Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Nei, ok. Helt normalt mål dette tydeligvis... Dere er noen snodige skruer.

 

Han dasser rundt, ser ut som det er totalt uten mål og mening, åsså plutselig er midtforsvareren på returen fra et stolpeskudd. Hadde det vært frispark, corner eller what ever så ok. Hadde det vært at han kom på skuddhold. Men fremste mann kan INGEN her si at det er normalt at en fra midtforsvaret er i oppbyggingen av et angrep.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nei, ok. Helt normalt mål dette tydeligvis... Dere er noen snodige skruer.

 

Han dasser rundt, ser ut som det er totalt uten mål og mening, åsså plutselig er midtforsvareren på returen fra et stolpeskudd. Hadde det vært frispark, corner eller what ever så ok. Hadde det vært at han kom på skuddhold. Men fremste mann kan INGEN her si at det er normalt at en fra midtforsvaret er i oppbyggingen av et angrep.

 

 

 

Det er ikke et "normalt" mål (hva enn det er). Men det er normalt at midtstoppere blir med opp i angrep på slutten av kamper hvor man trenger mål. Husker ikke hvilke kamper, men det har skjedd mer enn én gang at vi har spilt med midtstoppere som spisser i sluttminuttene av kamper hvor vi desperat trenger et mål.

Lenke til kommentar

Tror jeg Vidic forlater United til sommeren: Ja, hvorfor? fordi han har ikke spillt på kamper på veldi lenge, husker faktisk ikke sist han spilte, å jeg tror han er på kant med klubben, ang. kontrakten.

 

Tror jeg Ronaldo kommer tilbake til Oldtrafford innen 2 år: Ja, hvorfor? fordi Ronaldo ikke er alene om å være den store stjerna, altså "The star", noe han faktisk var da han spillte for oss.

Lenke til kommentar
Er vel bare Liverpool som ikke gjør det. :wee:

 

Fordi vi som regel ikke trenger en avgjørende scoring i det 90' minutt :!:

 

.. Og sånn ellers har vi kanskje den mest offensive midtstopperen av alle.

 

Agger? Vil påstå at Vermaelen er hakket mer offensiv i tankegangen, men det skulle bare mangle som Ajax-produkt.

Lenke til kommentar

Fuck Ronaldo. Vil ikke ha han tilbake, been there done that. har dere glemt saga-sommeren(e)? Sutringa?

 

Jeg ser på fotballspillere som ketchupflasker. Vi har brukt det beste av Nistelrooy, Beckham og Ronaldo mfl. Han kommer aldri til å gjenoppleve det han skapte for oss. Han er endel av vår historie uansett hva han gjør andre plasser. Han er et passert kapittel i Uniteds historiebok og thats it. Dette er en av årsakene til klubbens enorme suksess, nemlig det å se fremover og ikke på det som har vært.

Endret av The Game
Lenke til kommentar
Tror jeg Vidic forlater United til sommeren: Ja, hvorfor? fordi han har ikke spillt på kamper på veldi lenge, husker faktisk ikke sist han spilte, å jeg tror han er på kant med klubben, ang. kontrakten.

Hargreaves har heller ikke spilt på lenge, skal han også bort?

prøver du å være morsom nå?

Ehh, hvorfor skulle han det? Det er da et relevant spørsmål? I følge din logikk er jo spillere som spiller lite på vei bort. Hazza har spilt veldig lite.

Lenke til kommentar
Fuck Ronaldo. Vil ikke ha han tilbake, been there done that. har dere glemt saga-summerne? Sutringa?

ja,men nå har han forståt at RM ikke var like bra som han skulle ha det til.

 

Folk hører det de vil. Ronaldo sier at A.) Alle vet at han er i drømmeklubben sin, og B.) Han ønsker å bli ut kontrakstiden sin, altså vil han spille de beste årene han har igjen i Real Madrid før han muligens kunne tenke seg tilbake i United. Det er også vesentlige faktorer at vi aldri hadde betalt samme sum for å få Ronaldo tilbake og at Real Madrid aldri hadde solgt han billig tilbake i løpet av de par neste sesongene. Det virker mer som Ronaldo fortsetter å prøve og opprettholde et godt forhold til supporterene og klubben enn at han ønsker seg tilbake hit.

Lenke til kommentar
Fuck Ronaldo. Vil ikke ha han tilbake, been there done that. har dere glemt saga-sommeren(e)? Sutringa?

 

Jeg ser på fotballspillere som ketchupflasker. Vi har brukt det beste av Nistelrooy, Beckham og Ronaldo mfl. Han kommer aldri til å gjenoppleve det han skapte for oss. Han er endel av vår historie uansett hva han gjør andre plasser. Han er et passert kapittel i Uniteds historiebok og thats it. Dette er en av årsakene til klubbens enorme suksess, nemlig det å se fremover og ikke på det som har vært.

 

1000% enig. Ikke så veldig interessert i få han tilbake. Og tror ikke Fergie vil gjøre det anyway, han kunne vel prøvd å få Becks tilbake men gjorde det ikke. Samme gjelder RvN nå nylig også egentlig. :)

Lenke til kommentar
Fy faen. Tror faktisk det målet til Vidic overgikk målet til Macheda mot Villa når det gjelder spontanutløsning. Helt vanvittig hvor sterkt det var. Artig å se at han jogger fra forsvar og plutselig får han bare ballen sånn uten videre og putter den, aahh, good times.

 

Samme her. Hadde Sunderland tatt poeng i den kampen hadde det vært tidenes ran. Vi hadde ballen på deres banehalvdel i nesten hele kampen, Sunderland var så vidt over midtbanen.

 

Hvilket mål som var bedre vet jeg ikke, men Macheda sitt var helt absurd. Klikket totalt på puben.

Lenke til kommentar
Fy faen. Tror faktisk det målet til Vidic overgikk målet til Macheda mot Villa når det gjelder spontanutløsning. Helt vanvittig hvor sterkt det var. Artig å se at han jogger fra forsvar og plutselig får han bare ballen sånn uten videre og putter den, aahh, good times.

 

Samme her. Hadde Sunderland tatt poeng i den kampen hadde det vært tidenes ran. Vi hadde ballen på deres banehalvdel i nesten hele kampen, Sunderland var så vidt over midtbanen.

 

Hvilket mål som var bedre vet jeg ikke, men Macheda sitt var helt absurd. Klikket totalt på puben.

Owen sitt, gidder ikke nevne når.

Lenke til kommentar
Fy faen. Tror faktisk det målet til Vidic overgikk målet til Macheda mot Villa når det gjelder spontanutløsning. Helt vanvittig hvor sterkt det var. Artig å se at han jogger fra forsvar og plutselig får han bare ballen sånn uten videre og putter den, aahh, good times.

 

Samme her. Hadde Sunderland tatt poeng i den kampen hadde det vært tidenes ran. Vi hadde ballen på deres banehalvdel i nesten hele kampen, Sunderland var så vidt over midtbanen.

 

Hvilket mål som var bedre vet jeg ikke, men Macheda sitt var helt absurd. Klikket totalt på puben.

 

 

Macheda hadde det peneste målet, helt klart.

 

 

Hyrlen: Vi (jeg i hvert fall) tenker på sist sesong.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...