Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Kunne godt tenkt meg å sjå Giggs og Scholes gå inn i trenarteamet etter sesongen. Giggs har tatt seg opp, men trur det kan vere greit å seie takk for seg på eit tidspunkt. Gjer det lettare i forhold til å sette opp troppen også, i forhold til at ein då veit at dette er spelarar som ein må sjå om ein bør erstatte, eller om ein skal gje dei spelarane som er igjen sjansen til å dekke opp.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Absolutt spennende spiller og var imponerende mot Barcelona, men problemet er at han ikke kan spille CL for oss hvis han kommer i dette vinduet.

 

Ellers er Kenya så og si aldri med i AFCON, så der har vi en afrikansk spiller som kan være tilgjengelig gjennom hele sesongen.

Lenke til kommentar

Har sluttet å bli overrasket over sånne overganger i alle fall. Hvem hadde trodd at spillere som Michael Owen og Robin van Persie ville spilt for United også..

 

Likevel har jeg null tro på at Lampard tar turen til United. Helt utrolig at han ikke får ny kontrakt i Chelsea, men det viser seg jo at lojalitet ikke er så viktig for klubbene heller. Man kan si mye om spillere som bytter klubber hele tida, men man kan jo forstå det når en spiller som Lampard plutselig blir kastet på dør. Tipper han ender i Italia eller tar turen et sted utenfor Europa.

Lenke til kommentar

Hei :)

 

jeg slenger meg på De Gea bølgen :) er ikke snakk om at De Gea er en god keeper, for det er han. Men er han er han en ferdig og god nokk keeper for Manchester United? jeg mener han er for ustabil til det.

Jeg ønsker meg Ben Foster tilbake til United :) han er en keeper som har god erfaring fra premier League, og har vært på et stabilt nivå i mange år nå :) han var ingen dårlig keeper i United, å har tatt store steg siden den gang :) tror han kunne blitt en fantastisk sisteskanse for The Reds, og England også :)

 

noen enige/uenige?

Lenke til kommentar

Ben Foster er milevis unna toppnivået til De Gea og ville vere eit forferelig dårleg valg for United. I tillegg har han sjølv uttalt at han ikkje takla presset med å spele for ein toppklubb, så om ikkje United har planar om ein plass midt på tabellen så er det neppe rett klubb for han.

 

Beklager, men for min del var ikkje dette akkurat ein strålande debut på forumet. Velkommen skal du vere, men dette lukta nesten troll.

Lenke til kommentar

Hei :)

 

jeg slenger meg på De Gea bølgen :) er ikke snakk om at De Gea er en god keeper, for det er han. Men er han er han en ferdig og god nokk keeper for Manchester United? jeg mener han er for ustabil til det.

Jeg ønsker meg Ben Foster tilbake til United :) han er en keeper som har god erfaring fra premier League, og har vært på et stabilt nivå i mange år nå :) han var ingen dårlig keeper i United, å har tatt store steg siden den gang :) tror han kunne blitt en fantastisk sisteskanse for The Reds, og England også :)

 

noen enige/uenige?

 

Totalt uenig. Det var en grunn til at Ben Foster dro, og det var nettopp fordi han var altfor ustabil i prestasjonene. Han pleide også å ha flere tabber enn De Gea, men disse ble følgelig ignorert av media siden de sjeldent kritiserer britiske spillere. DDG blir ofte sett på som den store, stygge ulven av både media og fansen, men faktum er at han gang på gang redder United med en rekke fantastiske redninger. Trenger ikke å gå lenger tilbake enn til i går der han hadde 2-3 feberredninger, men ingen fokuserer på dette.

 

Gøy med flere fotballbrukere her inne. Velkommen skal du være!

Lenke til kommentar

Se på Cech sin redning før 2-2 i går. Ikke snakk om noe om den i ettertid. Hadde det vært De Gea hadde han blitt slaktet. Just sayin'

 

Fowler drev jo til og med og sa at det var en "brilliant save", og Wikestad som kommenterte kampen roste også Cech for å redde det skuddet. Tipper pipen hadde hatt en annen tone om det var en viss spanjol som stod i mål, ja.

Lenke til kommentar

Kan vel seie det sånn at han framleis gjer ein del ting som må rettast på før han er heilt i verdstoppen. Han gir litt mange returar og har framleis ein jobb i forhold til å verte tydelegare i feltarbeidet, men han har holdt oss inne i ein del kampar denne sesongen og redda poeng når forsvarsspelet ellers har vore begredeleg. Det er likevel noko med at når journalistane først har funne noko å klage på, så vil dei halde fram med det så lenge dei slepper unna med det. Seier som eg har sagt tidlegare, det ville vere komplett galskap å kvitte seg med ein så ung keeper, med så stort potensiale, berre fordi han framleis har litt å gå på før han er heilt i toppen.

Lenke til kommentar

DDG er framtiden på keeperplassen i United, ingen tvil om det. Det eneste som kan stoppe han fra å bli en legende i klubben, er hjemlengsel. Men jeg håper at han klarer å få til et liv i England.

Han har jo klart å skaffe seg barberhøvel ser det ut som etter en stund hvor det så ut som om han hadde problemer med å gå til innkjøp av en, så det tar jeg som et godt tegn.

Lenke til kommentar

Nå må nå iallefall ryktene om Reina til United ta slutt. SAF vil selvsagt heller ha en 22-åring i verdensklasse som gjør en tabbe i ny og ne, enn en 30-åring på vei ned med samme tabbefrekvens? Har også merket meg at Reina bokser omtrent like mye som han gjorde sin første sesong i Liverpool. For et par sesonger siden spratt han opp og plukket ned mange av ballene han nå slår ut i farlig rom.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...