Stefan_B Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Hvorfor er Ribery og Robbben cunts? Har vært noen episoder i fortiden, men de jobber og er fint sportslige. Sier Ja takk! Da har vi sjansen på The Treble Ribery er da en vanvittig cunt. Er ikke mange månedene siden han gjorde det her bla. http://www.youtube.com/watch?v=zau4oYZB32Y Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Er det alt som skal til for å bli en cunt? 1 Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Nei til Ribery og Robben! Ribery tror jeg er på kanten av karrieren mens Robben muligens er europas mest egoistiske spiller, og absolutt ikke en spiller jeg vil ha til lag-maskineriet United.... Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Er det alt som skal til for å bli en cunt? Når man gjør sånt med overlegg så er man en rimelig stygg jævel. Dette er heller ikke noe nytt når det gjelder Ribery. For all del: Fantastisk spiller, men han har virkelig en stygg side. Robben er en ufyselig fyr (som Di Maria), men sjeldent han gjør ting som det der. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Ser det ikke, men greit. Fortsatt velkommen i min bok. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 (endret) Kva trur du vi måtte betale for ein "gammal" spelar, som varierer stort i prestasjonane (etter mi meining) og i så måte ikkje kan garantere at han vil gjere så mykje betre innsats enn t.d Valencia eller Nani i form. Og ein ting er kostnad inn, men kva trur du han vil ha i løn? Bayern er ikkje akkurat kjent for å vere så altfor gnien med pengane. Og ikkje tru at ein konstruert artikkel som ingen burde legge mykje vekt på vil presse ned prisen akkurat. Endret 14. mai 2013 av archanios Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Jeg vet at han ikke kommer til å dra fra Bayern, og hvertfall ikke til United. Men han er en sånn type spiller vi trenger. Kantene våre tør jo ikke prøve å gå forbi motstanderen, Ribery SKAL forbi uansett. Det er forskjellen. Valencia har jo mistet all selvtillit og stopper opp isteden for å gå forbi. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Slikt skjer jo hele tiden i fotball og ballen var jo ca. der foten hans var før han beveget på den. I tillegg så drikker han ikke, så kanskje han holder ut lenger enn flere andre alternativer (hvis de drikker)? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 (endret) Er det "cunten" til høyre dere prater om? (Nesten så hånda hans ikke rekker opp til den borteste skulderen til Boateng, lol) Endret 14. mai 2013 av RollsReus Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 ^Jepp, den cunten der. At det med Boateng var en ikke-sak visste da alle. Jeg syns både han og Robben er noen kronidioter, og vil ikke ha dem til Utd. Reus derimot. 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 (endret) Vel, ja kanskje de er cunter, men jeg har ikke sett så altfor mye til cuntness fra dem, men har sett at de jobber mye så jeg sier likevel ja takk. Til Rolls Reus sier jeg i hvertfall ja! Ung og talentfull spiller som også jobber defensivt. Endret 14. mai 2013 av RollsReus Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Om du ikke har sett cuntness fra spesielt Robben så ser vi to vidt forskjellige kamper når Bayern spiller. Makan til ekkel type skal man lete lenge etter i europeisk fotball. Tommy Høiland når han ikke til anklene engang. 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 (endret) Om du ikke har sett cuntness fra spesielt Robben så ser vi to vidt forskjellige kamper når Bayern spiller. Makan til ekkel type skal man lete lenge etter i europeisk fotball. Tommy Høiland når han ikke til anklene engang. Har sett mer fra Robben enn Ribery, men han har jo skjerpet seg litt? Han er litt røff når han spiller, men ikke i nærheten av Suarez-nivå. Endret 14. mai 2013 av RollsReus Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Har sett mer fra Robben enn Ribery, men han har jo skjerpet seg litt? Han er litt røff når han spiller, men ikke i nærheten av Suarez-nivå. Handler ikke om at han spiller stygt, men at han er en juksemaker som legger seg med en gang han får sjansen, i tillegg til at han setter seg selv foran laget sitt. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Handler ikke om at han spiller stygt, men at han er en juksemaker som legger seg med en gang han får sjansen, i tillegg til at han setter seg selv foran laget sitt. La mer merke til det før ettersom jeg for det meste holder fokus på Ribery og Muller, men ja Robben er kanskje den som filmer mest i Bayern (har ikke sett så mye på resten), men jeg synes absolutt ikke Ribery er så ille. Men mellom Ribery og Reus så ville jeg gått for Reus pga. potensialet og aldereren i tillegg til at han holder mye høyere nivå enn Young. Han har også vært suverent bedre enn Valencia og Nani denne sesongen. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Husker fortsatt Robben fra Chelsea-perioden. Makan til møkkafyr finner du bare i Suarez. 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Vi kan gjerne for meg selge Rooney til Newcastle (tror ikke det skjer) ettersom de ikke er noen reell utfordrer i ligaen eller ute i Europa. Sånn sett så har vi lite å tape. Så kan heller Kagawa få spille i sin beste posisjon slik at pengene på et eventuelt salg kan bli brukt på en ordentlig kantspiller eller 2. Så kan vi selge Young i tillegg så får vi kanskje inn en spiller til I tillegg så imponerte U21 mot Pool U21. Så spesielt på Januzai som spilte en god kamp. Vi har flere lovende spillere Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 http://www.sportsdirectnews.com/premier-league/24563-clarification-newcastle-in-shock-rooney-bid.php SportsDirect News wishes to express its sincere apologies to Wayne Rooney and Triple S Sports & Entertainment Group for publishing the article "Newcastle in shock Rooney bid", which was formulated and published without authority, merit and is untrue. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 (endret) Hadde vært fint om en mindre klubb snappet ham opp. Det kunne også ha vært lønnsomt å da ha klausuler om videresalg etc. ettersom sannsynligheten er større for at han etterhvert ville forlate en mindre klubb enn en storklubb. Endret 16. mai 2013 av RollsReus Lenke til kommentar
""" Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Rooney hadde ikke gått til Newcastle selv om Newcastle hadde bydd 40mp. Ikke faen om han er villig til og gå ned 150/160kp i uka. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå