Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tror jeg Vidic forlater United til sommeren: Ja, hvorfor? fordi han har ikke spillt på kamper på veldi lenge, husker faktisk ikke sist han spilte, å jeg tror han er på kant med klubben, ang. kontrakten.

Hargreaves har heller ikke spilt på lenge, skal han også bort?

prøver du å være morsom nå?

Ehh, hvorfor skulle han det? Det er da et relevant spørsmål? I følge din logikk er jo spillere som spiller lite på vei bort. Hazza har spilt veldig lite.

idiotisk svar Herr Brun å latias, les alt jeg skrev, gidder ikke krangle

Lenke til kommentar
Tror jeg Vidic forlater United til sommeren: Ja, hvorfor? fordi han har ikke spillt på kamper på veldi lenge, husker faktisk ikke sist han spilte, å jeg tror han er på kant med klubben, ang. kontrakten.

Hargreaves har heller ikke spilt på lenge, skal han også bort?

prøver du å være morsom nå?

Ehh, hvorfor skulle han det? Det er da et relevant spørsmål? I følge din logikk er jo spillere som spiller lite på vei bort. Hazza har spilt veldig lite.

idiotisk svar Herr Brun å latias, les alt jeg skrev, gidder ikke krangle

Hæ? Idiotisk svar? Gidder ikke krangle?

Du må da tåle at folk setter spørsmål ved at du konkluderer med at Vidic blir solgt, på grunnlag av at han ikke spiller NÅR HAN ER SKADET.

Lenke til kommentar

Mye snakk om Villa igjen for tiden. SAF har visst sendt avgårde broderen til å speide på Villa.

Tror ikke han kommer, og synes det er greit. Han er blitt 28 år, han funker neppe fullt like bra i PL som i Spania, han er ikke sterk i kroppen, han er lav, og han har et stort navn (blir trolig overpriset). Personlig ville jeg mye heller sett at vi kjøpte en spiller som Dzeko. På 32 kamper i fjor gjorde han 26 mål. I år har han så langt "bare" scora i ca. annenhver kamp, men det er egentlig ikke dårlig da Wolfsburg som lag har vært ganske svake i år.

Når det er sagt er det egentlig ikke spisser vi har størst behov for. Berbatov har ikke vært fantastisk i år, men jeg har troen på at han fortsetter å heve seg. Rooney er verdens beste spiss, ihvertfall for øyeblikket. Det vi trenger er en venstreving av klasse, og helst en kreativ offensiv midtbanespiller, kanskje Gourcuff?

Endret av Geir M
Lenke til kommentar

Tror ikke han kommer, og synes det er greit. Han er blitt 28 år, han funker neppe fullt like bra i PL som i Spania, han er ikke sterk i kroppen, han er lav, og han har et stort navn (blir trolig overpriset).

På en annen side så er han vanvittig aggressiv og har en arbeidskapasitet uten like. Dessuten er han på ingen måte svak i kroppen. Eneste som taler imot David Villa er hastigheten på spillet i PL, itilegg til at midtstopperne ofte markerer ut angrepsspillerne, der tror jeg han faller igjennom.

Personlig ville jeg mye heller sett at vi kjøpte en spiller som Dzeko. På 32 kamper i fjor gjorde han 26 mål. I år har han så langt "bare" scora i ca. annenhver kamp, men det er egentlig ikke dårlig da Wolfsburg som lag har vært ganske svake i år.

Itilegg så skaper han sinnsvakt mye, skaper omtrent like mye som han lager iform av mål.

Lenke til kommentar

Jeg syntes ideen om å ikke bruke lassevis med penger på spillere eldre enn 25 år er god. Jeg tror SAF har planer om å opprettholde den fremmover, og ser da på det som at vi ikke kommer til å hente D. Villa så sant vi ikke får han til en veldig lav pris. Spilleren er god, men han er ikke verdt å bruke mye penger på når han mest sansynlig har spilt sine beste år med fotball. Istede for å kjøpe en spiss liker jeg ideen om å finne en nye sentral midtbanespiller, da jeg mener at det er alt for lenge siden vi har fått inn friskt blod på den kanten. Nå er jo Anderson også ute resten av sessongen, og det er ingen garanti for at han kommer tilbake i toppform neste sessong + at Scholes burde bli mer og mer sett på som en backup og ikke en førstelagspiller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...