Prusk Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Nå er ikke Chelsea vår største rival, men han har hjertet i Chelsea og vil strekke seg langt for å ikke såre Chelsea-fansen. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Jeg er enig når det gjelder Zaha, jeg har ikke sett han har gjort noe som helst som gjør han til det "supertalentet" alle snakker om? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 (endret) Han var vel med å slå ut Man Utd i Capital One Cup på OT for et par sesonger siden? Har ikke sett så mye av han, men så han i den kampen. Var ikke så fryktelig imponerende. Endret 8. januar 2013 av Slettet-w7DZlO15 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2013 Tror faktisk det var etter den kampen på OT at oppstyret rundt han slo ut for fullt. Det overrasker meg ikke, har enda til gode å se spillere som ikke blir hauset opp etter å ha slått United. Crystal Palace møter Stoke til omkamp, og hvis de vinner den så venter City i neste runde. Blir spennende å se hva han greier når han møter et ordentlig forsvar og ikke de middelmådighetene fra Championship. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Leste et sted at han "aldri hadde blitt stoppet av en spiller om han virkelig prøvde å dra seg forbi". Håpløst når spillere sier slikt uten å drille rundt med folk som Messi gjør. =) Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Da ønsker jeg meg heller Rodriguez eller Muniain. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Lampard - gratis. Rodriguez eller Muniain +£30M. Lampard vil nok lønnes godt, men jeg tviler litt på at han kan kreve mer enn Rodriguez eller Muniain i dagens marked. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Jaja, tenkte mest kontra Zaha jeg. Nani ut og Muniain inn ville vært ok. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2013 (endret) Føler Nani fortsatt har mye å gi. Siden Ronaldo dro er vel Nani den kantspilleren med flest målpoeng i ligaen. Toppnivået til Nani er det ingen av de andre vingene våre som kan matche. Nå er han endelig tilbake i trening, forhåpentligvis kan han få noen minutter i omkampen. Endret 8. januar 2013 av Latias Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2013 http://www.telegraph.co.uk/sport/football/teams/manchester-united/9789050/Manchester-United-in-prime-position-to-land-12m-rated-Crystal-Palace-striker-Wilfried-Zaha.html Manchester United in prime position to land £12m-rated Crystal Palace striker Wilfried Zaha Manchester United’s path to signing Crystal Palace winger Wilfried Zaha looks to be clear after Tottenham insisted they would not pursue the youngster. It is believed United are now in prime position to seal a deal, with rival clubs dropping out of the race because, privately, they believe Sir Alex Ferguson has already secured the player. Zaha has become one of the most sought after players outside the Premier League, his elevation to the higher level inevitable. The main issue is when, not if, it will happen with Crystal Palace hoping to keep the £12 million-rated 20-year-old until the summer at least. Spurs on Tuesday night moved to distance themselves from Zaha, but it is understood numerous Premier League clubs who were following his progress have taken a step back recently because they are sure he is United-bound. Palace hoped if a deal was agreed this month, United would agree to loan them Zaha for the rest of the season. £12m?! Faen som jeg misliker oppskrytte, britiske middelmådigheter. 1 Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Wellbeck ønsket av Reading på lån ut sesongen ryktes det. Selv om jeg ser poenget av at han trenger spilletid på spissplass og alt det der, håper jeg dette er tullball. United er fortsatt med i FA-cup, CL og er helt der oppe i PL. Mange kamper igjen som skal spilles og jeg blir ikke overrasket hvis vi klubben pluteselig blir hardere rammet av skader fremover på banen. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 (endret) Ifølge TV2sporten er vi interessert i å hente Neymar... Saklig TV2... Saklig. Edit: Ifølge flere og flere medier nærmer vi oss denne sagnomsuste Wilfried Zaha. Er dette en signering vi trenger? Jeg har aldri sett fyren spille så kan ikke uttale meg på noe som helst grunnlag. Endret 9. januar 2013 av Corey Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Ifølge TV2sporten er vi interessert i å hente Neymar... Saklig TV2... Saklig. Edit: Ifølge flere og flere medier nærmer vi oss denne sagnomsuste Wilfried Zaha. Er dette en signering vi trenger? Jeg har aldri sett fyren spille så kan ikke uttale meg på noe som helst grunnlag. Hadde ikke sagt nei til Neymar, men jeg har bare ett at 2 nettaviser skriver om det. Men skulle United kaste seg inne i kampen, kommer som vanlig, City til å følge etter og jeg tror Neymar er en slik spiller som går for pengene, dessverre :/ Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Neymar blir vel i Brasil til 2014. Klubbene i Brasil har fått bedre økonomi de siste årene, og vi har sett flere "stjerner" vende hjem etter en fallende kurve i Europa. Ronaldinho, Pato, Adriano er vel de jeg kommer på i farten.. Ikke en imponerende liste, men jeg innbiller meg at det er flere med litt lavere status som også har vendt nesen hjemover.. Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 (endret) Flere enn meg som er litt gira på at United signerer Lampard? Endret 10. januar 2013 av The Red Knight Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Hvis vi får han nå i januar så. Til sommeren? Not so much. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Ian Irving @ianirvingtv Ferguson asked about reported interest in Lampard, Ashley Cole and Zaha. "Nothing to report" #MUFC Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2013 Meldes om sterk interesse for Zaha fra både Arsenal og United. Mike Phelan var visst på kampen deres mot Burnley i helga for å følge gutten. Ellers føler jeg ikke lenger at vi trenger en ny venstreback. Evra har vært god denne sesongen. Fortsatt litt rotete defensivt, men offensivt har han vært helt fantastisk. Dessuten har Fabio gjort sakene sine enormt bra for QPR i det siste med to clean sheets på rad. Banens beste mot både Chelsea og Spurs. Buttner er grei backup. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Hvis Fabio får orden på sakene, så trenger vi ikke ny venstreback. Men hvis vi må fortsette å sette vår lit til Evra(som har vært god offensivt, men katastrofe defensivt), så føler jeg at vi burde få inn en erstatter. Et eksempel jeg husker er etter ca 5.20 i gårsdagens kamp(for dere som har tilgang på reprise via f.eks sumo). Suarez og Evra er i løpdsduell, Evra jogger etter, men heldigvis er Carrick på plass og redder Evra. Slike situasjoner oppstår støtt og stadig. Får vondt i sjela av å se vår vise-kaptein med så ræva innsats. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2013 https://twitter.com/B9oficial En spiss som hevder han har blitt snappet opp av United. Vet ikke hvor troverdig det er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå