Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

For min del spilte han sin beste kamp for oss denne sesongen da han var plassert på midtbanen, for 2 runder siden. Sist kamp var han plutselig helt ute av det igjen.

 

Chica får ufortjent mye tyn - det samme gjør Welbeck. Det er to spillere jeg gjerne har med videre. Rooney tar jeg også med videre. Om det skal ryddes i United-stallen kan vi godt starte i en annen ende. Nani, Valencia kan fint erstattes. Samtidig kan PSG godt få en pakkepris på £80M for Rooney og Nani.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Husker folk hvordan Ronaldo ble hetset i United? Homo , homso etc. Real fansen var også en av de som sa det. Så drar han til Real og er plutselig legenden deres.

Hyklere. Ingen som hetser ham slik lenger. Tror nok det bare var mange PL fans som ikke likte at han spilte for oss, spesielt ikke når vi gjorde ham til verdens beste og vant CL i 2008 :)

Endret av RollsReus
Lenke til kommentar

Det er Bild, ja.

 

http://www.bild.de/sport/fussball/borussia-dortmund/wechselt-zu-bayern-30111116.bild.html

 

Største talentet siden Messi til 37 mill. Fy faen for en deal. United er nødt til å ha prøvd seg til den summen der, men det er fortsatt jævlig surt at Bayern igjen kan velge og vrake i det som er av talentfulle spillere fra Tyskland, som om de eier dem fra før av.

Lenke til kommentar

Bayern er et langt bedre lag enn i fjor.

 

Spørsmålet er om de vinner CL i år, så blir fallhøyde stor. Götze til Bayern, høres rart ut for meg, men tror heller ikke han ender i United. Tror han velger å bli.

 

Har egentlig ikke hatt troa på at vi kjøper noen flere fra Dortmund, men når Sir Alex er ute å kommenterer rykter, så er det som regel noe i det, sånn som det var med De Gea. Ser ikke helt hvordan vi skal få plass til Lewandowski. Welbeck tror jeg ikke forsvinner, og da kan det fort bli til at Chicharito forsvinner, noe jeg helst ikke håper skjer. Mulig han blir og Welbeck blir mer og mer rendyrket som ving..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...