Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Masse rykter omkring Rooney om dagen. Enkelte sier han hadde en massiv krangel med SAF ila pre-season og at han er på vei ut av klubben.

 

Gitt at det er noe i det, så er jeg ikke overrasket. Rooney har hatt en dalende kurve de siste par-tre årene, og så helt elendig ut mot Everton. Synd å miste et stort ikon, men rent fotballmessig tror jeg det er et mye mindre tap enn f.eks CR7 var.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Masse rykter omkring Rooney om dagen. Enkelte sier han hadde en massiv krangel med SAF ila pre-season og at han er på vei ut av klubben.

 

Gitt at det er noe i det, så er jeg ikke overrasket. Rooney har hatt en dalende kurve de siste par-tre årene, og så helt elendig ut mot Everton. Synd å miste et stort ikon, men rent fotballmessig tror jeg det er et mye mindre tap enn f.eks CR7 var.

Don't remind me. Var så sykt rått å se kamper når han var med. Selv om det nok er en av historiens dyreste overganger så skulle de ikke solgt han, men mannen ville jo vekk selv så.

Endret av Cortese
Lenke til kommentar

Rooneys fysiske forfall provoserer meg voldsomt. Greit at spillere ikke er 100% match-fitte (høhø), ved sesongstart, det er jo vanlig. Men Rooney ser feit, lat og uinteressert ut. Han har ikke det samme fysiske grunnlaget som de virkelige toppspillerne har, og når han tydeligvis har begynt å gi litt beng i formen faller han fort en 2-10 hakk. Dass.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Om vi får £25M for Nani, som det rapporteres om, så er det helt greit. Mannen er mer av enn på, og går sur etter første dommeravgjørelse han ikke er enig i.

 

Anderson kostet oss vel rundt £20M, og alt over £10M bør være done deal for den mannen. Ikke er han god nok defensivt til å være ballvinner, ikke er han god nok offensivt til å slå assist. Ikke kan han skyte, og det går 15 kamper mellom hver gode kamp han har for oss.

Lenke til kommentar

Masse rykter omkring Rooney om dagen. Enkelte sier han hadde en massiv krangel med SAF ila pre-season og at han er på vei ut av klubben.

 

Gitt at det er noe i det, så er jeg ikke overrasket. Rooney har hatt en dalende kurve de siste par-tre årene, og så helt elendig ut mot Everton. Synd å miste et stort ikon, men rent fotballmessig tror jeg det er et mye mindre tap enn f.eks CR7 var.

 

Ekstra bittert at skaden kommer nå om dette stemmer. Må vel vente minst en sesong da for å bli kvitt egoet.

Lenke til kommentar

Det ble sagt at Berbatov ikke hadde farten til å spille i SAF sitt nye system. van Persie er ikke kjent for å være lynhurtig. Det er blitt sagt at Berbatov ikke jobber nok hjemover - van Persie er ikke kjent for å være en eminent førsteforsvarer.

 

Berbatov har prestert som forventet, og til tider bedre enn forventet. Hele kjøpet fremstår som merkelig i ettertid. Synd for Berbatov, en fabelaktig fotballspiller som har tilbrakt mer tid enn fortjent på benken/tribunen uten å klage.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...