Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det alt som skal til for å bli en cunt?

 

Når man gjør sånt med overlegg så er man en rimelig stygg jævel. Dette er heller ikke noe nytt når det gjelder Ribery. For all del: Fantastisk spiller, men han har virkelig en stygg side.

 

Robben er en ufyselig fyr (som Di Maria), men sjeldent han gjør ting som det der.

Lenke til kommentar

Kva trur du vi måtte betale for ein "gammal" spelar, som varierer stort i prestasjonane (etter mi meining) og i så måte ikkje kan garantere at han vil gjere så mykje betre innsats enn t.d Valencia eller Nani i form.

 

Og ein ting er kostnad inn, men kva trur du han vil ha i løn? Bayern er ikkje akkurat kjent for å vere så altfor gnien med pengane. Og ikkje tru at ein konstruert artikkel som ingen burde legge mykje vekt på vil presse ned prisen akkurat.

Endret av archanios
Lenke til kommentar

Jeg vet at han ikke kommer til å dra fra Bayern, og hvertfall ikke til United. Men han er en sånn type spiller vi trenger. Kantene våre tør jo ikke prøve å gå forbi motstanderen, Ribery SKAL forbi uansett. Det er forskjellen. Valencia har jo mistet all selvtillit og stopper opp isteden for å gå forbi.

Lenke til kommentar

Om du ikke har sett cuntness fra spesielt Robben så ser vi to vidt forskjellige kamper når Bayern spiller. Makan til ekkel type skal man lete lenge etter i europeisk fotball. Tommy Høiland når han ikke til anklene engang.

Har sett mer fra Robben enn Ribery, men han har jo skjerpet seg litt? Han er litt røff når han spiller, men ikke i nærheten av Suarez-nivå.

Endret av RollsReus
Lenke til kommentar

Har sett mer fra Robben enn Ribery, men han har jo skjerpet seg litt? Han er litt røff når han spiller, men ikke i nærheten av Suarez-nivå.

Handler ikke om at han spiller stygt, men at han er en juksemaker som legger seg med en gang han får sjansen, i tillegg til at han setter seg selv foran laget sitt.

Lenke til kommentar

Handler ikke om at han spiller stygt, men at han er en juksemaker som legger seg med en gang han får sjansen, i tillegg til at han setter seg selv foran laget sitt.

La mer merke til det før ettersom jeg for det meste holder fokus på Ribery og Muller, men ja Robben er kanskje den som filmer mest i Bayern (har ikke sett så mye på resten), men jeg synes absolutt ikke Ribery er så ille.

Men mellom Ribery og Reus så ville jeg gått for Reus pga. potensialet og aldereren i tillegg til at han holder mye høyere nivå enn Young. Han har også vært suverent bedre enn Valencia og Nani denne sesongen.

Lenke til kommentar

Vi kan gjerne for meg selge Rooney til Newcastle (tror ikke det skjer) ettersom de ikke er noen reell utfordrer i ligaen eller ute i Europa. Sånn sett så har vi lite å tape. Så kan heller Kagawa få spille i sin beste posisjon slik at pengene på et eventuelt salg kan bli brukt på en ordentlig kantspiller eller 2. Så kan vi selge Young i tillegg så får vi kanskje inn en spiller til :)

 

I tillegg så imponerte U21 mot Pool U21. Så spesielt på Januzai som spilte en god kamp. Vi har flere lovende spillere :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...