Sir LuckyNr7 Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Tror jeg Vidic forlater United til sommeren: Ja, hvorfor? fordi han har ikke spillt på kamper på veldi lenge, husker faktisk ikke sist han spilte, å jeg tror han er på kant med klubben, ang. kontrakten. Hargreaves har heller ikke spilt på lenge, skal han også bort? prøver du å være morsom nå? Ehh, hvorfor skulle han det? Det er da et relevant spørsmål? I følge din logikk er jo spillere som spiller lite på vei bort. Hazza har spilt veldig lite. idiotisk svar Herr Brun å latias, les alt jeg skrev, gidder ikke krangle Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 og når det gjelder Hargreaves er jo talen klar, så det var et jævli dårlig eksempel. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Du sier du tror Vidic forsvinner til sommeren og begrunner det med at Vidic ikke har spilt på lenge. Han har tross alt vært skadet så det er jo ikke rart han ikke spiller. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Tror jeg Vidic forlater United til sommeren: Ja, hvorfor? fordi han har ikke spillt på kamper på veldi lenge, husker faktisk ikke sist han spilte, å jeg tror han er på kant med klubben, ang. kontrakten. Hargreaves har heller ikke spilt på lenge, skal han også bort? prøver du å være morsom nå? Ehh, hvorfor skulle han det? Det er da et relevant spørsmål? I følge din logikk er jo spillere som spiller lite på vei bort. Hazza har spilt veldig lite. idiotisk svar Herr Brun å latias, les alt jeg skrev, gidder ikke krangle Hæ? Idiotisk svar? Gidder ikke krangle? Du må da tåle at folk setter spørsmål ved at du konkluderer med at Vidic blir solgt, på grunnlag av at han ikke spiller NÅR HAN ER SKADET. Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Herr Brun, bare la han surre rundt i sitt eget univers. Det blir så mye bedre for han om vi ikke blander oss inn Det heter forøvrig diskusjon.no Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Huntelaar + Cash = Vidic? Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Nei, takk. Hilsen meg. Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Vidic sier han blir ! Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 "The only reason Ronaldo was sold, was because the boy fervently wanted to leave," said Fergie. Bullshit, Klubben vår måtte ha pengene for å betale gjeld. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Ja, for du har jo så utrolig mye peiling når det gjelder dette. La oss bare ignorere det faktum at Ronaldo gikk rundt og hintet om at han ville vekk i en hel sommer og at SAF forteller oss at det er grunnen. Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Savner Ronaldo når jeg ser det frisparket han netopp utførte. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Har ikke Veloso vært på radaren i et tiår snart? Føles slik. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Mye snakk om Villa igjen for tiden. SAF har visst sendt avgårde broderen til å speide på Villa. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 (endret) Mye snakk om Villa igjen for tiden. SAF har visst sendt avgårde broderen til å speide på Villa. Tror ikke han kommer, og synes det er greit. Han er blitt 28 år, han funker neppe fullt like bra i PL som i Spania, han er ikke sterk i kroppen, han er lav, og han har et stort navn (blir trolig overpriset). Personlig ville jeg mye heller sett at vi kjøpte en spiller som Dzeko. På 32 kamper i fjor gjorde han 26 mål. I år har han så langt "bare" scora i ca. annenhver kamp, men det er egentlig ikke dårlig da Wolfsburg som lag har vært ganske svake i år. Når det er sagt er det egentlig ikke spisser vi har størst behov for. Berbatov har ikke vært fantastisk i år, men jeg har troen på at han fortsetter å heve seg. Rooney er verdens beste spiss, ihvertfall for øyeblikket. Det vi trenger er en venstreving av klasse, og helst en kreativ offensiv midtbanespiller, kanskje Gourcuff? Endret 24. februar 2010 av Geir M Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Tror ikke han kommer, og synes det er greit. Han er blitt 28 år, han funker neppe fullt like bra i PL som i Spania, han er ikke sterk i kroppen, han er lav, og han har et stort navn (blir trolig overpriset). På en annen side så er han vanvittig aggressiv og har en arbeidskapasitet uten like. Dessuten er han på ingen måte svak i kroppen. Eneste som taler imot David Villa er hastigheten på spillet i PL, itilegg til at midtstopperne ofte markerer ut angrepsspillerne, der tror jeg han faller igjennom. Personlig ville jeg mye heller sett at vi kjøpte en spiller som Dzeko. På 32 kamper i fjor gjorde han 26 mål. I år har han så langt "bare" scora i ca. annenhver kamp, men det er egentlig ikke dårlig da Wolfsburg som lag har vært ganske svake i år. Itilegg så skaper han sinnsvakt mye, skaper omtrent like mye som han lager iform av mål. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Jeg syntes ideen om å ikke bruke lassevis med penger på spillere eldre enn 25 år er god. Jeg tror SAF har planer om å opprettholde den fremmover, og ser da på det som at vi ikke kommer til å hente D. Villa så sant vi ikke får han til en veldig lav pris. Spilleren er god, men han er ikke verdt å bruke mye penger på når han mest sansynlig har spilt sine beste år med fotball. Istede for å kjøpe en spiss liker jeg ideen om å finne en nye sentral midtbanespiller, da jeg mener at det er alt for lenge siden vi har fått inn friskt blod på den kanten. Nå er jo Anderson også ute resten av sessongen, og det er ingen garanti for at han kommer tilbake i toppform neste sessong + at Scholes burde bli mer og mer sett på som en backup og ikke en førstelagspiller. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Pompey må selge for å overleve - United bør snarest hente Nadir Belhadj som vi nå kan få for en veldig billig krone. Har vært PL klart beste backspiller i år og det eneste lyspunktet for sør-kyst laget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå