfeltet, ikke gjennom en klausul i kontrakten. Har han virkelig så liten tro på seg selv at han må ha det kontraktsfestet at han skal spille så, så mye på Europas mest bedritne sentrale midtbane blandt topplagene ?

 

Er da nok av spillere som med tiden har blitt sittende på benken i diverse klubber, enten etter å ha kranglet med manageren eller rett og slett fordi de har en formdip og spilleren som erstatter ham begynner å spille helt fantastisk. Spør du meg burde mange flere ha lignende klausul, som f.eks. alle norske utenlandsproffer.

Lenke til kommentar

Åpner mer opp for et Thiago-kjøp?

 

1) Se på nicket til fyren (2.post), burde tilsi at han er så langt unna seriøst som det er mulig å komme.

2) Jeg har da slett ikke sagt det der. Tihi

 

Forøvrig synd, tror Strootman kunne vært nøyaktig det vi trenger.

Han og Thiago er vel forøvrig ikke akkurat like typer.

Endret av PSV
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...