Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forferdelig dårleg handel å bytte eit 22-år gammalt stortalent med ein 31-åring. Legende eller ikkje. Håper verkeleg ikkje det er noko i at vi skal kvitte oss med De Gea. Greit at han innimellom gjer nokre feil, men han viser også veldig ofte det fantastiske potensialet som bur i han.

Så du er ikke litt enig i at han har vist potensialet sitt litt for lenge nå? Greit nok, han har potensiale. Men han har vist at han ikke kan tilpasse seg Premier League fort nok.
Lenke til kommentar

From day one, the Spaniard has been hammered. He should have saved Edin Dzeko’s long range effort in the 2011 Community Shield and the ‘calamity’, ‘error prone’ and ‘dodgy’ tags have followed him ever since. His failure to get enough on his punch to Benoit Assou-Ekotto’s cross in stoppage time yesterday, which ultimately led to Clint Dempsey’s equaliser, must have had hacks and those eager to criticise licking their lips. Match of the Day pundit Alan Hansen even claimed in Monday’s Telegraph that the 22-year-old ‘must surely be on his last chance now’. Maddening as the de Gea-hating is, I tend to rise above it. But amid recent speculation that he’ll be sold to Real Madrid, all the rumours of Fergie now dropping and now Hansen’s comment on him, I think this is the most ridiculous and unfair criticism he’s had to date.

Yes, of course he should have done better with his punch. He came out to deal with a similar situation earlier in the second half and got a good fist to it (surprise surprise Hansen didn’t think that was very good either) but the constant vilification of him is starting to go beyond a laughing matter. Everyone seems to ignore the fact that he played superbly well yesterday and kept us in the game with some excellent stops – most notably the saves from Bale’s deflected shot and when one on one with Dempsey. I said at the time of the goal that I would have loved him to have come and claimed the ball and clear out anyone in his way. ‘Who cares if it’s Vidic, this ball is mine’, let them know who is boss. At the very least if he’d done that and not been able to grasp it he’d probably have got a foul. De Gea is still developing and I know he’ll improve his aerial ability/dealing with crosses because that, for me, is the only glaring area he needs to work on.

 

Altså, nei! 22 år og keeper. Potensielt førstekeeper i 15+ år om ein klarar å halde han i klubben. Folk er besatt på å sjå alle feila hans og ser ser blinde på det som er gale, i staden for å prøve å sjå dei positive sidene ved spelet hans.

Endret av archanios
  • Liker 8
Lenke til kommentar

Casillas er verdens beste keeper, men jeg har fått inntrykket av at han og Ramos er blant de som skaper divisjoner i garderoben. Jeg tviler sterkt på at det var det sportslige som gjorde at han ble vraket tidligere i måneden. Det siste vi trenger er slike spillere nå som Fergie snart gir seg. Jeg håper virkelig at De Gea blir værende. Han kommer til å lære av feilene sine. Tar mer enn gjerne et par sesonger med "tabber" hvis det betyr at vi har en av verdens ypperste målvakter de neste 10-15 årene.

 

De Gea var banens beste mot Spurs. Folk må gjerne kritisere han for utligningsmålet, men uten de fabelaktige redningene hans tidligere i kampen hadde vi stått igjen med null poeng.

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke helt om Casillas er verdens beste keeper. De kampene jeg har sett med Real i år, så har han virket litt tung. Habil i feltet, men rett og slett litt treg i bevegelsene. Det er jo en mulighet at Mourinho setter Casillas ut av laget rett og slett fordi han mener Adan har vært bedre på trening?

 

Når vi er inne på keepere som har et navn som for tiden er større enn sine prestasjoner - Pepe Reina. Jeg er godt fornøyd med De Gea. Eventuelt kan vi gjøre et dobbeltkjøp fra Celtic. Keeper og midtbanespiller derfra, samt selge De Gea dyrt tilbake til Spania.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...