Hansoen Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Thiago kommer. Bombesikkert. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Som Sveern sier er det prinsippet det handler om. Men akkurat i dette tilfellet blir det bare for dumt om vi skulle miste ham pga det. Hvorfor han absolutt skal ha denne klausulen forstår jeg ingenting av da det er åpenbart at han vil være bankers i 11eren uansett. Jeg vet, helt utrolig at noen spillere foretrekker å bli husket fremfor en stor lønningspose. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Spillere skal gjøre seg fortjent til spilletid gjennom hardt arbeid på treningsfeltet, ikke gjennom en klausul i kontrakten. Har han virkelig så liten tro på seg selv at han må ha det kontraktsfestet at han skal spille så, så mye på Europas mest bedritne sentrale midtbane blandt topplagene ? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Craig Norwood @CraigNorwood 10m Fantastic interview with Mike Phelan on 5live, answered every question apart from a 'no comment' on Ronaldo returning to Old Trafford. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 @101greatgoalsPSV announce Man United target Kevin Strootman will stay for 1 more season [De Telegraaf] Åpner mer opp for et Thiago-kjøp? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 @CheGiaevara The Spanish newspaper AS writes on their page that Barcelona have absolutely no idea what Thiago's going to choose.They are waiting. Like us They do say, however, that Thiago is "looking fondly" at the offers he has received, especially the one from Manchester United. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Tviler sterkt på at Thiago kommer. Får bare håpe at klubben ikke har lagt alle eggene i samme kurv, med det mener jeg at den dag Thiago enten signerer ny kontrakt med Barcelona eller blir snappet opp av en nyrik klubb, har vi en god "plan B" å gå for. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Spillere skal gjøre seg fortjent til spilletid gjennom hardt arbeid på treningsfeltet, ikke gjennom en klausul i kontrakten. Har han virkelig så liten tro på seg selv at han må ha det kontraktsfestet at han skal spille så, så mye på Europas mest bedritne sentrale midtbane blandt topplagene ? Er da nok av spillere som med tiden har blitt sittende på benken i diverse klubber, enten etter å ha kranglet med manageren eller rett og slett fordi de har en formdip og spilleren som erstatter ham begynner å spille helt fantastisk. Spør du meg burde mange flere ha lignende klausul, som f.eks. alle norske utenlandsproffer. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Gidder ikke ta meg tid til å sjekke troverdigheten på den der en gang. Dette er bankers. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Anbefaler dere å følge han der. Har tydeligvis mye kunnskap og inside. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Selvsagt, han heter jo insiderMUFC.... 1 Lenke til kommentar
archanios Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Til og med profilbilete med "In the know", så han må nesten vere in the know! Lenke til kommentar
PSV Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 (endret) Åpner mer opp for et Thiago-kjøp? 1) Se på nicket til fyren (2.post), burde tilsi at han er så langt unna seriøst som det er mulig å komme. 2) Jeg har da slett ikke sagt det der. Tihi Forøvrig synd, tror Strootman kunne vært nøyaktig det vi trenger. Han og Thiago er vel forøvrig ikke akkurat like typer. Endret 2. juli 2013 av PSV Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Aldri hørt om denne Thiago før i sommer. Er han god? Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Haha. Nei - han er bajs. Tro om det var en regnefeil fra Barca sin side som gjorde at han ikke ble brukt tilstrekkelig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Om Rooney går til tja Arsenal, hvor høyt på sviker-skala'n kommer Rooney hos dere da? Eller er det greit? Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 For £15M - tja. For £30M - helt greit. Han har vært en sopp, men spilt bra for oss. Han virker å være litt over toppen. Jeg bare håper han ikke blir motivert til å trene seg i superform igjen for å "vise verden" at han ikke er over toppen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå