Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Benfica defender and Manchester United target Ezequiel Garay has reportedly signed with Portuguese agent Jorge Mendes in order to facilitate a move to Old Trafford. Mendes was responsible for the transfers of Cristiano Ronaldo, Nani and Anderson to United and enjoys a strong relationship with the Red Devils' chiefs.

 

Garay ended the deal with his former agent two months ago, according to the Daily Mirror, and has now chosen Mendes to represent him. The report claims the Argentine is keen to seal a switch to United and identifies Mendes as key to realising that goal.

 

The defender has been a long-time target for United. Recent reports claim Sir Alex Ferguson's brother, Martin Ferguson, scouted the 26-year-old last weekend and the Red Devils have already contacted Benfica regarding the player's availability, as they line up a summer approach.

 

Garay joined Benfica from Real Madrid in 2011, as part of a player-plus-cash deal that saw Fabio Coentrao moving in the other direction. The Argentina international is valued at approximately £26m and Marca believe Madrid remain eligible for 50 percent of any transfer fee Benfica receive from his sale.

Lenke til kommentar

Jeg tror ikke jeg noen gang har sett en spiller ha en så ræva sesong som det Antonio Valencia har hatt i år. Vær så snill, Fergie. Bli kvitt daukjøttet.

 

Valencia får Young til å se ut som en kandidat til Ballon d'Or.

 

En på vgd nevnte en pasningsprosent på 56%. Skulle ikke forundre meg, trodde den faktisk skulle være dårligere.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg tror ikke jeg noen gang har sett en spiller ha en så ræva sesong som det Antonio Valencia har hatt i år. Vær så snill, Fergie. Bli kvitt daukjøttet.

 

Valencia får Young til å se ut som en kandidat til Ballon d'Or.

 

Valencia har virkelig vært dårlig, men tviler på at han blir solgt.. han har vel kontrakt som går ut i 2016 eller 2015? Ikke får vi spesielt med penger for han heller. Blir ikke lei meg om han blir solgt, men jeg tviler.. Antonio kan vel sies å vær en grei squadspiller. Han kan umulig være like dårlig neste sesong.

 

Valencia får ikke Young til å se ut som en kandidat til Ballon d'Or, da sistnevnte nesten er like dårlig og da overdriver jeg bare en smule. Om jeg måtte velge at en av disse måtte forlate klubben i sommer, så hadde jeg faktisk hatt litt problemer.. selv om Valencia har hatt den dårligste sesongen av dem

.

En på vgd nevnte en pasningsprosent på 56%. Skulle ikke forundre meg, trodde den faktisk skulle være dårligere.

 

Det må ha vært sist kamp? For Valencia har garantert bedre pasningsprosent enn det - fyren slår nesten bare støttepasninger.. verre enn Ashley Young til og med.

 

Verken Valencia eller Young er gode nok til å spille fast på laget vårt.

Lenke til kommentar

Tviler på at det kommer inn en ny midtstopper og vi har vel egentlig ikke behov for det? Synd at vi ikke lyktes med å kjøpe Varane.. men virket som fyren var ganske bestemt på Real Madrid.

 

Synd Rio Ferdinand er så gammel som det han er, fyren er virkelig bra. Og Vidic holder noen år til..

Evans har tatt store steg, så får vi bare håpe at utviklingen til Smalling og ikke minst Jones går i samme retning. Jones har potensial til å bli en stopper i verdensklasse.. Evans har spilt på et ganske bra nivå denne sesongen.

 

En ny midtbanespiller må vi absolutt ha.

Lenke til kommentar

Noen ny midtstopper trenger vi ikke. Vil da heller ha en ny venstreback, og en ny midtbanespiller. Muligens også en ny ving. Kommer helt an på om Nani blir eller ikke.

 

Selvfølgelig, dersom Rios kontrakt ikke blir forlenget, så trenger vi kanskje en ny stopper, men per nå har vi tre veldig gode stoppere i Rio, Vidic og Evans, i tillegg til Jones, som har et vanvittig potensiale.

Lenke til kommentar

Det må ha vært sist kamp? For Valencia har garantert bedre pasningsprosent enn det - fyren slår nesten bare støttepasninger.. verre enn Ashley Young til og med.

 

Verken Valencia eller Young er gode nok til å spille fast på laget vårt.

 

Ja, var vel innhoppet mot Chelsea om jeg ikke husker feil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...