Aleks Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Monaco har alene sørget for at vi har blitt underholdt på overgangsfronten så langt. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Transfervinduet har jo ikke engang åpnet. I dag har Mourinho blitt klar for Chelsea, Strootman nærmer seg United og Jesus Navas er akkurat klar for City. Selv om det ikke har åpnet enda, er det fremdeles dølt! Strootman ja, en nederlender i laget kan bli bra! Da forsvinner vel Anderson hvis Strootman kommer!? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Spennende! Håper de går for han da! Prøvde å kjøpe Strootman i FM, mislyktes dessverre pga. lite midler, men han så ut som en spennende spiller, i hvertfall i FM. 1 Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Selv om det ikke har åpnet enda, er det fremdeles dølt! Strootman ja, en nederlender i laget kan bli bra! Da forsvinner vel Anderson hvis Strootman kommer!? Scholes er borte, Fletcher kommer neppe tilbake og Cleverley tviler jeg på blir noe annet enn en rotasjonsspiller. Med Carrick. Cleverley, Anderson og evt. Strootman er klubben godt dekket på midten. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Scholes er borte, Fletcher kommer neppe tilbake og Cleverley tviler jeg på blir noe annet enn en rotasjonsspiller. Med Carrick. Cleverley, Anderson og evt. Strootman er klubben godt dekket på midten. Er visstnok kaptein på for Nederland i en alder av 23 år også så jeg sier gjerne ja takk... Så lenge det ikke blir en van bommel 2. Dog, er jeg strålende fornøyd hvis vi får inn Strootman og Thiago/en tysker som feks. Schweini eller Müller. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 (endret) Bastian Schweinsteiger (verdens beste navn) forblir nok bare en evig drøm. Lettere å hente Müller nå ettersom Bayern har skaffet seg Götze, men de kan begge spille i flere posisjoner så det blir nok ikke lett, spesielt med tanke på at både han og Götze er unge. Endret 3. juni 2013 av RollsReus Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Helt urealistisk å hente noen fra Bayern. Finere by, bedre lag, mer attraktiv trener og regjerende CL-mestre. Müller er dessuten en "sønn av Bayern", helt hinsides all fornuft å tro at han skulle ville dra til United. 3 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Helt urealistisk å hente noen fra Bayern. Finere by, bedre lag, mer attraktiv trener og regjerende CL-mestre. Müller er dessuten en "sønn av Bayern", helt hinsides all fornuft å tro at han skulle ville dra til United. Det er dessverre sant, men det er ikke helt urealistisk at han blir presset ut av laget hvis de fortsetter å handle slik de handler. Alternativt så kan vi jo hente noen andre derfra. Hadde ikke sagt nei til Alaba. Han hadde nok gått rett inn i startelleveren. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Müller er en av de siste som blir "presset ut" av at flere spillere blir kjøpt inn i det offensive midtbaneleddet, om ikke den aller siste. Helt ekstremt undervurdert fotballspiller. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Ryktene om Ronaldo eskalerer, håp om retur? Jeg tror ikke på det før han eventuelt presenteres. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 United sin Twitter la ut en melding som ønsket Ronaldo velkommen hjem med hasjtaggen #thereturn. Jeg har troa! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Da viser det seg at grunnen til at Rooney vil/ville vekk er fordi han ønsker å spille som spiss. Forsåvidt enig i det, men fyren er jo som en unge som aldri klarer å bestemme seg. Husker godt denne sesongen hvor han var helt i ekstasepå twitter over sin nye rolle sentralt på midten. Lenke til kommentar
Trollface Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Trur vi noe på nattens "Ronaldorykter"? Jeg for min del syntes det virker litt rart hvis han skulle velge å returnere rett etter managerbyttet. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Hurra! Stemmer det at Nani er så godt som ute? En kollega sa det her om dagen, men jeg har ikke lest noe om det selv... Herregud for et bytte - Nani ut, Ronaldo inn! 1 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Linkes hardt til Monaco, greit for min del at Nani stikker. Er veldig på og av. På sitt beste er han vill, men når han ikke funker, så er han en bøtte med dritt. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Hvem er det som ikke er linket til Jovetic for tiden? Arsenal-gjengen tror jeg kan en del om han. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 (endret) Sies at Ronaldo har lagt ut huset sitt i madrid for salg. Har en god følelse på at CR7 blir å se på OT neste sesong. Endret 6. juni 2013 av Hansoen Lenke til kommentar
archanios Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Eit hus som kanskje liknar på huset som enkelte i pressa trur Ronaldo bur i har vorte lagt ut for sal. Dei er ikkje ein gong sikre på om han har kjøpt hus i Madrid, eller om han berre leiger, som han gjorde i Manchester... Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Meldes ihvertfall på en facebookside som heter MUFC till i die. Der er det mye info, som ofte er riktig. Sto også på tv2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå