Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter litt wikipedia så hadde han en skulderskade når han var hos Leicester som satte han ut av spill for resten av sesongen, som skjedde under kamp. Vi snakker jo da tredje høyeste nivå i England hvor det spiller folk med hår på tenna og som får Vinnie Jones til å virke som en gammel tante.

 

Så var det et eller annet med et kne når han spilte for Watford, men det var jo 3 sesonger siden sånn ca.

 

Så har det så vidt jeg vet vært noe som helst før Kevin Davies hilste på ankelen hans i fjor høst.

 

Synes det er litt tidelig å kalle gutten for kjeks, når to av tre "alvorlige" skader har vært kamprelaterte.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Etter litt wikipedia så hadde han en skulderskade når han var hos Leicester som satte han ut av spill for resten av sesongen, som skjedde under kamp. Vi snakker jo da tredje høyeste nivå i England hvor det spiller folk med hår på tenna og som får Vinnie Jones til å virke som en gammel tante.

 

Så var det et eller annet med et kne når han spilte for Watford, men det var jo 3 sesonger siden sånn ca.

 

Så har det så vidt jeg vet vært noe som helst før Kevin Davies hilste på ankelen hans i fjor høst.

 

Synes det er litt tidelig å kalle gutten for kjeks, når to av tre "alvorlige" skader har vært kamprelaterte.

 

Han var en del ute da han var utleid til Wigan, mye smågraps. Men ja, er til dels enig med deg. Han år "bevise" det i år.

Lenke til kommentar

Leser at United er villig til å høre på bud når det gjelder Nani og Anderson, og jeg må si jeg stiller meg negativ til å selge Anderson, som i mine øyne bør være bankers på midten med Cleverley. Eventuelt rullere mellom han og Carrick. Nani derimot mener jeg har fått tid i klubben, og at han enda ikke har klart å bli god over tid er bare dårlig.

Lenke til kommentar

Leser at United er villig til å høre på bud når det gjelder Nani og Anderson, og jeg må si jeg stiller meg negativ til å selge Anderson, som i mine øyne bør være bankers på midten med Cleverley. Eventuelt rullere mellom han og Carrick. Nani derimot mener jeg har fått tid i klubben, og at han enda ikke har klart å bli god over tid er bare dårlig.

 

Personlig stiller jeg meg positiv til salg av Anderson fordi han er/har:

-Skadeplaget

-Lite mål/assists og i beste fall uryddig defensivt, slår mye feilpasninger og posisjonerer seg rart

-For dårlig trent ("feit")

-Motivasjonsproblemer? Han har etter 4-5 år i England fortsatt behov for tolk, hva faen skjer med det??

 

Salg av Anderson forutsetter derimot at noen kommer inn. Heller Anderson enn "ingen"-son for å si det sånn.

Endret av The Hoff
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...