Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Han kan like gjerne sitte på benken til Chelsea som på benken vår. Om vi i tillegg får godt betalt for at han bytter benk - kjør på.

 

Fair enough, selv om jeg synes det er litt vel risky å selge spillere til rivaler. Håper riktignok han ikke drar for under £15m. Hva Chelsea skal med flere OMS/vinger, det skjønner jeg ikke mye av. Benitez er vel ikke akkurat kjent for å bruke formasjoner som passer til kantspillere.

 

Solgte Nani til Chelsea jeg på FM, eller byttet han med David Luiz riktignok :thumbup:

 

Det siste der håper jeg ikke skjer. Maken til en vandrende katastrofe skal man lete lenge etter. :p

Lenke til kommentar

Av det jeg har sett av han, så har han vært en klønete spiller fra første stund. Har sikkert et par gode kamper, men så går det ikke lenge før han roter det til for seg. Ofte feilplassert og rare involveringer. £22m for han var ikke akkurat et røverkjøp.

Trodde nesten Abramovich hadde sluttet å spytte i hundrevis av millioner til nye spillere, føler det laget har blitt byttet ut så mange ganger. Verken Shevchenko, Robben, Deco gjorde vel noe særlig i den klubben, eller Asier del Horno som de kjøpte for £12 mill å solgte igjen for £7 mill 25 kamper senere.

Shevchenko må være den største floppen som kostet de £30 mill å i følge wiki scoret 9 mål på 48 kamper :p

Lenke til kommentar

The Mirror skriver i dag at United visstnok leder an i kappløpet om St. Etiennes 18 år gamle midtstopper, Kurt Zouma, en spiller klubben har fulgt i alle fall siden august.

 

Hadde ikke vært dumt det der.

 

Var snakk om han på forrige side. I utgangspunktet trenger vi ikke flere midtstoppere, men slik ståa har vært de siste årene så er det alltid 2-3 stoppere som er ute samtidig. Det kan være en lurt investering for fremtiden. Jones har ikke overbevist meg helt som stopper, mens Rio neppe blir noe yngre. Vet heller ikke hvordan det ligger an med Vidic, og om han kommer tilbake som den spilleren han en gang var eller ikke.

 

Torres har scoret 2,5 mål per manager leste jeg et sted...

 

Torres has played under 6 Managers since 1st January 2010. Rafa, Roy, Kenny, Ancelotti, AVB and RDM. All of them have lost their job.

Lenke til kommentar

Greia med at jeg er likegyldig til et Chelsea-salg er at jeg har problemer med å se hvordan Nani kommer til å passe inn der. Han passer best i en ren 442-formasjon der han får rom til å boltre seg på kanten. I en 4231-formasjon under Rafa kommer han til å slite; ikke bare fordi han trenger rom, men også fordi det allerede er sterk konkurranse om plassene. De har Hazard, Mata, Lampard, Oscar, Moses og Malouda som kjemper om tre plasser. Chelsea trenger flere spisser, ikke flere midtbanespillere. Om vi får masse cash for han, da håper jeg nesten vi lar han gå.

 

Med det sagt, jeg håper heller at Young drar enn Nani. Sistnevnte er en bedre spiller på alle mulige måter, og han har til og med lagt fra seg alle usportslighetene. Blir bare kvalm av å se Young på banen.

Lenke til kommentar

ikke bare fordi han trenger rom, men også fordi det allerede er sterk konkurranse om plassene. De har Hazard, Mata, Lampard, Oscar, Moses og Malouda som kjemper om tre plasser.

Lampard har nok blitt for gammel for å spille i den posisjonen, så når han ikke er skadet og Ramires er i dårlig form eller lignende så går han inn lengre bak i midtbanen. Malouda er ikke en del av førstelaget og trener med U21-laget. Men du kan jo legge til Marin og Piazon som av og til er på benk og poenget står enda. Ser ikke et snev av logikk bak det kjøpet. Men så har media en tendens til å linke oss til alt som har en puls.

Lenke til kommentar

http://www.mirror.co.uk/sport/football/transfer-news/manchester-united-contact-kevin-strootman-1461798

 

Manchester United have contacted PSV midfielder Kevin Strootman over a summer move to Old Trafford, according to the player's agent.

 

Chiel Dekker confirmed the tough tackling 22-year-old is interested in a move to the Premier League.

 

'All the top clubs in Europe know about Kevin, but a move to England next summer is his first priority and, yes, Manchester United and other big clubs in Europe have been in touch with me," he told talkSPORT.

 

The Red Devils have been chasing the £20million rated enforcer for some time but face competition from the likes of AC Milan and Real Madrid.

 

United will be kicking themselves for turning down the chance to sign midfielder Strootman for less than £10m in 2011, when he was at Utrecht.

Lenke til kommentar

http://www.mirror.co...rootman-1461798

Manchester United have contacted PSV midfielder Kevin Strootman over a summer move to Old Trafford, according to the player's agent.

Chiel Dekker confirmed the tough tackling 22-year-old is interested in a move to the Premier League.

'All the top clubs in Europe know about Kevin, but a move to England next summer is his first priority and, yes, Manchester United and other big clubs in Europe have been in touch with me," he told talkSPORT.

The Red Devils have been chasing the £20million rated enforcer for some time but face competition from the likes of AC Milan and Real Madrid.

United will be kicking themselves for turning down the chance to sign midfielder Strootman for less than £10m in 2011, when he was at Utrecht.

Hadde sikkert ikke vært feil det.

Endret av Cortese
Lenke til kommentar

Om han kan løpe med ball og slå pasninger til medspillere som går på løp, så trenger vi ham. Hele laget spiller esktremt forutsigbart for tiden. Vi så i går at West-Ham tok ut pasningsalternativ, ble alle våre spillere unntatt våre 2 brasilianere ble satt ut av "det gode forsvarssspillet" fra motstanderne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...