PSV Skrevet 27. april 2013 Del Skrevet 27. april 2013 Er ikke Gundogan veldig lik den Sahin som spilte i Dortmund for noen år siden? Ser jo hvordan han falt igjennom. Klarte ikke løfte Liverpool engang. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 27. april 2013 Del Skrevet 27. april 2013 Å løfte/bære liverpool er litt av en jobb da. Se bare på Suarez, han har jo brutt helt sammen nå. Klikket lissom... 1 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 27. april 2013 Del Skrevet 27. april 2013 Ilkay Gundogan. For en deilig spiller. Der har dere løsningen på midtbaneproblemet vårt. Tryll fram bankkortet, Fergie. De har flere også! Sven Bender er heller ikke å forakte! Lenke til kommentar
""" Skrevet 27. april 2013 Del Skrevet 27. april 2013 Er ikke Gundogan veldig lik den Sahin som spilte i Dortmund for noen år siden? Ser jo hvordan han falt igjennom. Klarte ikke løfte Liverpool engang. Jeg vet ikke om du er seriøs eller ikke nå, men det er greit å nevne at Sahin ikke fikk prøve seg i sin foretrukkede posisjon, da. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. april 2013 Forfatter Del Skrevet 27. april 2013 http://www.mirror.co.uk/sport/football/news/manchester-uniteds-darren-fletcher-played-1855402 Fletcher ferdig i klubben. Scholes legger forhåpentligvis opp til sommeren, så vi er veldig avhengige av å kjøpe nye midtbanespillere. Er ikke Gundogan veldig lik den Sahin som spilte i Dortmund for noen år siden? Ser jo hvordan han falt igjennom. Klarte ikke løfte Liverpool engang. Sahin spiller faktisk i Dortmund nå også, på lån fra Real. Og som Cutman sier, det er ikke Sahin sin feil at Rodgers er udugelig. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 27. april 2013 Del Skrevet 27. april 2013 Og Sahin eier ikke fysikk. Null tempo, styrke eller noe som helst. Duger kun om han spiller som "puppetmaster" i midten og alt går gjennom han, rett og slett fordi han har fotballintelligens som få andre. Gündogan har løpekraft og fart og trenger ikke å være midtpunktet for å briljere. Ved siden av en spiller som Carrick er Gündogan nærmest perfekt. Med Sahin blir det som å spille med Scholes eller Giggs på grunn av mangelen på tilstedeværelse når motstanderen har ballen. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 27. april 2013 Del Skrevet 27. april 2013 Ikke uventet. Men trist. Alltid likt Fletcher. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 27. april 2013 Del Skrevet 27. april 2013 Det der er da ikke bekreftet info. Bare en tidligere spiller som mener det ser sånn ut. Samtidig så er det sannsynlig. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 Sahin hadde forøvrig mål og assist i går mot Dusseldorf. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. april 2013 Forfatter Del Skrevet 30. april 2013 United eye sponsors to fund Ronaldo bid Vi vet jo hvor glad fyren er i oppmerksomhet, så ser ikke bort ifra nok en sommersaga som i 2008. Venter bare på at Ronaldo skal komme med den legendariske "only God knows", da er vi i gang! Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Har han ikke sagt det allerede? Mener å ha lest det, for en stund siden Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. april 2013 Forfatter Del Skrevet 30. april 2013 Har han ikke sagt det allerede? Mener å ha lest det, for en stund siden Han sa det i intervjuet rett etter kampen på OT, men akkurat der og da var det vel mye følelser i spill. Guillem Balague @GuillemBalague Big news on Cristiano Ronaldo and his future later on @revistadelaliga on the day he's been linked to PSG and MUFC Balague prater som regel bullshit fra ende til annen, blir spennende å se hva han finner på i kveld. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Har ingen tro på at Ronaldo kommer i sommer, men jeg har et håp om at han returnerer om et par år eller mer. Selv om jeg SELVFØLGELIG ønsker han hjertelig velkommen "hjem". Lenke til kommentar
archanios Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Guillem Balague @GuillemBalague Big news on Cristiano Ronaldo and his future later on @revistadelaliga on the day he's been linked to PSG and MUFC "Cristiano Ronaldo will be spending his holiday in the Bahamas this summer" Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2013 Vårrengjøring på gang i Madrid Sier ikke nei takk til Coentrao. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 Sier forsåvidt ikke nei til Di Maria heller. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 Det gjør jeg, makan for en drittunge. Ikke syns jeg han er så ekstremt god heller. 3 Lenke til kommentar
archanios Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 Egentlig ikkje veldig interessert i nokon av dei. Coentrao blir eg like irritert av kvar gong eg ser han spele, så vil helst ikkje ha han i United, og er nok samme med dei andre også. Kaka for fire-fem år sidan derimot, det hadde vore noko, men ellers. Næh Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 Fra Real er det kun Ozil og Ronaldo som ville fått meg til å sikle åpenbart. Mange andre gode spillere såklart, men disse 2 er i en klasse for seg selv. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Kunne tatt Modric og Marcelo også uten at det hadde gjort så mye. Benzema er heller ikke så gæli. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå