Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi må serriøst få inn noen nye spillere i Januar, skadene går meg på nervene. En midtbanespiller, forsvarspiller og ving hadde gjort seg. Noe nytt ang. Strootman som har blusset opp nå? Et mer serriøst rykte? Siden Cleverley og Anderson blir skadet 24/7 og vi da står igjen med 3 andre som ikke eier teknikk eller fart omtrent, så må vi få inn noen til. Har dog noen yngre spillere (Tunnicliffe, Petrucci etc.), men veit ikke helt om de holder nivået i PL helt enda.

Lenke til kommentar

Vi skulle hentet inn begge Bender-brødrene.. Itillegg må jeg si at jeg misunner City litt, som har Nastasic.. Imotsetning til Smalling, Evans og Jones har han styrke og høyde, våre har kun en av delene.. Itillegg er han født i 1993, og har med andre ord såvidt startet utviklingen, og holder allerede høyt nivå. Etter hva jeg har sett i akademiet vårt, så er midtstopperne enten lave eller spinkle.

Får håpe at Zouma eller noen andre lovende blir hentet inn..

Lenke til kommentar

Problemet med Moyes er at han kan få gull ut av gråstein, men vi har ingen haldepunkt i forhold til korleis han vil gjere det i ein toppklubb, om han kan halde kontinuitet i vinnerkulturen som finst i klubben og om han er attraktiv nok som trenar. Det kan vere viktig at trenaren er attraktiv å spele for når vi må konkurrere med City og Chelsea om dei beste spelarane.

 

Solskjær hadde vore fantastisk for oss nordmenn, men han er på langt nær klar for å ta over ei slik rolle som eg ser det. Klok mann, med historie i klubben, ein god start i Molde og ein fantastisk person, men jobben i Molde er neppe nok for å ta over United. Då måtte han evt. hatt ei assistentrolle nokre år, men det spørs om han ville gått med på.

 

Pep har heilt klart resultata på si side, men samtidig så ville nok mange fått mykje utav eit såpass godt kollektiv fotballspelarar som han rådde over. Ønske om å spele attraktiv fotball er sjølvsagt positivt om han skal sjåast opp mot Mourinho t.d.

Lenke til kommentar

Spillestilen til Barca under Pep var jo gørr kjedelig å se på. Joda de vant masse, men makan til balltrilling skal du se lenge etter. Dessuten har jo Barca bedre individualister enn united, så jeg frykter at Pep i united ville bare blitt balltrilling uten noen av de magiske målene som barca laget nå og da.

 

Ikke akkurat Barcelona & Pep sin feil at alle lag dem spiller mot legger seg megalavt for å gjøre det vanskelig for dem.. eller altså.. jo, på en måte er det jo det.. men sånn blir det når Barca er så mye bedre enn mange andre lag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...