kandinsky Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Tror det er på sin plass med en Berba-uke alá den som var her i slutten av august 2008. Kommer alltid til å være nr#1 i mine øyne. 1 Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Berbatov klar for Juventus i følge (veldig) troverdige kilder. Prisen det snakkes om er €5mill. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 (endret) Berbatov har postet på facebook at £5mill er den summen Ferguson har sagt han skal få gå for også, så det er nok ikke ufornuftig. Juventus hadde jo vært fantastisk for han! Ønsker han alt godt! Endret 29. august 2012 av Alastor 3 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Da har i hvert fall Juventus fått en ny skap-supporter. 2 Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 (endret) Stryk det jeg sa. Viser seg nå at Berbatov skal ha sagt nei til Juve i 12. time, og at han foretrekker Fulham fremfor Juventus(?!?!) Ganske utrolig, da begge de to definitivt mest troverdige folkene hva gjelder overganger sa at det var done deal. De bommer svært sjeldent. (De gikk også veldig hardt ut, sa at Berbatov ville lande i Torino i kveld m.m). e: Fin jinx fra min side da. Endret 29. august 2012 av Lucky Luciano Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Har lovt meg selv å skaffe meg Berba-drakt uansett hvilket lag han ender i (nesten). Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 (endret) Vet ikke hvor ekte dette er. Men håper egentlig han havner i Fulham, selv om det ikke er like høyt nivå som Juve. Vil se han hver eneste helg (mancrush). Endret 29. august 2012 av Alt-Ctrl 1 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Rimelig spesielt å takke nei til Juvents for å gå til Fulham, men helt grei for min del. Jeg tror ikke jeg får sett noe særlig Serie A i år. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Er pga familien ettersom jeg har skjønt det. At han ikke vil utsette de for mer flytting enn nødvendig. Men det blir jo helt sykt å se han herje for Fulham, bare synd de har solgt unna Dembele. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Haha, wow. (Offisiell pressemelding fra Fiorentina) http://it.violachann...lla-lealta.html Oversatt: ACF Fiorentina announces that it missed the acquisition of the player Dimitar Berbatov after we had reached an agreement with Manchester United & a verbal understanding with the player on his contract.During today, the English club had granted him written permission to travel to Florence for medical & sign a contract. The player - accompanied by his agent - embarked on a flight to Florence with tickets paid for by the club. But the player never arrived in Florence because of reckless & arrogant actions of other clubs which have nothing to do with the values of honesty, fair play & sporting ethics which lie beyond the boundaries of loyalty. As for the player - notwithstanding his characteristics & technical merit - at this point we are happy that he did not come to Fiorentina as he is not worthy of our city, our shirt and the values it represents. Vet ikke helt hva man skal si om Berbatov etter dette... Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Så lenge det ikke er City, Chelsea eller Liverpool så er jeg enig. Ville aldri kjøpt en annen PL-drakt, men hadde jeg fått en Berbatov Fulham-drakt ville jeg definitivt spart på den. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Trenger vel ikke Berba nå som Usain Bolt skal på prøvespill. Selv om jeg blir å savne Berbalove (no homo). Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Haha, wow. (Offisiell pressemelding fra Fiorentina) http://it.violachann...lla-lealta.html Oversatt: ACF Fiorentina announces that it missed the acquisition of the player Dimitar Berbatov after we had reached an agreement with Manchester United & a verbal understanding with the player on his contract.During today, the English club had granted him written permission to travel to Florence for medical & sign a contract. The player - accompanied by his agent - embarked on a flight to Florence with tickets paid for by the club. But the player never arrived in Florence because of reckless & arrogant actions of other clubs which have nothing to do with the values of honesty, fair play & sporting ethics which lie beyond the boundaries of loyalty. As for the player - notwithstanding his characteristics & technical merit - at this point we are happy that he did not come to Fiorentina as he is not worthy of our city, our shirt and the values it represents. Vet ikke helt hva man skal si om Berbatov etter dette... Den siste setningen der er så jævlig lavmål. Tydelig at noen er butthurt. .. og god natt. Herlig å se hvordan forsvareren får helt panikk Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Haha, wow. (Offisiell pressemelding fra Fiorentina) http://it.violachann...lla-lealta.html Oversatt: ACF Fiorentina announces that it missed the acquisition of the player Dimitar Berbatov after we had reached an agreement with Manchester United & a verbal understanding with the player on his contract.During today, the English club had granted him written permission to travel to Florence for medical & sign a contract. The player - accompanied by his agent - embarked on a flight to Florence with tickets paid for by the club. But the player never arrived in Florence because of reckless & arrogant actions of other clubs which have nothing to do with the values of honesty, fair play & sporting ethics which lie beyond the boundaries of loyalty. As for the player - notwithstanding his characteristics & technical merit - at this point we are happy that he did not come to Fiorentina as he is not worthy of our city, our shirt and the values it represents. Vet ikke helt hva man skal si om Berbatov etter dette... Hurt in the butt er nok rett. For ære, integritet, etikk, ærlighet og fair play er alle synonymt med Serie A. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Ingen andre som får Roald Bruun Hanssen-Jude Ighalo-vibber? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Vet ikke hvor ekte dette er. Men håper egentlig han havner i Fulham, selv om det ikke er like høyt nivå som Juve. Vil se han hver eneste helg (mancrush). ' Bare bøff. Bildet er gammelt, og tatt fra den offisielle facebooksiden hans. http://www.facebook.com/berbatov.bg "Please, don't read newspapers..Only lies and speculation in the moment.."' 9 timer siden. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Var sikker på jeg hadde sett det bildet før. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 (endret) Hvis Berbatov forlater United blir jeg trist, en attraksjon mindre i PL. Av en eller annen grunn er hans overgang til United den som gjorde mest vondt for min del fordi jeg alltid digget hans stil. En ekte bohem med teknikk ut i lilletåneglen som ingen i PL matcher pr dags dato, også arrogansen hans da! edit: lese først kanskje. Går han til Fulham er det jo helt genialt, der får han antakeligvis spille og vise frem Berbasexen sin hele tiden. Glimrende! Endret 30. august 2012 av Solaar Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 (endret) .. og god natt. Her er hva "The Secret Footballer" skrev om Berbatov (sakset fra twitter), rett og slett fantastisk: Nå skal det sies at Berbatov er en herlig spiller og type som godt kunne fortsatt å være i klubben, men han er også en av spillerne jeg har revet meg mest i håret av de siste par-tre årene. Endret 30. august 2012 av The Hoff Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå