Aleks Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Kagawa var vel også ingen overraskelse akkurat. Litt surt at dere får Thiago da jeg hadde lyst på han til Chelsea, men men. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Kan ikke huske å ha opplevd en overgangssaga med så mange indikasjoner på at det går i boks før. Alt peker mot en United-overgang for Thiago, så om vi ikke får han blir jeg helt ekstremt skuffet. Med tanke på pris og talent kan han være et av tidenes røverkjøp. Og om Strootman- og Ronaldo-ryktene skulle stemme kan det jo bli tidenes overgangsvindu Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Kagawa var vel også ingen overraskelse akkurat. Litt surt at dere får Thiago da jeg hadde lyst på han til Chelsea, men men. Dere har da nok av offensive midtbanespillere? Lenke til kommentar
Corey Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Tja, Anderson gidder jeg ikke regne med lenger, Scholes lagt opp, Cleverley er veldig varierende. I mitt hode har vi 2 veldig habile midtbanespillere i Carrick og Kagawa (sikkert glemt noen). Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Kagawa er vel med en AMC mens Thiago er en MC om vi skal kjøre terms. Kagawa er vel best i rollen der han ligger bak spissen. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Har ikke lest så mye på Thiago, men hadde inntrykket av at han ligger lengre bak som CM. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Satsar på at Thiago går i boks. Håpar og Rooney går til Real Madrid (+ eit mellomlegg) mot Ronaldo. Da kan endelig Kagawa få plassen sin bak RvP. Lenke til kommentar
Rbk89 Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Noko nye rykter om Thiago? frykter dette mer å mer går mot en Lucas Moura saga! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Leste på twitter i dag at det nesten var done deal. Men er jo altfor mye rykter nå. Lenke til kommentar
Rbk89 Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Leste på twitter i dag at det nesten var done deal. Men er jo altfor mye rykter nå. Kommer til å bli så sykt skuffet om han ikke kommer nå! husker i fjor når Lucas Moura ikke kom var på gråten! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Det tok jeg ikke så tungt. Blir verre om Thiago ikke kommer. Lenke til kommentar
Rbk89 Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 (endret) Det tok jeg ikke så tungt. Blir verre om Thiago ikke kommer. grunnen til at jeg tok Lucas Moura så tungt var at han er favoritt spilleren min Men mistet sansen for han når han valgte penger framfor fotball Endret 28. juni 2013 av Rbk89 Lenke til kommentar
Pow! Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 (endret) Endret 29. juni 2013 av Pow! 3 Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 29. juni 2013 Del Skrevet 29. juni 2013 Helt seriøst den beste gifen jeg har sett noensinne. Olly gjør Redcafé verdt det alene. Ancelotti kunne nok fått en rolle som en mordergærning i en Hollywood-film med det øyenbrynet sitt. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 29. juni 2013 Del Skrevet 29. juni 2013 WTF Moyes? Håper ikkje dette er sant, Vidic Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 29. juni 2013 Del Skrevet 29. juni 2013 Er det så overraskende egentlig? Fyren er jo skadet så godt som hele tiden og gammel. Han har sikkert god innflytelse på resten av laget da. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 29. juni 2013 Del Skrevet 29. juni 2013 Man står vel ved en kryssti ang. Vidic. Kontrakten løper ut denne sesongen. Tre valg: a) Forlenge med en spiller som blir nesten 33 år idet nåværende kontrakt løper ut. b) Selge og proffitere mens man kan (kan neppe være snakk om mer enn £5-6M). Vi snakker om en spiller som har hatt to betydelige skadeavbrekk de siste to sesongene og antageligvis er på vei nedover. Husk at Moyes ikke har noe bånd med de aller fleste spillerne. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 29. juni 2013 Del Skrevet 29. juni 2013 Vet ikke om det er det aller lureste trekket å kvitte seg med kapteinen som din første handling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå