Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United

Latias

Anbefalte innlegg

Har sett svært lite av Garay, men kan bli en spennende signering.. men sier meg litt enig med Latias her.. skjønner ikke hvorfor vi går for en spiller som ikke var god nok Real Madrid.

Dominert i atskillig tøffere ligaer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er masse gode spillere som ikke er "gode nok" for Madrid. Men generelt sett, selv om vi har blitt linket til hauger av disse, er det heller sjelden vi har hentet noen som har vært der.

Jeg er ikke kjempegira på Garay. Om vi skal ha en ny forsvarsspiller i år, så skal han hete Leigthon Baines. Hvis ikke, nei takk.

Lenke til kommentar

Finnes tonnevis av eksempler på spillere som ikke slår igjennom i en klubb, og blir en kjempesuksess i en annen klubb. For alt vi vet så kan han bli en klassespiller. At han ikke slo igjennom i RM kan henge sammen med mye annet enn ren ferdighet.

Endret av Hansoen
Lenke til kommentar

Blir 29-år i desember.

Evra blir 32 i mai.

Jeg synes det er helt greit med å hente en 29-åring bak i forsvaret. Vi har en ung keeper, ung høyreback og tre unge stoppere i troppen, som alle spiller mye. Har ingen problemer med at vi i så fall henter en 29-åring. Litt rutine der bak, er bare fint. Baines er fortsatt en veldig sulten spiller, som jeg tror har flere gode år foran seg.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Nei takk til Falcao. Klikker i vinkler om vi henter en oppskrytt spiss i stedet for å forsterke der vi virkelig trenger forsterkninger (en skikkelig midtbanekriger og en knallgod ving in that order).

Endret av Latias
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...