Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ryddesalg hos City i sommer.

 

Ryktene sier at disse kan forsvinne:

Tevez - tilbake til latin-Amerika

Wayne Bridge - Utleid og uønsket. Kjøpt inn når klubben skulle "bygge seg opp".

Roque Santa Cruz - Utleid og uønsket. Kjøpt inn når klubben skulle "bygge seg opp".

Edin Dzeko - Høy ukelønn, ønsker mer en større rolle enn han har i klubben. Ryktes at han kan erstatte Lewandowski hos BVB.

Samir Nasri - Høy ukelønn, spiller vel knapt halvparten av kampene. Usikker på om han har toppnivået fra Arsenal inne.

Joleon Lescott - Hvorfor han her skal ut aner jeg ikke. Plutselig falt i unåde hos Mancini, før han nå er inne i varmen igjen.

Scott Sinclair - bomkjøp?

Aleksandar Kolarov - Trives ikke på benken, ønsker seg tilbake til Italia. Må kanskje litt ned i lønn om han drar.

Maicon - Dyr mann å ha på benken.

 

I tillegg er fremtiden til disse usikker:

Gareth Barry - middelmådighet som forhåpentligvis får forlenget kontrakten. Starter jo nesten hver kamp uansett.

James Milner - en spiller jeg har sansen for. Liker han best sentralt. Kanskje noe for United? Engelsk - under 30, god med begge ben, god arbeidsmoral.

Lenke til kommentar

Ikke mange av de der jeg kunne tenkt meg for å være helt ærlig. Hadde sansen for Dzeko da han møtte oss i CL og synes fortsatt han er undervurdert, men han krever nok altfor mye lønn. Dessuten er det ikke akkurat på spissplassen vi sliter.

 

Barry og Milner er vel sånn ca. like dårlige?

Lenke til kommentar

Nei, nei. Barry er helt elendig, slår dårlige pasninger og har generelt et dårlig touch. Milner kan springe med ball, har større fart i kroppen, og har OK teknikk (for å være engelsk).

 

Så Mancini er dum som har foretrukket Barry foran Milner denne sesongen?

 

Ellers regner Begovic med å bli solgt i sommer:

 

Asmir Begovic expects to be sold by Stoke City this summer - but has played down reports he has already agreed to join Manchester United.

 

Begovic has established himself as one of the Premier League's most consistent goalkeepers since joining from Portsmouth three years ago and is closing on 100 appearances for Stoke.

 

He has been mooted as a replacement for David de Gea at Old Trafford and there have also been claims that Manchester City want to sign the 25-year-old as a back-up for Joe Hart.

 

The Bosnia international insists he has not made a decision on his future, but believes Stoke's recent signing of Jack Butland will lead to his departure from the Britannia Stadium at the end of the season.

 

"I read in the papers that I said no to City and yes to United," Begovic told Oslobodjenje. "But the truth is, I haven't decided on anything.

 

"I didn't say yes or no to anybody. I haven't signed anything - no contract, no pre-contract. But I believe that Stoke didn't buy Butland to be a reserve so I think I'm going to be sold in the summer.

 

"To whom? I can't move to a smaller club and I also know that some top clubs are interested in me. They are also the only ones who can afford the fee.

 

"Now I'm just happy that January is over. It was a hard month for us, so many rumours. Now, we can focus on our games again."

Lenke til kommentar

Barry ble kjøpt inn som defensiv eller balanserende midtbanespiller, mens Milner ble kjøpt på grunn av sine offensive kvaliteter. Milner blir også brukt mest på kant. De kampene jeg har sett av City i det siste hvor Milner har spilt sentralt, så har han vært mye bedre enn Barry i alle spillets faser.

 

Det gjør meg ingenting at City rydder opp - og jeg tviler på vi henter City-vrakgods, men om vi skal hente en - MILNER! :)

Håper mest på Lamps, fordi det gjør nok mest vondt for en del folk i vennekretsen min...

Lenke til kommentar

En spiller jeg IKKE vil ha er Neymar. Han gjør det sikkert ok i Brasil, men så er ikke kvaliteten på brasiliansk liga i nærheten av toppligaene i Europa. Bøtte med dritt mot England i går, toppet seg da han bommet på åpent mål fra tre meters avstand. Oppskrytt til de grader.

Lenke til kommentar

Ok i brasil? Skal ikke skryte på meg å følge med der men trodde han gjorde det bra der. Sjansene for at han flopper om han drar til england er nok ganske store ja, men feks spania kan han nok gjøre det bra. Men en skal ikke se bort i fra at navnet har blitt større enn spilleren.

Lenke til kommentar

Så du kampen? Mener du fortsatt dette? :p

 

Barry hadde en iskald avslutning i lengste hjørne, fortell meg gjerne hvor mange ganger Milner hadde greid å plassere skuddet slik.

 

Ellers var City totalt håpløse med Barry og Nasri på banen. De ble litt mindre håpløse med Barry og Milner, men det var ikke akkurat noe drømmeinnhopp sistnevnte hadde heller.

 

Toppet seg da Milner tok et innkast og alt Barry greide var å slå ballen helt upresset utover sidelinjen igjen.

Lenke til kommentar

Jeg har sett Barry har hatt EN god kamp det siste året (nå ser ikke jeg alt av City-kamper, men jeg ser en del), og det var selvsagt mot United sist sesong. Også hadde han en god kamp mot Liverpool for et par sesonger siden.

 

Fantastisk at den mannen spiller fast på Man City. Kanskje Mancini og SAF har hatt et veddemål. Fergie har sagt "Vi er selvsagt overlegne, men for å gjøre serien litt spennende, så skal Nani slå samtlige cornere for oss!"

Mancini høyned med at Barry skulle spille fast på midtbanen. I fjor høynet igjen Alex med å bruke Carrick som midtstopper et par kamper..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Leste noe snakk om avtale med Untied, Chevrolet og Ronaldo. Les dette:

 

@StretfordEnders

Gotta say with Ronaldo's demeanor and Jose set to leave, I can see Ronaldo leaving sooner rather than later even if its not to #mufc

Chevrolet being the big pulling factor for #mufc resigning Ronaldo according to a few reports. Makes perfect business sense to be fair.

Nani will more than likely be leaving, Young still has a jury waiting on him as far as I'm concerned, Valencia not looking his usual self

We're actually a little tight on wingers, and when I look around the Prem, there isn't a huge pool of them. Mata, Bale spring to mind #mufc

Just taking a stab in the dark, but I wonder if Chevrolet and #mufc are looking at some sort of package which sees Chevrolet own Ronaldo...

...& he plays for #mufc, like being utilised there. Similar to the Tevez saga, potential to be messy, but could see Utd get this deal done?

Endret av DJ_Dark
Lenke til kommentar

Joda, men fremfor å hente ham for enorme summer, så burde forsvaret rustes opp med to-tre midtstoppere..

Evans er 25 år nå, greit han har hatt gjort det bra i det siste, men jeg så nylig statistikker over dueller/taklinger/osv vunnet, og han holder tritt med Ferdinand og Vidic, men de er alle langt ifra de beste i ligaen.. Og det mener jeg at Manchester United burde ha, stoppere som topper disse statistikkene, og da kunne jeg tenke meg at de hentet inn tre stoppere som tidligere er linket til klubben: Kurt Zouma, Eliaquim Mangala og Jonathan Tah.

De er alle rundt 1.90 høye, de har muskler, noe som det er tydelig mangel på i dagens midtforsvar.

 

Jonathan Tah er kun 17 år, spiller for aldersbestemte landslag i Tyskland, han er 1.92 høy og har ivorianske aner. I mine øyne så burde han snappes opp fort, helst før han debuterer for Hamburg, da blir han ettertraktet.

 

Kurt Zouma er 18 år og spiller på A-laget til franske Saint-Etienne, også han er en stor koloss som er spådd en lys fremtid.

 

Jeg får virkelig håpe at SAF henter inn et par midtstoppere til sommeren, for det irriterte meg virkelig at Newcastle dro i land Yanga-M'biwa, han ønsket jo seg til oss, og hadde vært stammen i forsvaret til et Montpellier som tok ligagull i Frankrike. Jeg nevner jo tre ganske ferske og urutinerte stoppere, og det kunne kanskje vært en idé å hentet en med noen kamper i beina. Kanskje Benatia fra Udinese hadde vært noe, men viktigst av alt er i mine øyne å få inn noen andre. Evans er grei, men ikke mer enn det.

Lenke til kommentar

Leste noe snakk om avtale med Untied, Chevrolet og Ronaldo. Les dette:

 

@StretfordEnders

Gotta say with Ronaldo's demeanor and Jose set to leave, I can see Ronaldo leaving sooner rather than later even if its not to #mufc

Chevrolet being the big pulling factor for #mufc resigning Ronaldo according to a few reports. Makes perfect business sense to be fair.

Nani will more than likely be leaving, Young still has a jury waiting on him as far as I'm concerned, Valencia not looking his usual self

We're actually a little tight on wingers, and when I look around the Prem, there isn't a huge pool of them. Mata, Bale spring to mind #mufc

Just taking a stab in the dark, but I wonder if Chevrolet and #mufc are looking at some sort of package which sees Chevrolet own Ronaldo...

...& he plays for #mufc, like being utilised there. Similar to the Tevez saga, potential to be messy, but could see Utd get this deal done?

 

Ble ikke slike avtaler hvor en 3. part "eier" spilleren forbudt i PL sesongen før Tevez gikk til City?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...