Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Han var jo god i debuten sin, og jeg er fortsatt overrasket over det lille han har fått spille så langt.

 

Var god i debuten ja, men har vore svakare enn nivået til Evra i resten av kampane han har fått spele. Altfor utolmodig og har altfor lett for å selge seg defensivt. Er på nivået Rafael var for to sesongar sidan eller noko sånt. Mykje entusiasme og han vil mykje framover, men bør nok roe litt ned defensivt. Greit å ha ein backup sånn at Evra kan få kvile når det trengs, men pr i dag når han ikkje opp.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

31 dager med "silly season". Håper så jævlig at vi får inn et par navn, gjerne en solid forsvarsspiller og en dugende ving.

 

Henriquez til Wigan virker som en done deal om man skal bedømme ut ifra pressekonferansen til Martinez. Håper avtalen er i orden før helgen, han burde få spilletid mot Bournemouth.

Lenke til kommentar

En viss Yanga-M'Biwa fra Montpellier er visst utrolig gira på å spille for United, han er 23 år og har visstnok bare ett år igjen av kontrakten sin, og kan da med andre ord gå for en lavere sum. Med han så får vi ihvertfall inn litt muskler og fart.

 

Forsvarsspiller? En ny Evra?

 

Jeg personlig har Hummels på toppen av ønskelista. Mer eller mindre komplett midtstopper. Men det er vel heller urealistisk i og med at han ikke kan spille i CL.

Lenke til kommentar

Carrick, Cleverley, Anderson og Kagawa skulle være bra nok sentralt eller hva? Tre første har alle vært awesome når de spiller sammen.

 

På topp så har vi da også alt vi trenger.

 

Er en stopper, høyreback og evt kant om Nani forsvinner vi "trenger" mao. Ikke at jeg egentlig synes vi gjør det..synes stallen vår er utrolig lovende!

Lenke til kommentar

Sentrale midtbanen fungerer helt greit per dags dato, men det vil komme et par perioder i løpet av våren der det ikke går fullt så bra. En skade på for eksempel Carrick ser jeg på som ganske kritisk, da er vi veldig avhengige av at Fletcher begynner å vise gammel storhet. Anderson og Cleverley er nydelige, men det spørs om de greier fem skadefrie måneder. Ellers har vi både rutine og ungdom i Scholes og Powell, men føler fortsatt at vi er ekstremt sårbare hvis vi først får noen skader.

 

Ryktes i dag om både Fat Frank og Cole på free transfer, men jeg vet ikke helt. Cole har jeg lite lyst på, og han er vel nokså urealistisk så lenge Rio er i klubben. Lamps bidrar fortsatt med 10-15 mål pr. sesong og kan faktisk være en god midlertidig investering på midtbanen.

Lenke til kommentar

Jeg tviler på at ryktene om Lewandoski er sanne, men hvis de hadde vært sanne, hvorfor skulle vi da gå få han? Etter min mening så hadde Reus vært et bedre kjøp, hadde vært fint med litt mer fart på topp, men vi har jo uansett Hernandez, selv om han mangler en del av hva Rooney og Persie har, men han er enda ung.

Hadde likevel ikke sagt nei takk til Reus.

Men vil jo ikke robbe Dortmund for spillerne deres, et utrolig lag som spiller underholdende fotball, på tide at Bayern får litt mer konkurranse, Leverkusen kommer seg de også.

 

Men Thiago Silva hadde vært noe. Ikke så alt for mange hakk unna Vidic, i tillegg har han fart og er fysisk sterk. Ferdy er ikke god nok lenger og Evans har blitt bedre, men han har vel en tendens til å lekke noen ganger.

Lenke til kommentar

Jeg husker ikke fra år til år, hvordan har egentlig SAF vært i januar tidligere? Vi har vel ikke for vane å hente inn en RVP i Januar?

 

I farten kommer jeg kun på Vidic og Evra av de som har vært store suksesser på Old Trafford. Virker ikke som at SAF er noen stor fan av januarvinduet.

Lenke til kommentar

Zaha vil jeg ikke ha. Han er den nye Walcott/Oxlade-Chamberlain, nemlig oppskrytt til tusen.

 

Fat Frank tar jeg imot med åpne armer. Ja, jeg er enda kritisk til gamlehjemmet vi har, men han holder fortsatt høy kvalitet på fotballbanen. Vi har savnet en målscorende midtbanespiller siden glansdagene til Scholes, og her har vi muligheten til å få inn en gratis. Blir skuffet om SAF ikke prøver seg.

Lenke til kommentar

Blir ikke overrasket om han ender opp i WH, men jeg vil tro at det står høyt på ønskelista til de fleste fotballspillerne å få spille under tidenes beste manager. Dessuten våger jeg å påstå at han fortsatt er sulten på trofeer (Giggs/Scholes har også vunnet alt), det får han neppe muligheten til i WH.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...