Magiii Skrevet 23. mars 2013 Del Skrevet 23. mars 2013 Har sett svært lite av Garay, men kan bli en spennende signering.. men sier meg litt enig med Latias her.. skjønner ikke hvorfor vi går for en spiller som ikke var god nok Real Madrid. Dominert i atskillig tøffere ligaer? Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 23. mars 2013 Del Skrevet 23. mars 2013 Det er masse gode spillere som ikke er "gode nok" for Madrid. Men generelt sett, selv om vi har blitt linket til hauger av disse, er det heller sjelden vi har hentet noen som har vært der. Jeg er ikke kjempegira på Garay. Om vi skal ha en ny forsvarsspiller i år, så skal han hete Leigthon Baines. Hvis ikke, nei takk. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 23. mars 2013 Del Skrevet 23. mars 2013 (endret) Finnes tonnevis av eksempler på spillere som ikke slår igjennom i en klubb, og blir en kjempesuksess i en annen klubb. For alt vi vet så kan han bli en klassespiller. At han ikke slo igjennom i RM kan henge sammen med mye annet enn ren ferdighet. Endret 23. mars 2013 av Hansoen Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 23. mars 2013 Del Skrevet 23. mars 2013 Pluss: Ikke bedre enn de etablerte --> lite spilletid --> lite utvikling --> ny klubb med spilletid --> utvikling --> verdens beste! Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 Pogba er vel "vrakgods" i United - at dem ikke lykkes i en stor klubb betyr ikke at de er drit i neste. Nå krevde vel Pogba en relativ frisk lønning (noe han kanskje gjorde med rette?). Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 Om vi skal ha en ny forsvarsspiller i år, så skal han hete Leigthon Baines. Hvis ikke, nei takk. Blir 29-år i desember. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 Mer tro på Ben Davies fra Swansea. Er vel ikke mange 19-åringer som spiller fast på et mid-table lag i Premier League uten å senere gå til en "bedre" klubb. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 Blir 29-år i desember. Evra blir 32 i mai. Jeg synes det er helt greit med å hente en 29-åring bak i forsvaret. Vi har en ung keeper, ung høyreback og tre unge stoppere i troppen, som alle spiller mye. Har ingen problemer med at vi i så fall henter en 29-åring. Litt rutine der bak, er bare fint. Baines er fortsatt en veldig sulten spiller, som jeg tror har flere gode år foran seg. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 Ser ikke poenget med å erstatte en 32 åring med en 29 åring. 1 Lenke til kommentar
PSV Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 Sånn sett så erstattet vi vel nylig en 31-åring med en 29-åring. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 Joda, ser forsåvidt den. Men på venstrebacken synes jeg vi kan hente noen som er yngre. Slik Evra har spilt denne sesongen så holder han minst en sesong til, og med enda litt mer konkurranse så hever han kanskje prestasjonene enda et hakk. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2013 Det siste vi trenger per dags dato er en venstreback. Evra holder et par år til, dessuten har vi Buttner og Fabio i bakhånd. Sier dog ikke nei takk til Evra ut og Baines inn. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. april 2013 Forfatter Del Skrevet 10. april 2013 (endret) Nei takk til Falcao. Klikker i vinkler om vi henter en oppskrytt spiss i stedet for å forsterke der vi virkelig trenger forsterkninger (en skikkelig midtbanekriger og en knallgod ving in that order). Endret 10. april 2013 av Latias Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Har vi penger nok til å kjøpe Falcao har vi penger nok til å kjøpe [insert navn på god sentral midtbanespiller]. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Hadde jo vært fint å fått inn Falcao bare for å se hva Emils hadde sagt. Ellers, Nei takk. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Falcao ryktene er bullshit, tror SAF godt vet at vi trenger en offensiv midbane spiller (Götze) og 1-2 vinger. Sier ikke nei til Reus og den farten. Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Falcao oppskrytt? Neppe. Allikevel, trenger han ikke i United selv om han kunne ha herjet i PL. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 OM Rooney mot all formodning skulle være ferdig i klubben, så ser jeg på dette som fantastisk. Men, jeg regner med at Rooney spiller for oss neste sesong, og i tiden fremover også. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Falcao er en herlig fotballspiller, og har hatt sansen for han siden han var i Porto. Hadde ikke sagt nei takk, spesielt hvis Rooney drar. Men som mange her sier, så er det ikke der United har størst behov for ny spiller. Ville vært litt rar satsing, men om Rooney forsvinner, så kan jeg forstå det litt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå