Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-w7DZlO15

Han var vel med å slå ut Man Utd i Capital One Cup på OT for et par sesonger siden? Har ikke sett så mye av han, men så han i den kampen. Var ikke så fryktelig imponerende.

Endret av Slettet-w7DZlO15
Lenke til kommentar

Tror faktisk det var etter den kampen på OT at oppstyret rundt han slo ut for fullt. Det overrasker meg ikke, har enda til gode å se spillere som ikke blir hauset opp etter å ha slått United.

 

Crystal Palace møter Stoke til omkamp, og hvis de vinner den så venter City i neste runde. Blir spennende å se hva han greier når han møter et ordentlig forsvar og ikke de middelmådighetene fra Championship.

Lenke til kommentar

Føler Nani fortsatt har mye å gi. Siden Ronaldo dro er vel Nani den kantspilleren med flest målpoeng i ligaen. Toppnivået til Nani er det ingen av de andre vingene våre som kan matche. Nå er han endelig tilbake i trening, forhåpentligvis kan han få noen minutter i omkampen.

Endret av Latias
Lenke til kommentar

http://www.telegraph.co.uk/sport/football/teams/manchester-united/9789050/Manchester-United-in-prime-position-to-land-12m-rated-Crystal-Palace-striker-Wilfried-Zaha.html

 

Manchester United in prime position to land £12m-rated Crystal Palace striker Wilfried Zaha

 

Manchester United’s path to signing Crystal Palace winger Wilfried Zaha looks to be clear after Tottenham insisted they would not pursue the youngster.

 

It is believed United are now in prime position to seal a deal, with rival clubs dropping out of the race because, privately, they believe Sir Alex Ferguson has already secured the player.

 

Zaha has become one of the most sought after players outside the Premier League, his elevation to the higher level inevitable.

 

The main issue is when, not if, it will happen with Crystal Palace hoping to keep the £12 million-rated 20-year-old until the summer at least.

 

Spurs on Tuesday night moved to distance themselves from Zaha, but it is understood numerous Premier League clubs who were following his progress have taken a step back recently because they are sure he is United-bound.

 

Palace hoped if a deal was agreed this month, United would agree to loan them Zaha for the rest of the season.

 

£12m?! Faen som jeg misliker oppskrytte, britiske middelmådigheter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Wellbeck ønsket av Reading på lån ut sesongen ryktes det.

 

Selv om jeg ser poenget av at han trenger spilletid på spissplass og alt det der, håper jeg dette er tullball. United er fortsatt med i FA-cup, CL og er helt der oppe i PL. Mange kamper igjen som skal spilles og jeg blir ikke overrasket hvis vi klubben pluteselig blir hardere rammet av skader fremover på banen.

Lenke til kommentar

Ifølge TV2sporten er vi interessert i å hente Neymar...

Saklig TV2... Saklig.

 

Edit: Ifølge flere og flere medier nærmer vi oss denne sagnomsuste Wilfried Zaha. Er dette en signering vi trenger? Jeg har aldri sett fyren spille så kan ikke uttale meg på noe som helst grunnlag.

Endret av Corey
Lenke til kommentar

Ifølge TV2sporten er vi interessert i å hente Neymar...

Saklig TV2... Saklig.

 

Edit: Ifølge flere og flere medier nærmer vi oss denne sagnomsuste Wilfried Zaha. Er dette en signering vi trenger? Jeg har aldri sett fyren spille så kan ikke uttale meg på noe som helst grunnlag.

Hadde ikke sagt nei til Neymar, men jeg har bare ett at 2 nettaviser skriver om det. Men skulle United kaste seg inne i kampen, kommer som vanlig, City til å følge etter og jeg tror Neymar er en slik spiller som går for pengene, dessverre :/

Lenke til kommentar

Neymar blir vel i Brasil til 2014. Klubbene i Brasil har fått bedre økonomi de siste årene, og vi har sett flere "stjerner" vende hjem etter en fallende kurve i Europa. Ronaldinho, Pato, Adriano er vel de jeg kommer på i farten.. Ikke en imponerende liste, men jeg innbiller meg at det er flere med litt lavere status som også har vendt nesen hjemover..

Lenke til kommentar

Meldes om sterk interesse for Zaha fra både Arsenal og United. Mike Phelan var visst på kampen deres mot Burnley i helga for å følge gutten.

 

Ellers føler jeg ikke lenger at vi trenger en ny venstreback. Evra har vært god denne sesongen. Fortsatt litt rotete defensivt, men offensivt har han vært helt fantastisk. Dessuten har Fabio gjort sakene sine enormt bra for QPR i det siste med to clean sheets på rad. Banens beste mot både Chelsea og Spurs. Buttner er grei backup.

Lenke til kommentar

Hvis Fabio får orden på sakene, så trenger vi ikke ny venstreback. Men hvis vi må fortsette å sette vår lit til Evra(som har vært god offensivt, men katastrofe defensivt), så føler jeg at vi burde få inn en erstatter.

Et eksempel jeg husker er etter ca 5.20 i gårsdagens kamp(for dere som har tilgang på reprise via f.eks sumo). Suarez og Evra er i løpdsduell, Evra jogger etter, men heldigvis er Carrick på plass og redder Evra. Slike situasjoner oppstår støtt og stadig. Får vondt i sjela av å se vår vise-kaptein med så ræva innsats.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...