Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, for da overdriver du ikke i det hele tatt.. Tror du Barcelona er ute etter å spille sånn fotball? De blir rett og slett tvunget til det. Så klart liker laget å ha possession, men spillerne - spesielt Xavi og Busquets - ser jo etter løsninger hele tiden, men det er selvfølgelig vanskelig når lag alltid legger seg bakpå.

 

Alle lag må legge seg bakpå og forandre spillestilen når dem møter Barcelona.. hvorfor? Fordi Barca rett og slett er verdens beste lag og spiller moderne fotball best av alle.

Lenke til kommentar

Har dere hørt noe mer interesse om Wanyama? Hilsen Celtic supporter

 

Det siste er vel at det skal vere interesse frå United si side, og klubben har hatt folk i Skottland for å sjå på han, men som med alle rykter og spesielt når det nærmar seg eit overgangsvindu, så er det meste som kjem fram sprøyt og sjølv det som ikkje er det må ein ta med ei klype salt, så det er ikkje godt å seie kva som evt har skjedd/ vil skje ang han. Kan du fortelle litt om Wanyama forresten? Får sett veldig lite skotsk fotball sjølv.

Lenke til kommentar

Barca er for en nøytral seer gørrkjedelig. Men jeg skjønner at Barca-supporterne synes det er underholdende. Sikker på at ingen United-supportere her hadde klaget over spillestilen om United spilte slik.

 

Rimelig sikker på at jeg ville synes det var kjedelig. Jeg liker godt hva Barca står for, har sansen for flere av spillerne, Særlig Xavi og Iniesta, som jeg i 10 år gjerne skulle sett i United sin trøye.

 

Jeg synes uansett at de spilte artigere fotball i for et par år siden, før det ble possession all the way.

 

I flere kamper slår dem faen ikke innlegg når dem har mulighet engang - i stedet trilles ballen tilbake, og rundt. Om dette er "moderne fotball", så vil vi få passivttegn om noen år i fotball også. Ikke fordi på grunn av Barcelona, men på grunn av lag med dårligere spillere som skal kjøre samme spillestil. Hva står man igjen med om man tar Barcelona sin taktikk og fjerner Messi, Iniesta, Xavi og andre spillere i verdensklasse som utretter mirakler på egenhånd? Jeg frykter middelmådige lag som triller ballen på egen banehalvdel mens de venter på at motstanderne skal presse høyt og gjøre feil.

Lenke til kommentar

Tingen å tenke på her er at å spele som Barca ville ikkje fungere for United, og eg trur neppe at Pep ville gått for det om han hadde blitt innsett som ny trenar heller. Forholda ligg rett og slett ikkje til rette for det på same måten som der nede. United sine reserve og u-lag gjer det dei kan for å inneha possession, men samtidig vere aggresive på overgangar og ta mogelegheitene når dei byr seg, medan hos Barca så er det tiki taka frå borna er små, og om du kombinerer det med dagens United-stall, så tvilar eg sterkt på at det ville blitt ei omlegging til fullstendig balltrilling uansett, vi har rett og slett ikkje dei rette typane til det i laget.

Lenke til kommentar

Det siste er vel at det skal vere interesse frå United si side, og klubben har hatt folk i Skottland for å sjå på han, men som med alle rykter og spesielt når det nærmar seg eit overgangsvindu, så er det meste som kjem fram sprøyt og sjølv det som ikkje er det må ein ta med ei klype salt, så det er ikkje godt å seie kva som evt har skjedd/ vil skje ang han. Kan du fortelle litt om Wanyama forresten? Får sett veldig lite skotsk fotball sjølv.

 

Han er egentlig helt syk, de kampene jeg har sett av ham. Jeg vil gå så langt å si at man kan sette han på et lag i hvilken som helst liga, og han vil prestere mot de aller beste, slik han har gjort i årets CL gruppespill. Han er alltid stabil, og den sterkeste spilleren jeg har sett kanskje. Mister sjeldent/aldri ballen. God på på offansiv dødball og hatt et par langskudd i mål. Ligger endel videoer av han på YOUTUBE, sjekk dem ut. Håper for all del han ikke går, beste spilleren på Celtic :D

 

edit: Hvis vi møter dere i 16-delsfinalen får dere se. Håper på utd eller malaga.

Endret av paithlezz
Lenke til kommentar

Centre-back Vegard Forren on radar for Sir Alex Ferguson

 

Sir Alex Ferguson could add to his defensive stock with a swoop on Ole Gunnar Solskjaer’s Molde as Rio Ferdinand puts his future on hold.

 

Norwegian international centre-back Vegard Forren has shown up on United’s radar as the 24-year-old’s form alerts the Premier League.

 

Forren has forged a partnership with Fulham’s Brede Hangeland at the centre of Norway’s defence in 2012 and has helped Molde to back-to-back Tippeligaen triumphs in Solskjaer’s tenure as manager.

 

Everton sent a four-strong delegation headed by boss David Moyes to watch Forren last month for club and country.

 

But the Reds have been monitoring Forren before Norway’s winter break and there is almost certain to have been communication between Fergie and his former striker.

 

That link would no doubt give United possible first refusal if they were to step up their interest.

 

Forren er solid han, men United-materiale?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...