Latias Skrevet 10. april 2013 Forfatter Del Skrevet 10. april 2013 Hvorfor tror folk at Rooney drar? Fergie har selv sagt at han blir i klubben minst ut neste sesong. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Fordi Rooney vil sikkert ha en ny og enda bedre kontrakt, garantert fast plass på laget. pluss han vil være først i alt. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Hadde jo vært fint å fått inn Falcao bare for å se hva Emils hadde sagt. "Bare en kjøpeklubb som United kan bruke 50 mill på en spiss." Lenke til kommentar
Magiii Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Falcao ryktene er bullshit, tror SAF godt vet at vi trenger en offensiv midbane spiller (Götze) og 1-2 vinger. Sier ikke nei til Reus og den farten. Er dette tull? Vi trenger en offensiv midtbanespiller? Blir ikke det litt "overkill" når vi har Rooney og ikke minst Kagawa fra før av? Altså.. et kjøp av Götze hadde ikke vært dumt, men da måtte vi nesten ha brukt han på en av kantene. Egentlig har vi flust av kantspillere også, men denne sesongen har samtlige underprestert.. hvertfall når det gjelder målpoeng. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 (endret) Går ikke ann å sammenligne Young, Valencia og Nani med Reus og Götze. Må ha inn noe nytt på kantene, det er helt åpenbart etter denne sesongen. Endret 11. april 2013 av Hansoen Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 http://www.tv2.no/sport/fotball/roy-keane-slakter-uniteds-forsvarsspill-latskap-av-evra-4024608.html Nok er nok, jeg orker han ikke mere. Hvor mange ganger mål har ikke kommet i mot mens Evra jogger rolig tilbake? Nå kan også gullet ryke pga han. Ut med pakket. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Har jeg sagt i lang tid og jeg irritterer meg grønn hver eneste kamp, fordi Evra gjør det konstant. Han labber rundt som en jævla idiot. Flaut at han er kaptein. Flaut at han får ta på seg drakta. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 Har faktisk ikke fått sett det så klart som det var der før. Fyfaen for noe latskap ja. At han fortsatt får spilletid etter noe slikt er jo helt på trynet. What the hell liksom. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. april 2013 Forfatter Del Skrevet 12. april 2013 Evra har vært råtten i flere sesonger nå. Denne sesongen har kritikken rundt han vært mindre fordi han har vært mye mer dødelig offensivt, så hans defensive feilskjær blir ofte oversett. Skulle likt å plukke opp Luke Shaw fra Soton. Fortsatt langt ifra ferdig produkt, men jeg er likevel imponert over prestasjonene hans i en alder av 17. Ender vel opp i Chelsea, dessverre. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 (endret) Han er Chelseafan så hvis vi er interesserte regner jeg med han går til oss. Problemet er at vi allerede har en del talent på venstrebacken, men ingen garantier at de slår igjennom. Endret 12. april 2013 av Aleks Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Götze kan spille på både kanten og offensiv midtbane hvis vi skulle trengt det. Og Reus, spiller ofte bra på venstresiden når Lewandowski okkuperer spissplassen i Dortmund. Altså, han funker også som spiss. Om vi hadde de to så hadde stallen blitt mye mer bredere i form av to spillere som kan spille i 4-5 forskjellig posisjoner. United spiller ikke like bredt i år som ifjor, men kantene våre har vært elendige. Valencia viser ikke spor av hvorfor han bruker 7ern på ryggen. På tide å kvitte oss med noen av dem hvis noe ikke skjer snart. En hel sesong med elendig form er ikke godt nok i en klubb som for noen uker siden hadde som mål å vinne trippelen. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Reus er ikke en spiss og bør ikke spille som spiss. Minner meg om Ronaldo i spillestilen, bare dårligere på omtrent alt, også mangler han fysikken og hodestyrken totalt. Angripende ving, med andre ord. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Valencia har vist at han kan før, og han er ikke blitt gammel heller. En god spiller som er inne i en elendig periode. Lenke til kommentar
Thad Castle Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Hvor mye tror dere Shaw koster, og tror dere han er god nok/passer inn i United? Irriterer meg tidvis grønn over forsvarsarbeidet til Evra, og Shaw virker jo som et fantastisk talent. Noen innspill? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Tipper rundtomkring det samme som Spurs betalte for Bale + litt ekstra grunnet inflasjon i markedet. Tipper han blir god nok for oss etter hvert. Skal godt gjøres å ikke komme opp på et greit nivå når man spiller nærmest fast i PL som 17-åring. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. april 2013 Forfatter Del Skrevet 14. april 2013 http://www.mirror.co.uk/sport/football/transfer-news/manchester-united-plan-20m-swoop-1830312 Cabaye for £20m? Ja takk. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Nani til PSG - ja takk! Ellers viste Rooney det "alle har visst" lenge, han passer fint inn på midtbanen vår. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Passer fint inn på midtbanen i en kamp mot et lag som ikke er interessert i å spille fotball på en stadion som ikke er interessert i å la noen spille fotball i et vær som absolutt ikke var interessert i å la noen spille fotball. Venter til han har vist noe i mer normale forhold før jeg velger å kalle Rooney løsningen på midtbaneproblemene våre. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 (endret) Dessuten mener jeg bestemt at Rooney er en bedre spiss enn midtbanespiller, enn så lenge, og er det riktig å plassere Rooney ute av posisjon, fordi vi ikke henter inn en sentralmidtbanespiller? Nå er det en annen sak om vi i det hele tatt behøver en sentralmidtbanespiller, og jeg lener mot et nei, så fremt vi ikke får solgt f. eks. Anderson. Problemet slik jeg ser det er at vi bare har to plasser på topp, og Kagawa er utvilsomt best rett bak spissen. (Det er synd at Kagawa ikke har forutsetningene til å spille som én av to sentrale midtbanespillere.) Da gjenstår det kun én ren spiss plass, og vi har tre gode alternativer i Welbeck, RvP og Rooney, hvorav RvP fremstår som det soleklare førstevalget. Welbeck kan spille på kant, Rooney kan spille på kant, og det kan for så vidt Kagawa også, men det får ikke det beste ut av noen av dem. Rooney og Welbeck kan selvsagt også bekle Kagawas rolle, men jeg føler vi mister noe vesentlig uten japaneren på banen. Endret 15. april 2013 av Jørgen Lenke til kommentar
Magiii Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Nå er det en annen sak om vi i det hele tatt behøver en sentralmidtbanespiller, og jeg lener mot et nei, så fremt vi ikke får solgt f. eks. Anderson. En sentral midtbanespiller i verdensklasse er kanskje det vi behøver mest, synes jeg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå