Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ene tweeten hans sier at han ikke kan komme før februar 2014, han må visst fylle 18 først. Det er fint at vi henter unge spisser fra Amerika, men bør vi ikke forsterke bakover på banen også? De siste par årene har jeg fått inntrykket av at vi kun henter angrepsspillere fra den delen av verden.

Lenke til kommentar
David Gill on Zaha: "He's one of the players we're looking at. That's all I'd say at the moment. But even if we did do something with Wilfried Zaha, that would be for the summer."

 

Liker ikke dette. Fergie var visst på plass på Britannia i går, der var han vitne til at Zaha fikk gult kort for filming og ble tatt av ved pause. Kan ikke Arsenal eller noen andre bare plukke opp fyren snart?

Lenke til kommentar

Liker ikke dette. Fergie var visst på plass på Britannia i går, der var han vitne til at Zaha fikk gult kort for filming og ble tatt av ved pause. Kan ikke Arsenal eller noen andre bare plukke opp fyren snart?

 

Nei, Fergie var ikke på Britannia i følge den avisen jeg nettopp leste (de sa "too bad" fordi han dominerte visst de 45 minsa han spillte). Han var også vitne til at Zaha skaffet de et straffe, og Ian Holloway mente det ikke var filming. Han ble også byttet ut pga ankelskade.

Lenke til kommentar

- Dette må være den siste sjansen for De Gea

 

De Gea får kritikk igjen, og Alan Hansen mener han har èn kamp på å bevise at han kan stoles på. Tullprat sier nå jeg. Ja, 1-1 målet hadde ikke skjedd om han hadde tatt ballen/ikke bokset den så forferdelig, men hadde det ikke vært for han hadde vi nok tapt.

 

Har fortsatt trua på De Gea, og tror han kan vokse og bli enda bedre framover! Litt bedre feltarbeid, og ikke de dårlige boksingene.

Lenke til kommentar

Hårreisende at de legger skyld på De Gea og ikke Valencia/Rafael. De Gea stod godt i går, og det er ingen verdens grunn til å klandre han.

 

Selvsagt er det grunn til å klandre De Gea. Utboksingen var alt for dårlig, en United-keeper skal håndtere de situasjonene mye bedre. For øvrig har du helt rett angående Valencia og Rafael. Rafael var tåpelig som druste avgårde i "hundre og kukk" for å ta en kontring, Valencia var like passiv og ynkelig som Knut Arild Hareide.

Lenke til kommentar

de Gea har fortsatt enormt mye å hente i feltarbeidet. Det kan umulig bare være meg som irriterer meg over at han i de siste kampene også gir retur (på skudd) rett ut foran seg, og ikke får dyttet den langt nok til siden. Sånn ellers er jeg meget fornøyd. Han er muligens PLs beste skuddstopper.

Lenke til kommentar
While Ferguson and United's goalkeeping coach, Eric Steele, remain convinced of De Gea’s potential to become one of the world’s best, there is now a belief that his lack of progress during his 18 months at the club, in terms of dealing with crosses, in particular, has left the Spain Under-21 international more likely to thrive in a less physical environment than the Premier League.

 

Kan umulig være spilletid han er misfornøyd med. Han har spilt 14 av de siste 15 kampene. Presset, forventningene og klimaet har nok noe med saken å gjøre.

 

http://www.youtube.com/watch?v=YkDv2UksIyQ

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...