Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Dommerne i Bundesliga har null og niks baller. Dortmund utligner til 2-2 på overtid med Weidenfeller som ble sendt av og med Großkreutz i mål, men det ser ut til at dommeren annullerer etter heftige diskusjoner med Hoffenheim spillere og linjedommer....gjelder vel også PL. Dommerne bør vel være litt mer uavhengige.

Og Bayern snur og vinner 4-3 etter litt "Robbery" show.

 

Hvis ikke noen av kantspillerne våre blir solgt i tillegg til at noen blir hentet inn blir jeg overrasket. Young kan skru ballen, men er for elendig i alt annet. Har trua på at Nani kan finne tilbake til formen sin, mens med Valencia er jeg litt usikker.

Kan jo bare selge Rooney og bruke noe av de pengene på spillere. I tillegg til at Kagawa da kunne få favorittposisjonen sin. PSG blar sikkert opp hva enn United vil ha.

Endret av RollsReus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå er det andre gang på tre år Shrek vil vekk. Ser han mangler litt gløden på banen også siden jul, så spørs nok om det er på tide å skille lag.. Vi kan stadig få bra med penger for han,og han kan få en reboot på karieeren. Send han til PSG med en moster klausul om % ved videresalg.

Vi har en seriøst behov for forsterkninger på midten. Scholes er borte og Giggs får ikke stort til kamper neste sesong. Young og Nani har ikke det stabile høye nivået inne og Valencia... Hårresende sesong!!Har tro på Cleverly, men ikke som den kreative kraften vi har behov for.

En spiller som Modric kunne jeg gjerne settat ble hentet inn.

(Og selvfølgeli må vi prøve å hente Bale!:-)

Endret av Cord
Lenke til kommentar

Hvordan hadde dere taklet det om Rooney hadde gått til Chelsea?

 

Jeg tatt det helt fint, og takket han for det han har gjort for klubben, han har trossalt vært her i 9 år, gjort det veldig bra for klubben vår og. Ingen hat her ifra ihvertfall. Men håper selvfølgelig at han vil fortsette å spille for oss etter å ha tenkt seg litt om.

Lenke til kommentar

Han har alle sjanser til å slette målrekorden til Bobby Charlton og skrive seg inn i historiebøkene for United. Hvis ikke det er motivasjon å skrive seg inn i historiebøkene til verdens største klubb må man være veldig, veldig glad i penger. :wee:

Lenke til kommentar

Kanskje han trenger en forandring i livet. Kanskje tror han at gresset er grønnere på den andre siden? Jeg tror faktisk ikke det er pengene det står på. Hvor mye bedre betalt kan han egentlig få i en annen klubb?

 

Rooney har vært en klassespiller gjennom lang tid. Mange har undervurdert hans bidrag i år, selv om han fortsatt er blant de mest effektive offensive spillerne i ligaen. Men dersom han ikke vil bli, så må United la han gå. Klubben kan ikke ruge på demotiverte spillere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg tror faktisk ikke det er pengene det står på. Hvor mye bedre betalt kan han egentlig få i en annen klubb?

 

Tror ikke jeg heller. Skjønner at enkelte vil ha nye utfordringer etterhvert.

For meg er Rooney egentlig litt care, om han havner hos russerne eller stikker til PSG er nesten ett fett.

Lenke til kommentar

Rooney har vært en liten favoritt hos meg helt siden han kom til klubben, men om han faktisk ønsker seg bort (for 2. gang på tre år) så bør han selvfølgelig pakke sakene sine og dra. Spekuleres jo i at Rooney bare sa dette til Ferguson i sinne - noe det også kunne høres ut som etter måten Ferguson bekreftet det på. Det er nok mye vi ikke vet, men det meste tyder på at Rooney forlater klubben i sommer og det er kanskje det beste for alle parter. Før klarte vi ikke prestere uten Rooney på banen, det gjør vi heldigvis nå.. og derfor er det ingen krise om han forsvinner.. selv om jeg ønsker å beholde en motivert Rooney i troppen.

 

Som andre er inne på tror jeg ikke det handler om penger, for Rooney har en ganske bra kontrakt. Om han forlater oss, så ser jeg gjerne at han drar utenlands og da til f. eks PSG. Blir lettere irritert om han drar til Chelsea og Mourinho. Det at han ønsker å dra til en annen klubb er greit, men kommer til å mislike han sterkt om han drar til Chelsea.. men det kan fort bli slik. Han liker jo den engelske ligaen.. kan faktisk bli den mestscorede fotballspilleren i Premier League også, selv om det er et godt stykke igjen.

 

Gleder meg til å se hvilke spillere som kommer inn. Modric kan vi selvfølgelig bare glemme.. og nå ser det ut som Bale har skrevet under ny kontrakt med Spurs, så da kan vi glemme han også.

Lenke til kommentar

Om Rooney går, er det nok ikke pengene som er motivasjonen. Er nok ikke veldig mye mer å hente andre steder. Men blir spennende å se hvor han ender opp! For meg virker Chelski som det heteste tipset. Selv om jeg rent personlig håper han går utenlands. Alternativene er vel Monaco og PSG og da er det vell soleklart at Chelski er det beste laget. Forrøvrig skal det bli litt intr å se om Arsenal proøver på noe overnfor Shrek, siden Wenger ikke avviste at han var aktuell.

 

Forrøvring noen som har noen formeninger om Fellanini kommer?

 

Veldig sansen for han, og han har vært stor i Everton siste 2 årene, men er han hva vi trenger?

(Er nok ikke penger til stort mer enn en storsignering etter hva jeg forstår.)

Lenke til kommentar

Håper ikke at vi signerer Fellaini. Spesielt om han blir plassert bak spisses for å slå langballer, når man har Kagawa i troppen som spiller stikk motsatt type fotball. Jeg vet i hvert fall hvilken spillestil jeg foretrekker.

 

Om han blir kjøpt som arbeidshest på midten kan jeg vel tåle det, men det er mange jeg heller vil se enn han. Liker ikke spillestilen hans i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Tja.. Som Hengene spiss eller off midtbane er jeg helt enig, men som Box til Box spiller kunne han gjort en god jobb. Tror jeg.

Fysisk sterk, god teknikk og god i begge ender av banen. Liker han jeg! Men missforstå meg rett, mange jeg heller ser i United trøye...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Utrolig dølt transfervindu til nå (ikke bare oss, men over hele linja).

Vi er linket til Fabregas (100% sikker på at dette er kødd), Thiago (tviler på han forlater barca, men ser på det som mer sannsynlig enn Cesc), C.Ronaldo (yeah right), Higuain (tja, hvorfor ikke?).

Kommer ikke på flere i farten, men vil gjerne ha alt på plass før pre-season starter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...