Alastor Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Berbatov på medical hos Fulham i kveld? Blir bra å få sett han videre framover, han vil briljere der! Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Enig,Alastor. Blir spennende å se Berbatov sammen med Jol igjen. Det var visst (leste det på The Guardian tidligere i dag) da Jol var i Tottenham at Berba virkelig tok steget og ble en toppspiss. Har troen på at Jol kan få litt magi ut av han nok en gang, selv om jeg tror Berba sine kvaliteter passer bedre for Serie A hvor tempoet ikke er i hundre-og-jønn hele tiden. Hva tror folket her inne om i morgen da? Er det lov å håpe på enda en signering? Jeg tviler, men hadde vært ille gøy med noe nytt sentralt på midten. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Da var Berbatov offisielt Fulham FC spiller. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 En spiller som i en og samme kamp scorer hattrick mot Liverpool og avslører Carragher som den dårlige forsvarsspilleren han er vil alltid ha en liten stjerne i margen i min bok. Takk for alt. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Mannen vil bli savnet. Men det kommer til å bli en del Fulham kamper på meg utover høsten/vinteren 3 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Det er mitt beste Berbamoment også. Det er noe av det sykeste jeg har sett av assists. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Det er mitt beste Berbamoment også. Det er noe av det sykeste jeg har sett av assists. Bergkamp var ikke så ille han heller. http://www.youtube.com/watch?v=bPmg9jTkyfc Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 (endret) Han forlater oss med stil ihvertfall! Berba Endret 31. august 2012 av Sameboe 9 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Å herregud... Berba Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Hvor er det fra? Berbatov: TAKK! Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Sannsynligvis er det bullshit. Men godt funnet på, om ikke annet. Etter Berbatovs opptreden da United hentet han for fire år siden er det vel heller usannsynlig at han ville skrevet noe slikt nå. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Fuck off. Dere likte han aldri uansett. 7 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Synes det er litt mye elsk her inne nå for en spiller som til tider virket lat og uinspirert. Men når han var god så var han en glede å se på ja. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Berbatov var vel verdt pengene i en sesong, for å sette det litt på spissen. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Han forlater oss med stil ihvertfall! Berba Hvor er dette fra? 1 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 (endret) Hahha, fantastisk! http://www.tv2.no/sp...id-3868665.html Gjennombruddspasninger! Dafuq, la SAF inn bud på Neymar også... http://www.tv2.no/sport/fotball/england/premierleague/engelsk-avis-manchester-united-med-sjokkbud-paa-neymar-3868647.html Endret 5. september 2012 av IcedInsanity Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Dette "budet" er ikke observert av Santos eller Neymars agent. Lenke til kommentar
Pow! Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Å? Skjedd noe nytt siden i går? Fra united.no: "Maxim Mitrofanov, direktør i Zenit, har bekreftet at de var i forhandlinger med Nani. En overgang skal imidlertid ha strandet som en følge av "uvirkelige lønnskrav" fra Nanis side." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå