Snurreleif Skrevet 22. august 2012 Rapporter Del Skrevet 22. august 2012 , inn med Modric. Drømmen. Det blir nok med drømmen. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 22. august 2012 Rapporter Del Skrevet 22. august 2012 Dessverre. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. august 2012 Rapporter Del Skrevet 22. august 2012 Vi er visst på vei til å kjøpe en Herrera. Manchester United have bid €13.5m for Pachuca's Hector Herrera according to Raza Deportiva ( @razaespn ) Mexican sports commentator Roberto Lopez Olvera ( @LopezOlvera ) says it's just a matter of time before Pachuca announce Herrera to Man Utd. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 22. august 2012 Rapporter Del Skrevet 22. august 2012 Ser ut som Luke Chadwick og Franck Ribery sin lovechild, får håpe han er bedre til å spille fotball. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 22. august 2012 Rapporter Del Skrevet 22. august 2012 Ut med Rooney og Hernandez, inn med Modric. Drømmen. Er du helt seriøs? 1 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 23. august 2012 Rapporter Del Skrevet 23. august 2012 Vi er visst på vei til å kjøpe en Herrera. Manchester United have bid €13.5m for Pachuca's Hector Herrera according to Raza Deportiva ( @razaespn ) Mexican sports commentator Roberto Lopez Olvera ( @LopezOlvera ) says it's just a matter of time before Pachuca announce Herrera to Man Utd. Jævlig mye kjøp vi skulle ha nå. Büttner, Henriquez og Herrera, men får disse spille? Herrera får nok spilletid, Büttner på benk, men er skeptisk til vår nye spiss. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 23. august 2012 Rapporter Del Skrevet 23. august 2012 Det går vel ikke an å være skeptisk til en spiss som scorer såpass med mål som Henriques har gjort? Jeg tror neppe han går rett inn på laget - han blir kanskje utleid til en annen engelsk klubb, men på sikt tror jeg han er en gullfugl. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 23. august 2012 Rapporter Del Skrevet 23. august 2012 Det går vel ikke an å være skeptisk til en spiss som scorer såpass med mål som Henriques har gjort? Jeg tror neppe han går rett inn på laget - han blir kanskje utleid til en annen engelsk klubb, men på sikt tror jeg han er en gullfugl. På sikt ja, men vi må kvitte oss med noen spisser nå. Vi har ikke plass til alle som er i klubben nå. Berbatov er definitivt ute, jeg tror også King ikke har noen førstelagsfremtid, så ser helst at han selges til Molde. Macheda mener jeg også bør forsvinne nå, er ikke plass til han heller. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 23. august 2012 Rapporter Del Skrevet 23. august 2012 Må ha noen spisser på U21-laget også. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 23. august 2012 Rapporter Del Skrevet 23. august 2012 Ut med Rooney og Hernandez, inn med Modric. Drømmen. Er du helt seriøs? Selvfølgelig. Hvorfor skulle jeg ikke være det? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 23. august 2012 Rapporter Del Skrevet 23. august 2012 Fordi du vil bli kvitt Rooney. 2 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 23. august 2012 Rapporter Del Skrevet 23. august 2012 Gode spillere erstattes trutt og ofte, så jeg ser ikke problemet. Er ikke akkurat som om Rooney er, Mr United. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 23. august 2012 Rapporter Del Skrevet 23. august 2012 Fantastisk bilde av Herrera. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 23. august 2012 Rapporter Del Skrevet 23. august 2012 Greit nok at vi har hatt apen Tevez innom klubben, men hva skal vi med han her? Kan ikke bli en dyrehage heller.... 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 23. august 2012 Rapporter Del Skrevet 23. august 2012 Nei nå lo eg godt. Taper. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 23. august 2012 Rapporter Del Skrevet 23. august 2012 Vi har jo signert dreamboats som van Persie, Kagawa og Powell. Må få opp ugly-kvota nå. Alt er relativt, selvfølgelig, når man har spillere som Rooney og dette på laget: Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 23. august 2012 Rapporter Del Skrevet 23. august 2012 Fy faen. Har vi ikke annet å prate om, enn utseende til United spillere? Snakk heller om ferdighetene til det fantastiske laget! Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 23. august 2012 Rapporter Del Skrevet 23. august 2012 Herrera må bare se ut som han ønsker om han er den midtbanespilleren vi trenger (jeg aner ikke om han er god eller ikke.) Tevez derimot er ei jævla apekatt, og det er ikke pga utseendet. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 24. august 2012 Rapporter Del Skrevet 24. august 2012 @united.no Daily Mail traff blink med gårsdagens historie om at Zeki Fryers var på vei til Belgia; det skal de ha. Så spørs det da om de er like treffsikre når de i dag påstår at Sir Alex Ferguson har funnet frem handlekurven og satt kurs for sommermarkedet på White Hart Lane. Der befinner det seg som kjent en nederlandsk landslagsspiller ved navn Rafael van der Vaart. Kreativ er han også; og nettopp kreativitet er en egenskap United-manageren føler han trenger mer av, og derfor er ute etter. Jasså, interessant. Virker som Spurs ikke har lyst til å selge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå