Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Fortsatt berre 18 då, så med det fysiske på plass, så kan jo tida brukast på å konsentrere seg på andre delar av spelet. Hadde nok vore verre å kome som stoppar og vore veik. Då ville ikkje han fått sjansen på lang tid truleg. Bør sjølvsagt kunne involverast som ein del av eit spelande forsvar etterkvart, men vi får sjå. Ikkje mykje vi veit om det er faktisk interesse endå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

http://www.football-...-finally-public

 

It is likely Sneijder will prefer a January move to the likes of Anzhi, Manchester City or Manchester United, who already made offers last season.

 

Coach Andrea Stramaccioni has for some time made it clear Sneijder does not fit into his current tactical approach for Inter.

 

Har ikke sett all verdens av han i det siste, er han egentlig en spiller vi trenger nå som vi har Kagawa?

Lenke til kommentar

Berre setter jeg på høyde med Heskey. To spillere ut av en annen verden. PL hadde blitt ufattelig ensidig om vi fikk tak i en av dem, så jeg håper vi holder oss unna for å bevare spenningen i ligaen.

 

Ryktes forresten om Henriquez på lån til Wigan. Dette var jo svært vellykket for Cleverley et par sesonger tilbake, så hvorfor ikke? Er det noen som følger godt med på U21-laget? Gjør han sakene sine bra?

Lenke til kommentar

Er vel liten sjans for noen kjøp i Januar? Eller hvilke steder ville dere styrket? Nani ryker sannsynligvis i nyåret.

 

Bli kvitt daukjøttet. Nani, Giggs, Young ut. Macheda ut. Welbeck har ikke overbevist meg all verden denne sesongen, den nye Fraizer Campbell? Få inn en klasseving for pengene, vil mye heller ha kvalitet fremfor kvantitet i troppen. Ellers skader det ikke meg om vi bruker diamanten uten vinger. Valencia eneste brukbare kantspiller vi har, men han har vært i feriemodus hele sesongen. Vi har vel noe med 7-8 brukbare sentrale midtbanespillere, hvorfor ikke satse litt på dem?

 

De Gea

Rafael - Skadefri MS - Skadefri MS - Evra

Carrick/Fletch

Anderson - Cleverley

Kagawa

Rooney - van Persie

 

Benk: Lindegaard, Buttner, Skadefri MS, Scholes/Powell, Valencia, Welbeck, Hernandez

 

Vinner lett PL med det der laget.

Lenke til kommentar

Bli kvitt daukjøttet. Nani, Giggs, Young ut. Macheda ut. Welbeck har ikke overbevist meg all verden denne sesongen, den nye Fraizer Campbell? Få inn en klasseving for pengene, vil mye heller ha kvalitet fremfor kvantitet i troppen. Ellers skader det ikke meg om vi bruker diamanten uten vinger. Valencia eneste brukbare kantspiller vi har, men han har vært i feriemodus hele sesongen. Vi har vel noe med 7-8 brukbare sentrale midtbanespillere, hvorfor ikke satse litt på dem?

 

De Gea

Rafael - Skadefri MS - Skadefri MS - Evra

Carrick/Fletch

Anderson - Cleverley

Kagawa

Rooney - van Persie

 

Benk: Lindegaard, Buttner, Skadefri MS, Scholes/Powell, Valencia, Welbeck, Hernandez

 

 

Vinner lett PL med det der laget.

Anderson har vel ikke startet en kamp enda i år? Forstår ikke at Scholes fortsatt starter kamper, han var jo helt elendig sist kamp å pøset på med å lage unødvendige frispark. Anderson og Cleverley + Carrick/Fletcher som defensiv hadde jo vært awesome.

Lenke til kommentar

Hernandez passer nok best som supersub foreløbig. Har ikke helt fått det til når han starter. Men det laget der er det perfekte imo. Blir avgjørende å ha minimum skader i forsvaret visst vi skal ta 1 plassen. Uansett grei dekning på midtbana og spissene. Men hvem vil folk ha inn som erstatter for Nani? Tviler på at SAF vil bla opp flere 100 millioner.

 

edit: men sier ikke nei til en klassestopper i januar heller. Vidic og Ferdinand blir ikke akkurat yngre med årene..

Endret av -bLaZiNg^DuCk-
Lenke til kommentar

And with Fergie set to offload Portugal winger Nani while also losing faith in Ashley Young, Taarabt is being looked at as a possible replacement.

 

Pris er godt over 100 mill for han.

 

Taarabt hadde vært noe, men spiller ikke han som regel SOM eller SM på QPR? Kan umulig bli så mye mer enn 100m på han. Ut med Young og Nani, inn med nye vinger i januar håper jeg på.

Endret av -bLaZiNg^DuCk-
Lenke til kommentar

Anderson har vel ikke startet en kamp enda i år? Forstår ikke at Scholes fortsatt starter kamper, han var jo helt elendig sist kamp å pøset på med å lage unødvendige frispark. Anderson og Cleverley + Carrick/Fletcher som defensiv hadde jo vært awesome.

 

Ando har kun startet én PL-kamp, men spilt det meste i COC og CL. Skal ærlig innrømme at jeg hadde mistet trua på han før sesongen, men han har vært en frisk pust hver gang han har fått muligheten. Sammen med Cleverley er de to en latterlig bra duo. Raske bevegelser, få touch; akkurat det vi trenger på midten. Blir ganske oppgitt hver gang jeg ser navnene Giggs/Scholes i startoppstillingen, mens Clevs/Ando begge er henvist til benken. Gamlingene er ikke særlig dynamiske og har ikke tempoet inne til å være med fra start. Ellers er det bra for Carrick at Fletcher er tilbake. Carrick har tidligere bevist at han er helt rå i siste halvdel av sesongen, og han blir bare enda bedre når han får litt konkurranse om plassen.

Lenke til kommentar

Ryktes forresten om Henriquez på lån til Wigan. Dette var jo svært vellykket for Cleverley et par sesonger tilbake, så hvorfor ikke? Er det noen som følger godt med på U21-laget? Gjør han sakene sine bra?

 

Har spelt tre kampar frå start og to som innbyttar, har to mål. Altså ikkje vore veldig mykje involvert. Han er visst av dei få reservespelarane som trenar fast med førstelaget no, men det skal visstnok vere for å førebu han på eit utlån (i følge folket på Redcafe)

Eit utlån kan sjølvsagt gjere store ting for han om han får tid på bana, og Wigan er ein klubb som har tatt godt vare på tidlegare utlånte spelarar, så er ikkje negativ til det, med forbehold om at han ender opp med brukbart med speletid.

 

Edit:

 

Når det gjeld Taraabt, som eg ser nevnt ein del plassar i dag, så er eg forholdsvis negativ til at vi skal gå for han. Etter mi meining har han ikkje bevist nok i QPR til at det skulle kunne skape interesse frå United. Han har nokre kampar der han viser at han har nokre eigenskapar som kunne passe ein toppklubb, men det verkar som at både motivasjon og haldningar er skrale greier. Har PL-erfaring, men usikker på om han har det som skal til.

Endret av archanios
Lenke til kommentar

Såpass. Gutten må vel ha litt talent hvis han allerede trener fast med førstelaget? Nå har han hatt et halvt år til å bli kjent og tilpasse seg klimaet/miljøet, så vi skal ikke se bort ifra at et utlån allerede i den alderen kan gjøre susen. Wigan føler jeg er midt i blinken. Ikke bare fordi Cleverley var god og viktig for dem, men også at manageren deres er spansk og at han i tillegg får en landsmann i Beausejour. Vi så med Cleverley at han kom tilbake en sterkere spiller, og hadde en rå sesongstart i fjor før han ble skadet. Ser på det som verdifull PL-erfaring, men som du sier, det utlånet bør kun skje hvis han blir sett på som god nok til å starte en rekke kamper.

 

Taarabt for angivelige £12m synes jeg ingenting om. Greit at han kan være god, men det kan faktisk Nani også. Beholder heller sistnevnte som tross alt har bevist noe over lengre tid på dette nivået, og som står med 21 mål og 42 assists i Premier League siden sommeren 2009.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...