Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United

Latias

Anbefalte innlegg

Cristiano Ronaldo-sagaen endte med at portugiseren fikk viljen sin og dro til Real Madrid. Nå åpner Ronaldo for at han på et senere tidspunkt i karrieren kan komme til å reise tilbake til fotballøya for å tjenestegjøre for United igjen.

Også Nemanja Vidic går igjen i ryktespalten. Vidic knyttes opp mot stadig flere lag. AC Milan og Barcelona er gammelt nytt. Lørdag ble Real Madrid nevnt, mens siste skudd på stammen er byrival Manchester City, melder Sunday Times.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Rart dere ler av slikt. Så lenge Vidic ikke har signert ny kontrakt betyr det ingenting at han sier "jeg vil bli her karrieren ut". I så fall frykter jeg han har planer om å legge opp i relativt ung alder.

Ler IKKE av ryktene... Ler av at det nå er offisielt.

Lenke til kommentar

Bekymrer meg virkelig ikke om Vidic går. Fantastisk midtstopper, men langt fra uerstattelig. Når Luiz og Kjær er navnene på blokken frykter jeg absolutt ikke å miste han. Det er ikke fordi jeg ikke liker han, men fordi jeg ikke har et forhold til han som jeg med mange andre United-spillere. Han har ikke f/vunnet en plass i hjertet mitt. Det er dessuten godt å fornye seg kontinuerlig, kanskje vil det føre til en større utvikling hos Evans. Vidic har også sine begrensninger når det kommer til hurtighet og kunne med fordel hatt en bedre pasningsfot.

Lenke til kommentar

Enig med Wis, Vidic er ikke på noen måte uerstattelig som Ronaldo var. Vi har klart oss utmerket ut portugiseren, men han var et unikum noe Vidic ikke er.

Jeg regelrett hater Real Madrid. De skal jo kjøpe alle spillerne våre og får det til også. Fatter det ikke, det er 1) United som nyter mest sportslig suksess både nasjonalt og internasjonalt 2) Har langt flere fans, er den største klubben i verden osv. Sol og penger har altså så mye å si for enkelte. I såfall kan vedkommende spillere bra dra til helvete, i United vil vi ikke ha moneygrabbingwhores med solfetisj.

Jeg tror Vidic krangler med United og at denne nerveskaden bare er bullshitt.

Endret av The Game
Lenke til kommentar

Om Vidic drar er ikke det noen krise. Evans er god nok til å erstatte han nå synes jeg. Og neste sesong føler jeg at Evans nesten må få en fast plass i elleveren for at han ikke skal dra, han er definitivt alt for god for å sitte på benken.

Det mest spennende til neste sesong er i grunn om Ferdinand klarer å holde seg skadefri og i god form. Og eventuelt om erstatteren hans er god nok.

Jeg tviler ikke et sekund på at Evans kommer til å gjøre en verdig jobb etter Vidic om han drar.

Lenke til kommentar
Enig med Wis, Vidic er ikke på noen måte uerstattelig som Ronaldo var. Vi har klart oss utmerket ut portugiseren, men han var et unikum noe Vidic ikke er.

Jeg regelrett hater Real Madrid. De skal jo kjøpe alle spillerne våre og får det til også. Fatter det ikke, det er 1) United som nyter mest sportslig suksess både nasjonalt og internasjonalt 2) Har langt flere fans, er den største klubben i verden osv. Sol og penger har altså så mye å si for enkelte. I såfall kan vedkommende spillere bra dra til helvete, i United vil vi ikke ha moneygrabbingwhores med solfetisj.

Jeg tror Vidic krangler med United og at denne nerveskaden bare er bullshitt.

Enig med det meste du sier, eneste at jeg føler meg ikke trygg på Evans i det hele tatt. har vært mye nøling i det siste

Lenke til kommentar

Evans kommer til å bli en av verdens beste midtstoppere. Du hørte det her først. Han er 88-modell, men spiller med en rutine en sjelden ser på den alderen. Han har spilt PL-fotball allerede som 18-19åring, låneoppholdende til Sunderland gjorde han meget godt. Man kan jo bare se på statistikken til Sunderland med og uten Evans de gangene han var der, oppsiktsvekkende tall.

Real Madrid er søppel. En hobby-klubb. Eneste klubben man kan vinne ligaen og til og med få fyken jmfr. Cappello, og hans fotballfilosofi er ikke rett-saken. At den klubben der ikke faktisk avgir poeng med den troppen de har er en skam. Tenk hva SAF hadde gjort med det laget......

Lenke til kommentar

Fy faen. Tror faktisk det målet til Vidic overgikk målet til Macheda mot Villa når det gjelder spontanutløsning. Helt vanvittig hvor sterkt det var. Artig å se at han jogger fra forsvar og plutselig får han bare ballen sånn uten videre og putter den, aahh, good times.

Lenke til kommentar

Alle lag sender opp midtstopperne når de trenger en scoring i de siste minuttene. Chelsea med Terry, Arsenal med Gallas og Villa med Dunne. Er vel bare Liverpool med "la oss forsvare dette ene poenget"-mentaliteten som ikke gjør det. :wee:

Vidic har en overraskende lys stemme, spesielt mtp. hvor farlig han er på banen. :D

Lenke til kommentar
Det eg funderer på er: Hva i svarte gjør Vidic der på returen??? :!:

Han gjør jo et løp som om han skulle vært midtbanespiller i kampen. Helt merkelig :)

I det 90. minutt når du MÅ vinne og det andre laget er totalt utspilt så er det jo ikke heeelt uvanlig med midtstoppere som er oppe og soser på den måten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...